30/12/2013

年尾再多謝Y Blog - 有啖好食

Yahoo Blog三日前已正式執笠,如果沒有搬家沒有儲下內容,一切就只靠回憶了。

我的blog從來都不會上載煮食內容,當然不是因為我不煮飯,但老老實實,我本身對煮食沒太大興趣,加上一個超級揀飲擇食的老公(我估他有七成食物種類不吃),更減低煮食的動力。另外,我很討厭站著,站一個小時對我來說是活受罪,如果可以找出一個辦法可坐著煮飯,我估我會更常入廚。

在港獨居十幾年我從不煮飯,一日三餐都是在外解決,所以來美前,除了出前一丁,我可說是沒實際入廚經驗的。

但美國鄉下地方,外食選擇有限,不可能三餐外吃,幸好老公週五至日才在家,出外吃兩晚就只需煮一餐。多年來,我就是靠參考Y Blog各煮食高手的食譜,偶爾露兩手。

更重要是我認為,即使你家有外傭或家人出手不用入廚,但個人擁有基本的煮食能力是必須的。曾經聽舊blog友說有女性朋友以不懂煮食為傲,我即串串回應:不懂煮食就純粹只是不懂煮食,沒有什麼好驕傲,懂得煮食而不必出手才矜貴。

以下是一些我記得拍下照片的成果,抱歉多是手震手機照。

豆角蕃茄炆牛腩


「通少」招牌焗扒飯,步驟超多,但真的一級好吃,比大家樂更正!



粟米雞柳忌廉意粉


韓式煎牛仔骨配炒翠肉瓜蒜溶包


黑椒牛仔骨(去骨)蘆筍碟頭飯


包菜肉雲吞


兩食:上海上湯雲吞及雲吞雞



扒配菜飯


黑椒扒炒烏冬


不用煮的韓燒


不用煮的打邊爐(這純粹說明我老公不吃的東西,圖片上的右邊的所有食物,包括帶子、獅子狗魚蛋、牛柏葉、冬菇、冬瓜、西洋菜。你說多無癮!)


個人晚餐系列

炒黃牙白、豉油煎豆腐及滷水金錢肚雞腎


煎腸仔雞亦湯意粉


豉油皇炒麵配白粥


皮蛋免治瘦肉粥


人氣餐蛋飯加油菜


其實還有BBQ教煮的醬油骨(沒有拍照),但我已買到台灣醬油膏亦已掌握到調味分量,最近成為老公新寵,多謝。

當然上述餸菜不一定需要食譜,但看得blog友食譜多,自然也學到一些調味或煮食的技巧,對一個以前從不入廚房的人來說是很大的幫助。雖然我仍不喜歡入廚,但起碼煮出來的東西都不難食。

再一次多謝Yahoo Blog及現在的Blogger,多謝各blog


51 則留言:

  1. CECI 呀, 我一直覺得煮嘢係講天份。 你煮啲餸樣樣都好掂呀, 睇你包啲餃子就知。
    不過老公乜都唔食又好無癮。 嗰碟牛肚一定係你自己食哂嘞。
    我煮嘢無跟食譜, 亂咁嚟好彩 DONDON 同你啱啱相反, 無變壞嘅食物佢都會放落口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都信要講天份,你細佬唔係成日煮但係煮得好掂。我就ok啦,唔可以話好好,但一定唔難食。

      如果淨係唔食牛肚,咁你太睇得起我老公喇,基本上所有個人晚餐系列嘅食物(炒麵、粥、豆腐、湯粉麵、任何中西湯、煎蛋、午餐肉、枸菜花....),佢都唔食。

      刪除
  2. 原來你唔聲唔聲都煮得吓噃,我都係多得雅虎有啖好食,仲成日俾到驚喜老公同個仔,你老公唔欣賞好無癮啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係普通嘢,難度高、材料難買或者唔常用嘅我都唔會試。

      我老公對食無乜要求,每日食一樣嘅嘢都ok,而我,我寧願食少餐都唔會求其塞飽自己。

      刪除
  3. you should show off your dishes more often here, cos' they look good!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha thank you. 不過我一個月都煮唔到兩三餐,仲大部份時間唔記得影相,呢啲儲埋好耐架喇。

      刪除
  4. They look good.

    Is your husband steak-and-potato type of guy?

    After eating out for the whole week, I would think you husband would prefer homemade meals. I like homemade meals better if I don't have to cook.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢主要都係牛肉、豬肉、雞肉、少類菜、芝士...... 大概就係咁多喇。

      我自己就出街食慣,日日食都得架。

      刪除
  5. 好好味咁!
    From Toronto

    回覆刪除
  6. 好好味咁呀~ 勁 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同老公都鍾意食濃味嘢,睇落好似好味啲。

      刪除
  7. 睇咗你個餐蛋飯突然想食. Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐蛋飯好易攪啦,快快手整翻個。

      Happy New Year to you too!

      刪除
  8. 唔鍾意煮食,都煮得咁多野!好叻!
    其實家常便飯,最重要的是快手快腳,半小時搞掂最好,兩個人有時煮飯都幾花心思!通常我會有湯,一菜,一炒加一蒸!食剩的,是我第二日的午餐!
    一般星期一到星期四,屋企食,五六日,出街食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己好鍾意飲中湯, 但我老公連西湯都唔飲, 所以我依家係唔會煲湯. 蒸嘢係易同健康啲, 但我老公亦唔係太好, 雞有骨排骨等都唔鍾意, 咁無可能蒸件雞排豬排嘛, 總之佢就超級煩啦. 我肯煮少少其實已經好俾面佢.

      刪除
    2. 其實煮飯買菜,是我地兩個生活磨合的動作!
      老婆嫌我買菜俾街市婆蝦,唔準我買!佢包辦!
      佢買乜我就煮乜!我煮乜佢食乜!大家都合作愉快!
      不過煮得開心、食得又開心,煮飯才有進步!唔係就好似你咁:肯煮少少其實已經好俾面佢.!haha!
      煮飯無乜秘訣!在乎工多藝熟!初初見 Lala 的 Blog,蒸水蛋都唔識,而家三、四送一湯,無難度!

      刪除
    3. 兩公婆都要返工,我認為煮飯責任應該係平分架,所以我唔會因為老公返到屋企就一定要煮嘢佢食。所以我煮親飯佢都多謝我架。

      刪除
  9. 除了獅子狗卷和麵, 上面的東西我都極鍾意啊!! 不愛煮食的人煮出這些東西, 已經是超班馬了啊!! 你講得對, 我們要再次多謝yahoo blog,它雖然消失無踪, 但也算光榮結業.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我唔鍾意煮飯, 但我本身都幾鍾意食, 所以有興趣睇煮食節目或者食譜.... 睇睇埋埋都學到啲嘅. 可能真係有啲係天份, 因為我真係好易入廚, 一定唔可以靠累積經驗愈煮愈好, 以上嗰啲相大部份都係第一次(底唯一一次)煮嘅成果, 得就得, 唔得就唔得架喇. 我加拿大個家姐都煮的好好架, 中西都得.

      刪除
  10. 我以為你是無飯主婦呢。
    With best wishes for a happy New Year! 祝新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都算, 一個月先煮得嗰兩次, 唔可以叫煮飯婆喇.

      祝你同老DAD新年快樂呀!

      刪除
  11. 睇你的相都睇到流晒口水呀!!!我個肥鬼都係超級picky呀,但耐咗之後我決定唔理佢呀,煮咗唔食就食自己啦(通常佢就自己食cereal 哈哈)。新年快樂呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔會喎,可能我weekdays已經煮俾自己食,所以weekends如果煮都唔會淨係煮俾自己,出街食嘅好處係可以各自叫自己嘅。

      Happy New Year to you too!

      刪除
  12. 我都有睇通少學烹飪,焗豬扒飯我都有跟住煮,味道不錯,真係比大家樂更正。
    你嗰邊asian market有牛柏葉,冬瓜,西洋菜賣咁好,我呢邊冇呀。睇嚟我呢邊比你嗰邊更鄉下。

    祝您新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南卡一定比北卡少亞洲人(更鄉下),而你住個城人口唔多呢。

      Happy New Year to you to!

      刪除
  13. 嘩!真心覺得很impressive!! 牛仔骨、炒烏冬、雲吞直頭係professional之作,加埋維他檸檬茶絶對係絶配!
    Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜肉雲吞真係打天才波架,因為啲相係第一次包時影嘅,而且我唔係外省人,屋企由細到大都無人包過。炒烏冬就比較易,所以諗唔到煮乜時都會整,主要都係預早marinate豬排同調味ok就會好味。其實呢篇blog好多餸都係煮過一次之後就無再整過,因為我真係好少煮飯,要心情靚同有時間我先會煮。我嘅想法係,老公唔可以縱,大家都要返工,唔可以令佢以為老婆一定係煮飯嗰個。偶爾露一手就夠。

      如果你入廚經驗唔多,可以睇吓blog友啲食譜,先跟啲簡單嘅,煮多兩次就得架喇。

      刪除
  14. Ceci 係真人不露相啊! 掂呀!

    我都係未嫁前完全唔識煮飯, 啱啱嚟瑞士時未有Yahoo Blog, 就係靠睇煮食網揾食譜. 不過自從要返工後我最多都係一星期煮三兩餐(又好彩Mr. B都鍾意煮食, 有人分担下).

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公整來整去都係一樣:肉醬意粉。所以我通常都係話:出去食啦。

      刪除
  15. 嘩,Ceci 你真係真人不露相! 個焗豬扒飯好正!
    其實我都幾偏食, 好多海鮮,羊,內臟,菇我都唔食 =D

    回覆刪除
    回覆
    1. 以上你講嘅我老公都唔食,佢更奇怪嘅係有好多瓜果蔬菜、生果都唔食,蛋只食炒蛋,蒸蛋煎蛋都唔食!

      刪除
    2. 咁佢可能食d supplement好d !
      我九菜,哈密瓜,密瓜,柿等都唔食too..

      刪除
  16. 樣樣望落去都好好食咁喎!好勁呀!

    回覆刪除
  17. Ceci:
    ~你啲LC 用具都幾多!! LC 係咪好好用呢?我搬完會入多啲LC.
    ~煮飯都講天份, 你話你啲基本煮食,一啲都會基本, 好得呀!!
    ~你先生應該對你啲中餐有興趣, 叫你先生唔好食黎食去, 都係Turkey sandwiches啦!!哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好多,三幾個啫。

      我老公可能只對牛排嘅水準同味道有要求,其他真係求其食都得。

      刪除
  18. 我都唔識煮,亦都無興趣去學,可能依賴一直有人煮,就算無人煮,我又住近唐人街,出去買都好便

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我住大城市及近唐人街附近,我都唔會煮飯。

      刪除
    2. 北卡應該都有唐人超市,或者唐人雜貨舖,同妳屋企係咪距離好遠﹖

      刪除
    3. 每一個州都會有唐人超市,但唐人分好多種,如果唔係大州大城市,只會有多外省大陸人,佢哋賣嘅嘢同南方人嘅嘢基本上無乜關係。

      刪除
    4. 咁妳包維他檸檬茶係邊度買?

      刪除
  19. 睇見都好肚餓呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都成日煮食啦,連冬冬嗰份都煮埋!

      刪除
  20. 勁呀~~ 見到相, 突然好想食招牌焗豬扒飯!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食就整啦,步驟雖然多但唔難。

      刪除
  21. 你老公都肯食雲吞, 算係咁啦 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢唔會乜都唔食啦,唔係佢餓死咗喇。如果可能同雲吞換,我寧願佢肯食海鮮喇。

      刪除
  22. 回覆
    1. 多謝到訪. 我睇咗幾個唔同食譜至自己整, 算ok啦.

      不過雲吞太多功夫, 最辛苦係切嘢, 真係手軟. 我到依家都係包過三幾次咋.

      刪除
  23. WA!你原來煮得好好呀!!
    仲用埋LC, 真係睇得又食得!!

    回覆刪除