23/12/2013

購物篇 :黑色星期五之後

今年黑色星期五跟以往一樣,我們不會出外跟人迫,其實我們八九成購物都是網上進行的。

可能平時要買的都已經買了,尤其是衣著方便,所以今年也沒有什麼進帳。

Juicy Couture全場六折,去年想買的JC Loves Hong Kong外套斷碼買不到,今年終於買到(我連褲一套買)!這件外套在香港著可能怪怪兼老套,但我在美國鄉下地方著自我感覺良好就可以。


另外在JC買了這件hoodie,雖然它的金色與質地好像摺衣紙的元寶,但穿上身好醒神好看,就當自己是隻大元寶吧!


金色的還有這件Loft冷衫,花紋是立體的。


Mod Cloth買了這條紅lace裙很合身,原本想在公司聖誕晚餐著,但後來覺得太隆重沒有著,看來都是長留衣櫃了。


我有時會在Etsy看看有沒有什麼特別的個體戶設計,上星期看中這件bolero,好型吧!我有想過自己穿可能太型太年輕了,收到衫時套件黑tee試試吧,如果太型就送給繼女。


今個冬天算凍,我又再買外套,第一件來自Talbots,我已有一件長puffer但這件桃紅色夠鮮艷。


另一件來自Anthropologie,我在感恩節時在舖頭試穿好喜歡,因為外型似綿襖個大厚頂又可愛,但$168沒減價太貴忍手,昨日網上發現減到$90即買。


最後是幾條褲,冬天常穿靴要多幾條窄身又夠保暖的上班褲,絨/登芯絨就最好,買多幾種顏色易襯衫。





就這樣了,在大減價季節不過份吧。



32 則留言:

  1. 件bolero好型好靚! 搞到我都想買! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你要個聯絡話我知啦。

      刪除
    2. 好呀, 真係越睇越靚....... :D

      聖誕快樂, 過完節再血拼過! ;)

      刪除
    3. 網址:https://www.etsy.com/shop/reflectionsbyds ,佢仲有好多襯裙嘅bolero同shrug,不過未知quality如何。

      刪除
  2. 件JC好正呀! 亦同意妳嘅說法,我返香港鍾意買有特色嘅姓氏利是封返嚟用,香港嘅朋友覺我娘,但我就覺得好型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋呢啲"加燦美燦"係娘啲架喇。我以前都一定唔會望Hello Kitty架,依家喺美國見到都會望吓,連我老公見到都會叫我去睇。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,金同銀襯牛仔褲都ok架。

      刪除
  4. 嘩,收獲好豐富,我都鐘意黑色loft果件! 我今年都買了"大厚頂",又幾C服,唔駛scarf !
    大減價得嚟都多到有少少過份囉! 哈哈哈哈哈 ! =P
    Ceci, Merry Christmas !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多嗎?我仲以為少,大減價期嘛。

      刪除
  5. 摺衣紙嘅元寶,好攪笑啊!不過好型噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好似架,連個質感都似。

      刪除
  6. 衣紙..真係幾似
    我試過上網買衫, 但size都唔fit (人同狗都唔fit)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好似架,不過著上身都ok。

      我買來買去都係嗰幾個牌子,大概知道乜size。

      刪除
  7. CECI 你成日話自己住鄉下地方,但依然好肯扮靚。 我已半融入FLUSHING,著來著去嗰幾件, 有時(好多時)頭都唔梳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔理人點睇我架,就算周圍都係求求其其,我日日都著到好似有party去咁。

      刪除
  8. 紅色裙可以新年時, 應節嘛
    我也祝福你, Blaze及先生及家人, 聖誕快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊都無人慶祝新年架。

      我都祝你同家人聖誕新年快樂。

      刪除
  9. 過时過節係要買點東西才高興啊! 聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就算唔係必要都係趁吓墟先過癮。

      刪除
  10. Love the red lace dress. You can probably wear it to a weeding.

    好像摺衣紙的元寶 <- you are too funny.

    自我感覺良好就可以 <- that's so true. I care less and less about what other people think. Who cares?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋年紀大,無乜朋友結婚,我嚟咗六年去個一個婚禮咋。

      刪除
  11. 我喜歡黑色金色的冷衫。
    其實我覺得晚上跟老公出去吃飯,偶然(當然不是每一次)穿得隆重一點,是一種生活情趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 件冷衫好易襯,斯文又得,型都得。

      我已經成日都著得過份隆重架喇。

      刪除
  12. 件bolero好型呀,我都見過人著真係好特別。
    但我自己係怪人,如果我著住會成日想拉落的件衫(覺得未著好想向下拉!)
    ”我哋呢啲"加燦美燦"係娘啲架喇”<-妳講的真係句句都中point,所以我12月頭返香港個陣買咗好多衫呀,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未收到件bolero,所以都未知效果如何。

      刪除
  13. I bought the bolero after I read your blog. look so nice

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未收到貨,所以唔知最後效果係點。

      刪除
  14. Anthropologie and jeans. do they run Big?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未買過Anthropologie嘅褲,但佢哋衫褲比某啲牌子(Loft, Gap)大少少。

      刪除
  15. Totoma: tks. Anthropologie's jacket is 49 now.

    回覆刪除