15/6/2014

首爾自由行第二天之一 :明洞Cafe Droptop、弘大

我在首爾幾天都早起身,第二天未過9點就出發,明洞早上非常靜行人少。

我酒店旁就是Café Droptop ,這咖啡連鎖店2011年才開業,在南韓算非常新,但短短歷史未有減低其聲勢,一開幕就請了全智賢做代言人,亦因為店面大裝修靚,經常成日韓劇拍攝地,包括張根碩的「漂亮男人」。明洞店就是我這幾天常到的地方。當日早上咖啡店好靜,只有三兩檯客在地下,二樓只有我一個人,可以慢慢影。



網上取「漂亮男人」劇照,他們去了不同的Droptop拍攝,下圖應該是我去的同一間。



我點了份三明治早餐,內外都有雞蛋芝士,皮脆內軟好好味,吸引吧。


我今天的目的地是弘大,弘益大學以藝術、設計相關學科聞名,所以學校周圍都好「型」,亦是兩套韓劇「瑪麗外宿中」和「愛情雨」(均由張根碩主演)的主要取景地,我就是為了這些景點而去的。

弘益大學正門


先乘的士直達Yoon’s Color Drama Gallery「四季屋」,怎料沒開門。我出發前才知道星期五當天是韓國公眾假期顯忠日,但一些旅遊書說「四季屋」只在星期日及新年關閉,我想去碰碰運氣。唉,也有可能是我太早到吧,不過我也見到三兩個跟我一樣白走一場的遊客,我只在門外拍了張照片,臨走前發現門外貼了張星期日上午會開門的手寫小通告。


離開後胡亂在小巷走,居然被我找到弘大其中一小型塗鴉牆區(如果想看大規模的,請按此網頁)。這些塗鴉每年都會由弘大學生改畫,所以「瑪麗外宿中」那些圖案當然早已換掉。




再走一會看到了coffeesmith,這間咖啡店有自成一格的設計,開放式沒門的店面,牆身地面是水泥面raw feel,是不少本地人與遊客看人及被看的潮點,亦因為是校區及假期,樓下居然一個人也沒有,在coffeesmith可算是奇蹟,我請沖咖啡弟弟幫我影了張獨照,喝了杯茶後繼續走。

平時的弘大coffeesmith(網上圖片)


我當日的coffeesmith





下一站是Café aA,它不單只是間咖啡店也是展覽館但我仍是太早到未開門,亦因為太早所以可以在沒人的情況下在門外的長凳影了張獨照,這個門口跟長凳是「瑪麗外宿中」的經典場面取景地。長凳已換成另一張,不過兩天後我再路過時長凳被搬開了長,真好彩。)


影完外面我發現梯級下的閘沒有鎖上,我原本只是想走上去透過玻璃門看看入面,怎料見到店內有一個弟弟坐在梳化玩電話,我就厚面皮敲門,他開門告訴我店要下午1點才開,我請他容許我快快拍張照片,他說自己不是負責人正在為難時我就拍下這張了。


之後走到弘大主街“停車場街,街兩邊都是舖頭是遊客購物區,我穿過這街就走到弘益公園,這小小公園週末有市集,也是「瑪麗」、「愛情雨」及「紳士的品格」等多套韓劇的取景地。滑梯背後的塗鴉其實是座公廁,我在這裡也請人拍了無人獨照。


網上取劇照,上為「愛情雨」,下為「紳士的品格」



之後到了附近的帽子專門店Hats On潮聖,這店舖的帽很多韓國娛樂圈人士也會帶。當日只有我一個客妹妹店員好好人任我試,連貼了不准拍照的告示她也容許我任拍。弘大店也比明洞店好逛,因為展示夠集中,又沒有強國人,店員也友善好多。(關於購物另一篇再寫)



完成了以上行程,還不到午飯時間,街上人又不多,早起的鳥果然有著數。跳上的士,我向下一站清溪川及光化門廣場出發。






19 則留言:

  1. 早起身時間溜溜長,好使好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係專登早起架,都係因為未適應時差所以喺香港同首爾都好早就起咗身。

      刪除
  2. 咖啡店是好去處,只可惜去唔得幾多間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 首爾咖啡廳有特色又出名,去好多間都無所謂,我通常都係飲一杯咖啡,其他coffee shop就飲茶或凍飲,所以飲好多杯都得。

      刪除
  3. Cafe Droptop 真係開得好靚,我在醫院用maplestage, dailymotion煲了6集"漂亮男人"點知打後d link SBS cut哂,冇得睇 =(
    Coffeesmith 我去時就如你第一福相超多人, 你影到福獨照真係好好彩呀!!
    咁Cafe aA你之後有冇再去? 幾年前去B1/F musem傢俬鋪咁, 上年去closed under renovation.. 唔知現在係點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用呢條link睇

      http://kr.vslovetv.com/2014/02/pretty-man-list.html

      刪除
    2. 我睇所以韓劇/韓綜藝,都係用呢條link: http://kr.vslovetv.com/

      比Maplestage好,因為被剷走嘅video會再更新,而且上載新video好快,差不多同日有得睇。你揾到套劇再按紅色DM版,一樣睇到Dailymotion,我喺美國/香港/南韓都睇到,邊度國家IP應該都無問題。

      刪除
    3. 我見親人寫coffeesmith,一係話太多人無位,一係話坐唔到樓下,所以我去到一個人都無覺得好神奇,不過嗰日弘大真係好靜,我估好多學生一係返咗屋企,一係之前一晚clubbing好夜無瞓醒。

      Cafe aA我之後只係路過,都係太早未開門。

      刪除
    4. 睇到喇!!!!!!!!!!! 超多謝你 !!! Yeah !!

      刪除
  4. 早起的鳥兒未必有蟲吃, 但有得包場, great! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾日都成日包場呀,所以都影到好多相。

      刪除
  5. 自由行最簡單,鍾意去邊,鍾意食咩都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,「隨心所欲」係我嗰幾日嘅motto。

      刪除
  6. CECI真係韓劇專家。 我以為張根碩係台灣人添呀。
    你套衫好靚啊 

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個名又真係幾似台灣人.... 哈哈!韓劇我睇來睇去都係近幾年出名嘅偶像劇,不過都用咗我好多時間,我覺得我老公可能會開始不滿。

      我去旅行唔鍾意lei lei fei fei架,著靚啲自己心情好啲,其他人對你都好啲。

      刪除
  7. I love your maxi dress!

    Were all the menus in Korean?

    回覆刪除
    回覆
    1. 條裙以前shopping blog寫過啦,來貨啲cutting同size唔好架,不過我太鍾意個print同個款寧願用好多錢攞去改到啱為止(好似比條裙仲貴),依家成為心頭好。

      我去大部份餐廳menu都連相,好似日本咁,而主要遊客區menu都有英文架。

      刪除
  8. 最鍾意妳連介紹間cafe都介紹得咁詳盡嘅寫法,好方便我呢D恨去嘅人作參考!
    Btw,妳去旅行都著得咁靚,我實唔可以同妳一齊去,驚影衰妳,lol!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意南韓嘅咖啡館文化,對佢嚟講,你本身飲唔飲咖啡唔重要,個場地同去嗰度聚會本身比較重要。

      我基本上任何時候都唔會著得「唔靚」,波鞋T-shirt我好少著,拖鞋我更加唔著,喺美國呢個地方係異類,不過我自獨立已經係咁,唔會突然間改喇。亦可能因為咁,去旅行會容易被人誤會為日本人,或者本地人。

      刪除