5/6/2014

仍在旅途中

正坐在飛往首爾的飛機上,三個多小時沒事幹就冩一篇吧。

今次回港比較急,什麼準備也沒有,往年我都會預早約定些好朋友,因為他們都是大忙人嘛(基本上所有香港人都是大忙人)。

以為會好空閑,事實不然,臨急仍是午晩約滿了,差點連剪頭髮這重點項目也抽不到時間,可能我是不會一日趕三四場的人吧,但仍趕及屈了港台舊老細施永遠請食升職飯!

我今次住在自由行重災區銅鑼灣,時代廣場附近的Best Western(華麗精品酒店),大約7百元一晩算平,但房間極細,一人住還可以,兩個人太迫亦沒有足夠地方放行李。

講開自由行,未出發前大家都提示我說現在情況更差,令人更容易發脾氣。我可說超級好運,即使住銅鑼灣,來了足一星期完全沒有不愉快情況,出入莎莎或商場地鐵都不覺太多人,拖喼一定有,但我覺得可接受,我還看到自由行遊客在地鐵譲坐給老人家呢!不過,我剛巧在六四敏感時候回港,少點自由行也不出奇。又或者,我一向對大陸人包融度體諒度較高?!

多年沒去燭光晚會,昨晚雖然人多,而且又熱又濕,但進出過程好順利,眨眼就散了十幾萬人好勁,驟眼真的有不少自由行及年青人/小朋友,感動,而遠方的老公也有留意晚會的live blog。

飛機降落要熄機了。

14 則留言:

  1. 呢個TRIP可以參加埋 64 25 周年燭光晚會,好有意義呢。
    韓國之旅開始!我要睇相呀CECI。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個trip比平時忙好多攰好多,不過想做想見嘅都滿足到,好開心。

      刪除
  2. 祝旅途愉快!我都試過在香港入住超迷你酒店。

    回覆刪除
  3. have fun and enjoy your trip in Korea(mummy of two)

    回覆刪除
  4. 妳是勇敢的香港人,迷你酒店沒所謂最緊要方便,因搭車好貴,祝韓遊愉快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人唔需要勇敢都可以悼念六四。

      刪除
  5. 我都返咗香港兩日,六四嗰晚我同屋企食飯,冇去維園,其實二十五年來,我都係第一次喺香港過六四,無得比較,但覺時間冲淡一切。我嗰日朝早帶咗個仔去六四紀念館,場館好細,但都擠滿人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 六四館依家要打官司呀,因為有業主唔想租俾佢哋。

      刪除
  6. Ceci:
    ~返到香港達到你想嘅目的. 你很有香港心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要悼念,邊度都無所謂,我如果喺美國六四日都會著黑衫,都係心意啫。

      刪除