26/6/2014

首爾自由行第四天之一 :再訪弘大及四季屋

完成了三天行程,其實我想看的都已看完,是日晚上夜機9點才飛,我想了一晚,決定再訪弘大,希望那張手寫「四季屋」會在星期日上午開放的告示是真的。

先介紹一下這間「四季屋」,是著名韓劇導演尹錫湖作品的展覽館,也是隔了6年再導演韓劇「愛情雨」(張根碩/潤娥主演)的主要拍攝場地。為什麼叫四季屋?因為尹導演的名作是:

「春日華爾滋」-- 徐道永/韓孝周主演
「夏日香氣」-- 宋承憲/孫藝珍主演
「秋日童話」(亦即是「藍色生死戀」) -- 宋承憲/宋慧喬/元斌主演
「冬季戀歌」-- 裴勇俊/崔智友主演

他的電視劇及經他捧紅的韓星,成為第一代成功流出海外的韓流,為韓國賺了可觀的外匯,也因此曾被總統公開表揚。

星期日早上10點退房後就乘的士到目的地,雖然那張告示還在,但周圍一片死寂,閘仍是鎖上亦看不到屋內有任何人,因為所有旅遊書與「四季屋」的網頁都說它星期日關閉,所以連其他遊客也看不到,我等了幾分鐘就放棄了。

想經過之前那塗鴉區再到弘大正門,但應該誤走了相反方向,愈走愈覺不對路,而且好像愈遠離弘大周圍景點,走了大約15分鐘決定走回頭路。回到「四季屋」大門時,想找人幫我與牆外塗鴉拍照,等了幾分鐘,終於等到一位太太幫我拍下這張。


就在我準備離開時,突然有個女生打開大閘讓一輛貨車駛入!我問她入面是否開放,她就讓我入去了,並開始開啟「四季屋」各部份的門窗,我成為當日第一個參觀者,之後有三個日本遊客也進來了,還主動幫我拍了在花園的照片。



在外走了一圈,我就獨自走入主屋,女生正忙碌地在屋內附設的咖啡室準備,我知道參觀要收入場費,所以就主動向她說要買入場卷。她此時就很艱難地用英文跟我說了一些,估了一輪我終於知道原來當天是一私人團體包場,11點至1點不向外開放。當時距離11點大約20-25分鐘吧,我說不緊要我只需要很短時間,就堅持買票,她就開了原本未開的二樓讓我上樓,就趁她在二樓開窗的時候,請她為我拍了這張“徐俊”睡房/睡床(愛情雨張根碩角色)的經典照片。



我獨自一個人在二樓逗留了一陣,可看可影的完成了,滿足地走回地下繼續拍其他佈景。











之後走到地庫,那是除了「愛情雨」外,也是其餘四套劇的主要展館。老實說,我只看過「冬季戀歌」及對「藍色生死戀」有點印象,對其餘兩套都沒有認識。我來這裡主要是因為這裡每一個角落都在「愛情雨」出現過,很有親切感,離開時亦好滿足。





從地庫出來回主館,原來是一個宗教團體租用了,因為經過時他們正在唱聖詩,我當然沒有打擾就急急離開。可以趁這個空檔終於成功進入,還大部份時間獨自在場館遊走沒任何人打擾,我覺得自己好好運,亦慶幸自己堅持再來及迷路重返。

離開四季屋向反方向行,終於回到弘大主街,我想再到弘益公園拍照,星期日正有些哥哥/弟弟們在搭攤位準備之後的市墟,我就叫其中一位幫我拍張獨照,今次背景終於拍到多一點塗鴉牆。



再走回停車場街,經過「瑪麗外宿中」第一集的另一場景,又路過Hello Kitty Cafe(沒有進入)及另一間賣其產品的舖頭。





要吃午飯了,走到這間有韓席的餐廳,點了個牛骨湯鮑魚牛肋骨伴飯,湯底還有些人參及紅棗非常香。說真的,我在首爾每一餐都滿意,食完之後我走到Coffee Bean & Tea Leaf喝咖啡兼休息,再研究下一個行程。







21 則留言:

  1. 帽係咪新買嗰頂架呀?

    雖然我無睇韓劇,但睇妳嘅介紹、形容,我完全明白、認同點解妳咁想去四季屋,比著我都會。

    其實可以買枝hand held monopod, 咁就影相不求人啦! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係其中一頂,影相唔覺靚架。

      我去首爾咁多開,一個好主要原因係我睇咗啲韓劇,對個城市/人/文化....都好有親切感。

      刪除
  2. 可惜我無睇韓劇。
    啲屋企佈景又幾舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲佈景同套劇係一樣,無乜變過架,所以每一個角落都印象。

      刪除
  3. 峰迴路轉終於入到四季屋,確令人興奮。
    呢個伴飯有埋鮑魚好吸引,睇見又想食韓國餐嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,入到去我覺得有啲係奇蹟。

      俊鮑魚好大隻架,啲湯都好正。

      刪除
  4. 愛情雨間屋好靚呀!!
    我5套都有睇, 反為最鐘意"春日華爾滋",係奧地利hallestatt拍得好靚,我又好鐘意韓孝珠好清秀,Daniel又靚仔,你有時間睇吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去嗰時未拍「愛情雨」?如果未拍,你要再去一次,好值得,雖然佢開放時間好似唔係幾準時。



      刪除
    2. 拍完好耐,但prepare緊呢間 love rain house reopening, 所以closed左

      刪除
    3. 話時話你手袋都唔駛拎咁勁?
      你有冇買CD,DVD?

      刪除
    4. 噢,咁你要再去多次,簡直置生徐俊同Hana生活之中。

      我有拎手袋架,不過我係會隨地亂掉亂放手袋嘅人,所以叫人幫我影相時,一定將手袋拋到老遠。

      我無買CD/DVD呀,大部份網上都睇得到。

      刪除
    5. 出年去,差不多年年都去咁濟!
      我次次都買少少CD,concert DVD,好鐘意的唔想上網睇! I like IU, sistar, 2NE1 and bigbang a lot
      加上d 包裝好靚,明洞Migliore 1/f果CD木當阿豬媽送海報,postcard
      愛情雨soundtrack都有買. 瑪麗直頭買DVD儲 =P

      刪除
    6. 喜歡還喜歡,但我已經過咗會儲任何歌星名星products/posters嘅年紀好耐,三十年都有!做中年fans都係遠距離欣賞得喇。講真,我連JHolic嗰個簽名收劇膠套都諗住唔要,另外亦都無要到張membership card,個侍應弟弟一定以為我係白撞。

      刪除
  5. 回覆
    1. 都唔知算唔算,我覺得好彩多於一切,如果唔係行錯路都唔會翻轉頭,如果唔係等人影相亦都應該錯過開閘。

      刪除
  6. 我都有睇到有秋冬那兩套。不過無留意那些道具背景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前嗰啲太耐之前睇,我已經無哂印象,只係認得啲主角同大約記得個故仔。

      不過愛情雨睇完無幾耐,所以好有印象。

      刪除
  7. 我對妳食嗰啲食物最有興趣

    回覆刪除
  8. Ceci:
    ~韓國嘅旅遊點, 好多都關於韓劇. 我覺韓國都係想把電視吸引人,好似韓劇帶領埋韓國旅客業
    ~喜歡你影hello kitty

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔只韓劇,係整個娛樂圈(綜藝/音樂)都幫助韓國旅遊業。而且韓國商業好識得利用藝人影響力打開海外市場,差不多所有產品都有代言。

      刪除