28/5/2014

Blaze : 跟爸爸返工

媽咪今日去香港,爺爺嫲嫲去冰島坐遊輪,仲有平時會幫手照顧我嘅另一個太太咁啱又同一時間去以色列旅行,無人照顧我俾飯我食帶我去廁所點算呀?

Daddy媽咪知道我好唔鍾意去狗酒店,好耐之前去過一次好驚成身震哂,所以盡量都唔想再俾我去。諗咗一輪,Daddy決定帶埋我返工!

可以成行,純粹因為Daddy今次個project喺華盛頓,夠近可以揸車去(大約一程揸5個鐘),如果係遠啲一定要搭機就唔可以帶埋我喇。為咗我,Daddy先要改訂可以俾狗狗住嘅酒店,然後帶埋我啲床仔家當早一個下午就出發喇!

雖然我都唔係太鍾意坐車車,但係比去狗酒店真係好好多!

你睇,酒店見到我仲升級套房俾我呀,梗係知我係VIP喇。



日頭Daddy返工,我就自己喺房度瞓覺豬同周圍八吓咁啦,Daddy幾衰,仲報告俾媽咪聽話我跳梳化,二五仔!


呢個trip,下兩個星期都仲要再去架,辛苦Daddy喇!


23 則留言:

  1. 歐美俾竉物嘅設施比亞洲完善, 香港連餐廳都不得入門(除了導盲犬)

    回覆刪除
  2. 阿BLAZE個樣好滿足咁呀。
    好彩唔使去狗酒店,我以前PIGGY去完接佢返出嚟佢真係大大滴眼淚流出嚟架。
    Ceci 玩得開心啲, 多啲POST香港韓國相啦 = )

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi anglea,
      我仲係睇唔到你個blog!
      可唔可以add我
      simlam1117@gmail.com

      刪除
    2. 真係唔想俾Blaze去狗酒店,雖然Daddy好辛苦。

      刪除
  3. Bravo to your husband!

    I assume it gets old for your husband to be traveling weekly.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公本身係無乜所謂架,有時放假幾個星期唔駛走佢唔聚財架。

      刪除
  4. Blaze都有得出trip, 厲害! :)

    我出門都唔捨得俾兔地去寄宿, 寧願貴d都要揾pet sitter上門照顧佢哋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我揾到信得過嘅dog sitter我都唔會帶佢架,不過唔想用陌生人咋。

      刪除
  5. 跟埋Daddy去,當渡假,正

    回覆刪除
  6. Blaze 好掛住你呀~
    一定係跟daddy出trip太開心,所以先一時忘形跳梳化啦~ 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實應該係知道媽咪不在,所以放肆。

      刪除
  7. 仲要去兩次出差,Blaze話你下次度好期至好去玩得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其佢唔鍾意坐長途車,不過比起狗酒店仲好啲。

      刪除
  8. 外國對寵物真係好!!!HK有排都未跟得上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港太密集,唔可以比較。

      刪除
  9. 可以帶埋去返工咁好,清潔姐姐入來打掃房間咁Blaze有無做監工呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze喺房我哋就唔駛人打掃,唔係佢會好驚架。

      刪除
  10. Ceci:
    ~你玩得開心啲, 盡情啲!!
    ~好彩, 工幹係可以渣車去, Blaze 都跟到!!
    ~美國啲酒店, 真係顧及很多級面, 如果係歐洲, 可能會難揾啲酒店接受寵物入住

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間酒店專登搵俾佢架,Daddy平時唔住嗰度架。

      刪除
  11. Blaze 果樣好開心! 佢間屋都upgrade埋真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢,幾個星期都upgrade to suite呀。

      刪除