9/6/2014

首爾自由行 :感謝之旅

回程的航飛上,過了午夜抵港,漫長的一天,到酒店一定眼瞓。

詳細寫首爾之行前,先來一些小總結。

首先,玩得好開心,這是結婚後第一次獨自旅行,差點忘記個人遊是多爽多自由多興奮的一件事,可能我真是一個獨立精吧,一個人去旅行比跟親人朋友一起去自在得多!

第一是好運,原本有一兩天預計天陰有雨,怎料四天都沒下雨,其中兩天藍天白雲。

原來星期五是韓國假期,行程上因此出現了一些阻滯,但最後自己堅持加一點幸運,所有想去想看的地方也到過,連原本以為行程緊密去不到的地方也去到,感恩!

可以一日去幾個地方,因為我沒有乘坐過公共交通如地鐵巴士,除了出入機場,我只坐的士。其實韓國的士好便宜,基本上十元美金已去到各景點旅遊區,一日坐幾次都不會肉赤,應該比香港的士便宜,而且對我有限的腳骨力幫助不少。也不需選豪華的,只要有韓文地址,言語不通也沒問題,而且韓國的士司機普遍友善,我搭了十幾程沒有一個印象差的。

一個人吃飯也沒問題,當然,不想阻住地球轉,就要自己遷就點。我沒有吃快餐,都是上館子,一個人消費有限,所以我只揀非䌓忙時間出現,如五六點或九點,都沒有不受歡迎或被看面色。每一餐都好味,每一餐都滿意,亦因為這樣,發揮了近年失去的食量小宇宙,比在香港的一星期吃得多。

至於購物,我選擇了貴精不貴多的策略,近年韓國本土出了不少型格設計師,因產量少亦不是鬥平,外銷或上網賣的機會相對少,而且型衫要試身,所以我趁身在韓國專攻這些,回美可上載相片時才介紹吧!

韓國人有禮又友善,我時常問路,有上網幇我找,更有打電話幫我問的。我在每一個景點都影到個人照,都是多得他們(還有一兩個日本人)。這幾天,我說得最多的是「琴沙咪打」(韓文的「多謝」)。真的好感謝。

從以上種種,大家都知道我有一個非常愉快的旅程。多謝Google,多謝韓國,多謝韓國人!


15 則留言:

  1. 我都係好鍾意自己去旅行架, 自由自在。
    幾時有相睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上FB啦,啲相上哂喇,blog要等我有時間慢慢寫。

      刪除
  2. Ceci:
    ~時機好, 真是會遇到美好的事!! 似乎韓國比你印象, 都不錯!! 係韓國食量也不增加咗!! 哈哈~~
    ~遲啲有韓國衫睇?? 我想睇!! 近年可能都有望下韓劇, 啲演員着啲衫, 都幾好看. 配飾也美!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對韓國印象一向唔差,如果唔係都唔會選擇去首爾玩啦。

      韓國人衣著上比香港人/中國人前衛好多,型好多架。

      刪除
  3. 你說得對, 一個人在途上, 滋味實在令人回味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為一個人至會發現韓國人好友善。

      刪除
  4. 真開心你已愛上韓國,哈哈! (我入了廠幾日,不過都有煲韓劇解悶)
    我都覺得korean勁friendly ! Tourist spots 又有volunteer幫人! 旅遊局做得好好!
    係呀,韓國的士平香港好多,方便服務又好! 不過酒店門外通常有"大黑的"排隊,"普通細銀的"有時要等!
    點呀, 買咗咩衫,清潭look?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向對韓國印象都唔差,當然佢哋太傳統嘅輩份文化我唔認同,但做遊客又唔係過人世有乜所謂。

      希望你已康復,煲劇時間真係過得好快。

      清潭洞Rodeo我買咗一件咋。

      刪除
  5. 估唔到搭的士咁平~ 好過行地鐵呀~ 站轉站, 行到腳仔軟!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我一個人都覺得OK,如果有伴兩三個share其實同搭地鐵差唔多,上上落落地鐵站又要搵路真係腳軟。

      刪除
  6. Glad you had a relaxing and refreshing experience.

    回覆刪除
    回覆
    1. Relaxing就唔太喇,都行到腳軟架,不過玩得好開心就真嘅。

      刪除
  7. 好想快D睇你D戰利品!!!!

    回覆刪除
  8. 我唔係買咗好多咋。

    回覆刪除