7/5/2014

韓劇上了癮 -- 嚴重缺眠

最近繼續沈迷觀看韓國娛樂節目的生活裡,不但完全沒有看其他美國節目(新聞除外),連上網或離家外出走走的頻率也大大減少,簡直有點上了癮的瘋,每晚看到深夜兩三點才睡。

韓風在整個亞洲興起至今,沒十年也有五六年,由於是遲來者,所以即使只看出名的劇集或節目,累積五六年的數量也不是講笑。

Blog友們都說我是「認真」的人,可能是吧,我看到喜歡的劇集,就會在網上查看各主角的背景、新聞或其他作品,再一步步擴大觀看範圍。由韓劇開始,現在已擴展到綜藝節目、甚至韓國K-POP音樂。

上次寫了李敏鎬及金秀賢,最近幾星期又把「亞洲王子」張根碩的幾套電視劇及電影一次過看完。張根碩可算是韓國主流名星最妖艷的美男,童星出身的他年紀輕輕走紅後,不想麻木服從韓國後輩過度謙卑,凡事禮讓、凡事先道歉認錯的文化,被韓國娛樂圈及傳媒攻擊為「虛勢」失意在韓國市場,決定自組經理人公司自由發展,一套韓劇「原來是美男」及同時擁有歌星級的唱功,令他成功進攻日本及其他亞洲市場。




他是非常另類的韓星,除了拍劇,很少在韓國活動,不喜歡頒獎禮的規則就公開杯葛,雖然唱舒情歌了得,但走紅後組合樂隊Team H卻不走K-POP路線而只玩另類Rap/House/Party,完全是想做就去做的性格,也因為這點令我特別欣賞。

可惜的是,可能因為沒有強大/富經驗經理人公司支援,他選劇能力明顯不足,自「原來是美男」之後都沒有代表作,典型韓國美男look也限制了自己選取非愛情劇的機會及決心。其實他在電影「梨花園殺人事件」當邪惡殺人疑犯,全英語對白演出可算是我最喜愛的角色,也證明他不是單靠油頭粉面而走紅。

除了看劇,我最近更多看綜藝節目,韓國人的認真刻苦及工作狂性格在綜藝節目中完全體現出來,除了Running Man ,我最近迷上Cool Kiz On The Block(我們小區藝體能),節目選取不同體育運動推廣,幾個主持加上娛樂圈的嘉賓要在三幾星期內接受專業教練指導密集受訓,然後與各地區業餘或專業的體育會比賽,暫時進行過的項目有乒乓球、保齡、羽毛球、籃球及跆拳道。看過這個節目後你會驚嘆韓國藝人的體能,很多歌星明星都有專業級的體育技能,也有從一無所知到在短短幾星期訓練後有板有眼的。我自己很欣賞很喜歡看別人認真工作認真玩的樣子,所以也很喜歡這個節目。

綜藝以外,由看韓劇引申出來的另一項就是K-POP,都說韓藝人多才多藝,很多韓劇主角配角其實都是當紅K-POP音樂組合的成員,看看他們的背景後就再到youtube找他們的MTV看看,不是講笑,舞跳得好不特止,連現場唱功也很專業,畢竟大部份樂隊都是經所屬公司訓練了多年才可出道,聲色藝不佳的可能一早被淘汰。有些較出名的主唱如鄭容和、金在中、李洪基等也同時作曲作詞不是鬧著玩的。雖然K-POP不是什麼了不起的音樂種類,但以流行樂種來說可聽性不低。

就這樣,我的生活完全陷入在韓流中!希望在看罷過去五六年最高質素的製作後可正常下來。



26 則留言:

  1. 妳真係好。認。真。呀。!不過要瞓返多D,如果唔係,搽幾多la mer眼霜都補唔番呀! ;p
    對妳提及全英語對白嗰套有D興趣,不過我怕劇情會太heavy,要research下劇情先再作決定!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全英語對白只係張根碩個角色,因為佢係個美韓混血兒,其他人都係講韓民架。呢套戲係由真人真事改編,有啲血腥架。

      La Mer眼霜效果唔太突出,當保養用。

      刪除
  2. 我最有興趣係食韓國菜,食極唔厭。我好日都唔睇電視,剩係睇NBA藍球賽,而家啱啱至睇星星,不過我一定無你咁認真,睇到上咗癮,韓風仲有排吹呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡睇製作認真嘅節目,又鍾意佢哋夠攪笑,而且雖然韓國人普遍唔太靚仔靚女,但當得演員歌手嗰啲都唔錯,賞心悅目架。

      刪除
  3. 我是JKS fans呢,哈哈! "原來是美男"真係超好睇.
    "瑪麗外宿中"(雖然劇本爛)都唔錯,我好鐘意JKS做呢個角色,歌又好聽. 第二男主角都好型. 你有睇嗎?
    "愛情雨"幾悶,"漂亮男人"未睇. N年前"貝多芬病毒"都好好睇. 那時JKS好細

    另外,你睇左"職場之神"呀? Miss Kim真係好好笑, must watch !

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對原來是美男,我更喜歡瑪麗外宿中,男女主角都自然啲,演技無咁誇張。愛情雨如果無咗/減少70年代部份,或者唔用男女主角演,可能會好啲。

      未睇職場之神,依家想停吓睇劇,睇其他節目先。

      刪除
    2. 真係好開心你都鐘意"瑪麗外宿中". 一直都冇知音人 =D
      之前去Seoul 我走匀瑪麗無缺的景點!
      職場之神純粹攪笑輕鬆,可能Ceci你都有Miss Kim咁efficient,哈哈哈.

      刪除
    3. 你有冇睇過跆拳道K-Tiger跳太陽的Ringa Linga? (Bigbang 太陽我超鐘意)
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uc-1-Y4Mnro

      刪除
    4. 啱啱睇咗,多謝,都話韓國人強!Bigbang我麻麻,因為我對hiphop興趣不大。

      睇嚟你好狂迷吓喎,居然去韓劇景點!

      刪除
    5. 係呀,不過冇之前咁狂了! 幾年前特登買公仔麵煲用蓋食,haha
      btw 你睇了"聽不見的說話"未? 好好睇! 劇集好好
      不過你都係瞓覺先. 我向來都慢慢煲,星星先睇完冇耐.完全為了睇全知賢only 戲本唔掂
      如果喪煲真係c好多細胞.

      刪除
    6. 應該係"聽見你的聲音"

      刪除
    7. 真係仲有大把未睇,我又想睇百年新娘,仲有新劇Triangle都想睇,覺得金在中好型,不過我真想停停睇劇,因為要追,睇綜藝唔駛追。

      刪除
    8. 在中唱歌超好聽!! 想當年東方神起Mirotic 一起音樂(在中把招牌靚聲)加隻型到爆嘅舞.. 暈~
      https://www.youtube.com/watch?v=u4u1tNC0KUI
      2:30隻歌先開始
      東方神起拆夥,冇咗在中,俊秀兩把聲,聽Mirotic已經冇意思
      好懷念五子合體!! 當年東方神起紅到全部後輩不敢直望他們,要低頭

      刪除
    9. 我最近都有聽/睇舊東方神起啲歌同youtube訪問,Mirotic同"O"我都鍾意,依家JYJ都無以前東方神起咁好,可能對於做boy band嚟講,年紀真係太大有啲怪。

      我仲喺itune買咗呢上面兩首同好多CNBlue嘅紅歌,burn咗CD揸車聽超爽。如果你未睇CNBlue 2014 Comeback Show,我推薦,現場隻I'm Sorry比MTV或其他Live表演都正好多。

      刪除
    10. 我有買東方神起最後Japan live concert DVD. 但CNBlue就冇買, 不過有聽! I'm Sorry 好正, let me check the comeback show.
      係呢,老了,朴有天又掛住拍劇. 現在大家都轉去聽EXO, Shinee.
      我估你知在中, JKS, 洪基, 姜至煥超friend嗎? 佢哋不如自己group埋一間公司.. heehe

      刪除
    11. 可能我年紀大,啲新groups太細路仔,又唔夠型,係珉豪個樣可愛啲。

      在中好似同金賢重最friend,不過佢哋呢行生活圈子咁窄又忙到傻,要搵朋友都多數要搵翻行內人啦。

      刪除
  4. I don't have the patience to read subtitles anymore.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要照顧小朋友嘅父母係無乜可能有時間/精神煲劇架,等你啲細路大哂先啦。

      刪除
  5. 我條韓國癮已經減弱,因為無時間呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信我沈迷一輪之後都會減弱,始終依家剛開始仲有大把貨未睇。

      刪除
  6. Ceci:
    ~你讀書時, 一定成積好好, 工作上, 你一定係好搶手. 因為你會將一件事, 原原本本去了解, 還了解得好深入!!!
    ~可以追關於咁多韓國娛樂, 咁多層面, 你真係著咗迷. 哈哈~~
    ~你看啲韓劇係用英語字幕嗰啲, 定係中文字幕?? 如果係英語字幕, 可以同你先生一齊睇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我讀書成績好普通,所有要背書嘅科目都麻麻地,而且唔鍾意花時間溫習,求求其其中上已經ok。反而工作上我比較用心機,因為做得唔好會影響到人,讀書唔同,好唔好自己一個人受。

      我睇劇都係中文字幕,綜藝同音樂節目就有時係英文,我老公唔會有興趣睇啲無action嘅節目架。

      刪除
  7. 我有朋友都上哂癮,連講嘢都有韓式口音哈哈哈哈。
    我同LOIS一樣,要睇字幕嘅節目都SKIP哂, 損失好大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇得咁密,依家都學識唔少韓文詞彙喇。

      要睇字幕係花精神好多架,依家睇綜藝節目我都放上大電視睇,等對眼無咁攰。

      刪除
  8. 近這一年我也成了韓迷, 追看了N套韓劇, 數不清了. 剛追完<星星>, 又開始<賢內助女>王, 超好看。不要錯過。

    回覆刪除