13/6/2014

首爾自由行第一天:明洞吃醬蟹

漫長的航班,還有12小時才到紐約,之後另一程再幾小時才抵家,每次回港最辛苦就是搭機,沒有一兩星期恢復不了。

香港之旅沒什麼好寫,都是飲飲食食見朋友,也去了「六四」廿五周年燭光晚會。首爾之旅後再回港逗留兩天就離開,我又非常疲累,腳痛腰骨又痛,回港後的幾個約會也取消了。

就寫首爾之行吧。第一天下午出發,我的酒店在明洞,離機場約一個多小時巴士,到酒店已是晚上八點多。

未寫酒店前,先告訴大家到韓國自由行,最好租個隨身wifi,雖然大部分酒店咖啡廳等都有免費wifi,但一路在街邊走一邊找景點找舖頭找食肆時,我都是用我的mini iPadGoogle目的地的韓文地址,一上的士讓司機看看就任何地方都容易到達,而且首爾跟香港不同,沒禁區可言,基本上任何地方都可以上落車,直達目的地門口好方便。不過大家要有心理準備,首爾司機開車比香港快及狠,切線爬頭U turn都好常見,跟韓劇場景差不多。


說回租wifi,我是事先在網上預訂的,供應商是Mobile POP,是兩個懂簡單普通話的韓國青年接頭的,我落機到機場後,用Line App告訴他們已到達,他們就坐在Arrival Hall中間位置交收,取機即場試用後信用卡才過數。另外你亦可以叫他們把wifi送到酒店,check-in時拿機,不另收費,唯一不好處是不可以先現埸試機確保運作正常。我租貴一點的全國用LTE wifi四日三十多美金,一個wifi可供幾台機/電話用,如果有兩三個朋友合用更化算,亦可租只可以在首都圈使用的普通3G wifi,會便宜一點。

我住明洞Seoul Royal Hotel(首爾皇家酒店),算老字號,基本上全酒店都是日本客,見不到一個強國人/香港人。可能我是單身客,被升級到商務層大一點的房間,單/雙人床各一張,比香港的迷你酒店闊落多了,三晚的住宿費是490美金。





明洞就像香港的銅鑼灣差不多,但細小更集中,由幾條橫直九宮格的街道組成。放下行李出外搵食,跟旅遊書介紹,到歷史悠久專吃海鮮鍋的「元祖明洞海鮮鍋」,一個人吃不了一窩,我是為醬蟹而來的。醬蟹是用醬油將生蟹醃幾天之後的製成品,韓國名菜。不用怕是生蟹,醃過的蟹沒有生海鮮的味道,我計劃韓國之旅時一直好想試,果然沒失望,醬油味跟蟹的鮮味跟蟹膏的香味配合得非常好,真的齒頰留香!連同檯的菲律賓遊客看到我點之後也加點一隻。只吃一隻生蟹當然不夠,之後點了個石頭飯,不過不失。



飯後在明洞周圍逛了一陣,我對每條街都一樣的化妝品店沒興趣,過了十點有些舖頭開始關門,我就回酒店沖涼睡覺,結束第一天。


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,俾我餐餐食都得呀!

      刪除
  2. 我哋喺首爾坐的士就無你咁好彩,有兩次上咗車都俾司機叫落番車,已經俾韓文地址佢睇,都唔知乜事。
    我最愛醬蟹,流哂口水啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?唔通因為我撞正long weekend少咗韓國客,所以無問題?我仲有幾個司機企圖用英文同我傾計問我邊度人添呀!

      刪除
  3. 宜家出門可以租WIFI機仔真係方便得多。
    韓餐很豐富吸引,我都心思思想去呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果淨係觀光購物,我四日就夠,但唯一唔夠係食唔到所有想食嘅嘢,真係仲有好多未試呀。

      刪除
  4. Seoul Royal 裝修完好ok喎, 以前好舊

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來裝修過,真係好OK架,我另一非常欣賞係佢哋花灑水壓超級強勁,沖涼洗頭好爽,我至憎嗰啲扮慳水嘅弱雞花灑。

      刪除
    2. 正, 等我下次就book呢間. 間房seoul算好大, 有位擺喼 !
      I guess they upgrade you to triple room

      刪除
    3. 前台哥哥話upgrade咗我去大啲嘅房,我原本只book普通單人房,可能我係少數非團體客又酒店網站直接訂房,佢無見到我之前又可能因為我個名以為我係鬼婆所以upgrade俾我啦。門口衣櫃好大架,我無影相,不過放行李完全無問題。

      刪除
    4. 你酒店網站直接訂房,佢哋唔駛比commission agent賺多d, 所以upgrade你! 醒!!!

      刪除
  5. 三晚的住宿費是490美金。<- That's very reasonable.

    I might be going to NYC this fall. The hotel cost $400/night pre-tax.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人話我住得貴喇。

      NYC唔同嘛,其實香港如果無強國客嘅酒店都可以好貴。

      刪除
  6. 我都好耐無試過一個人去旅行咯, 係一年總有一次掉底老公同d girlfriends去第度玩下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人都唔知幾爽,搭的士無人話浪費,隨時改路線都得,幾時食飯又自己話事,爽!

      刪除
  7. 住得豪, 食得靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算啦,其實都唔係好貴,而且我都唔知幾時至再有機會去南韓,可能十年八年次內都唔會再去,所以唔想慳住慳住。

      刪除