8/12/2013

購物篇 :男女大不同 ..... Nest恆溫器

說到購物,我買來買去都是衫褲鞋襪,但我老公卻非常不捨得花錢在衣著上,就算2-300元一件冬天褸也覺得貴。

但不買衫不等於不花錢嘛。男人,興趣跟價值觀與女人當然不一樣。我老公多年來在車的花費上早已足夠買多一幢房子,另高科技也是他的喜好,簡單來說,就是買玩具。

裝有中央冷暖氣的家都會有恆溫器(thermostat),老公看中了Nest第二代的恆溫器一段時間了。這鐵價不二的恆溫器售250美元一個,比一般三幾十元一個的恆溫器貴十倍以上,但Amazon最近在黑色星期五自行回贈40元,老公就即時落搭。


一個恆溫器有幾巴閉值$250?外觀要型是必要條件,Nest的老闆原是蘋果第一代Ipod的設計師,可以想像外型以外,一定有其獨特之處。

Nest恆溫器內置wifi,令你可在電腦或電話搖控這個恆溫器的所有設定,在任何時間任何地方都可開關,另一更重要的科技是其「學習」功能,這恆溫器會根據你不同時間不同日子的調教而自動幫你預設一系列設定,包括星期一至五及週末的早午晚各種不同溫度。這恆溫器亦有感應器,知道你在不在家,可以再一步調節來節省電費。

對我來說,最爽是容易用,要調教任何設定,只需按恆溫器表面一下,顯示就會出現,然後轉左轉右作選擇就可以。就像其他蘋果設計一樣,未用之前不知道原來一切可以來得這樣自然。以前我要推翻預設的設定,一定要我老公幫手。

你看,我老公不單換了恆溫器,最近連全家的電製及電插頭也換了(有些地方仍未決定用白色還是銀色),他厭普通的開關製不夠型。




型是型,但全家上下幾十個就要幾百元,換了是我,可能用來買傢俬,都說男女用錢不一樣。

31 則留言:

  1. 所以我同DONDON都係你有你買我有我買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我繼續返工都係想自己賺錢自己想買乜都得。

      刪除
    2. 同意, 各自經濟獨立最好! 尤其係我哋呢d異地人妻.

      刪除
    3. 我來美頭兩年都無買衫,就係因為唔想用老公錢買非必要嘅嘢(因為我已經有好多衫)..... 依家,一日到黑買埋啲無謂嘢都唔內疚呀。

      刪除
  2. 個恆温產品又確係吸引喎! 心動中~~~
    住美國可以係Amazon購物真爽,加拿大有太多稅務限制,無法享用這種優惠。例如,係Amazon買隻$40CD,加埋稅、郵費、海關稅,到手時已經比咗成$90,好多時仲要自己去UPS pick up件貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我住喺加拿大嘅家姐會定時定候去美國買嘢,如果計劃得好網購到美國酒店或朋友家,可以慳翻好多。

      個恆溫器雖然貴,但我估一兩年就可以喺電費上回本,都算值得投資。

      刪除
  3. 佢揀啲電掣又真係幾型噃,攪到我心郁郁想換咗屋企嗰啲添。
    我而家少咗買衫,返工有制服,不過買鞋就戒唔到嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲電製好貴呀!個製同個底板分開計兩件架,有dimmer嗰啲仲貴,仲可以加一粒細細LED燈咁間屋黑哂都會見到電製喺邊,不過我覺得個插蘇打斜真係好型。

      恆溫器我哋搬走時好容易拆可以一齊帶走,但係成屋電製就應該唔會拆喇,成千銀如果賣樓就益下手!

      刪除
  4. 即係等於我部電話268元, 碼頭部電話5XXX元一樣, 但佢一年買幾次衫, 而我就買十幾次衫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公玩吓手一年都買唔到一次衫,鞋更加幾年都買唔啱,佢仲要唔俾其他人幫佢買,因為佢太腌尖。

      刪除
  5. 女人都愛買衫買鞋買護膚品, 但男人可以一年都不買一件衫, 不是因為他不用著新衫, 而是衫褲鞋襪都是由老婆包辦嘛, 於是男人就可專心一意買他們的玩具嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公唔俾人幫佢買衫褲鞋襪架,你幫佢揀俾埋錢佢唔鍾意就會唔著或者叫你退貨。我前排幫佢買條睡褲佢都要我退,佢超級腌尖,你係無可能估到有乜衫佢啱架。

      刪除
    2. 哈哈哈, 又幾可愛喎.

      刪除
  6. 香港果d裝修設計公司好似都興用銀色甚至其他顏色(我見過有金色,銅色,黑色)的電製,睇果d雜誌介紹好靚,不過真係唔平(香港都好像要百幾二百一個,仲要旰睇牌子,非大陸製品應該再貴d),但襯埋個裝修設計又真是型同靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢啲都要十幾廿蚊美金一個,有啲複雜嘅仲貴,全屋上下兩層樓成百個都要整幾千蚊港幣架。

      刪除
  7. 男人有兩種 ''買'', 一係好鍾意買衫, 一係好鍾意買玩具。女人咩都要買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公多數都係車同玩具,我就衫鞋,以前仲有杯杯碗碗,依家無lu。

      刪除
  8. 我老公都係唔肯買衫,除了運動related products !
    不過我地間屋裝修時,我地都同你老公一樣想揀型d嘅clipsal,嘻嘻! 連門柄,掛鈎都想襯d ! =D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較捨得買傢俬,因為搬得走。我屋企好多電製插蘇無用架,所以覺得好貴。

      刪除
  9. 男人大多都鐘意相機, 手機個D野, 鐘意行影音店, 多過時裝店

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公無乜購物慾,其實好多時佢都係鍾意睇多過買。

      刪除
  10. That's why there are so many people at hardware stores on the weekends.

    回覆刪除
  11. it dépends. The light switches are home-improvements and may increase the value of your house over-all (if you sell in the future). Furnitures can be moved, but they may not always fit with your new home (style/size).

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾樣我當然知道亦都已經考慮在內啦,美國啲屋同房都好大,基本上係傢俬太大嘅問題(唔夠傢俬塞滿間屋情況多好多),而且我屋企已經比附近嘅standard多好多,再upgrade其實係唔會回到本。有另一個關於house value嘅原則,就係自己屋企嘅upgrade千祈唔好貴過左鄰右里好多。

      刪除
  12. 我都個得個恆溫好型呀~!!!!!!
    我老公連屋企野都麻麻地整...佢真係可以好耐都唔洗買野....
    所以焗住我連衫褲鞋襪外...連廚具電器SKINCARE, PET CARE, HOME DECORATION....咩都鍾意買~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公非常handy,呢個亦係我喜歡佢嘅原因之一。而且因為佢自己好腌尖,所以一定會整得好專業,有時仲好過俾錢請人整。

      廚房、寵物都係我地搬,但家居嘢我老公一定會參與。

      刪除
  13. Ceci:
    ~個恆溫器又幾型仔!! 內置wifi, 好先進
    ~咁啲電製and 恆溫器, 都係你老公自己安裝?? 不過, 你老公係美國人, 一定係handy man!!
    ~我對依啲野零知識, 真係無心去理!! 衫, 化妝品, and 杯杯蝶蝶先係我杯茶!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,全部都係佢自己裝架,上網睇同學其實都唔難。我老公係好handy架。

      刪除
  14. 哈哈!男人就係鍾意呢類小環意!
    就好似我地係香港,鍾意行下黃金電腦商場,鴨寮街!有時都買埋 d 無無謂謂的電子產品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公幾鍾意攪家居屋企嘢,不失為一件好事。

      刪除