17/6/2014

首爾自由行第二天之二 :清溪川、光化門廣場、景福宮韓燒、Cafe Droptop

繼續第二天行程。

清溪川原是疏導洪水的建設,在六七十年代變成貫穿首爾市中心的污水臭渠,後來在首爾市長推動下2005年完成了改善美化工程,令它成為本地人與遊客喜愛的著名旅遊點。


那天因為是長週末假期又到中午時分,有不少韓國本地家庭客,我走到遠一點少人的地方拍照。你看,水清見底有很多小魚。之後我走回頭看小朋友玩水。




如果你最近到過韓國,都不難發現很多企業大樓、旅遊景點或學校等,都有很多掛滿黃絲帶的裝置,這是國民/遊客為悼念「歲月號」死難者而寫上的祝願。這場不必要的災難對韓國國民沖擊不小,是國災也是國恥,因為它反應了即使南韓近幾十年發展得多現代先進,一些根深柢固的壞文化(如企業與政府的廣泛貪污腐敗),彰顯韓國要邁向被現代大國認同還有一段距離。




清溪川旁就是光化門廣場,盡頭是景福宮的正門。這個廣場是韓劇常見的拍攝場地(包括IRIS、城市獵人、繼承者們、仁顯皇后的男人等)


當日藍天白雲天氣熱,好多小朋友玩水,我雙臂也曬紅了。我原沒興趣看宮殿,但眼見就在前面就走過去看看,時運高撞正下午1點侍衛換更儀式,就看罷才離開。





這天由早上去弘大開始,離開光化門已走了幾小時,對我來說是極限,跳上的士直接回酒店休息。

大家發現我沒吃午餐?其實我是準備早點吃晚飯,就不吃午餐了。休息到5點,就走到酒店附近的「景福宮烤肉店」吃韓燒。我一人食量有限,一早決定只吃韓牛,點了個一人份(大約是一件薄牛排份量),再另點一隻醬蟹,蟹是因為太好味想再食,這一隻更大更多膏更美味。這幾天我前後吃了兩次韓牛燒兩次醬蟹,都是景福宮較好味,值得推薦。




另外我很喜歡喝大醬湯(上圖二,味道像有料的辣版麵豉湯),每次吃韓燒其他東西吃不完我也會把湯喝掉。飯後才6點,又回酒店休息。

一晚流流長,整日只吃早餐晚飯當然不可以,夜一點我又再出發,在明洞逛了一會再走到Café Droptop食宵夜。看到這個紅豆綠茶刨冰好吸引就點了,還有一杯薑汁蜜糖冰茶。飲品還可以,個刨冰簡直無得頂!料足份量大(我見到通常是二/三人分的),紅豆算甜但加上綠茶味刨冰中和了剛剛好。我雖然不肚餓但這刨冰實在太好味忍不住完食!很滿足的回酒店睡覺。






16 則留言:

  1. 係喎, CECI你去首爾時啱啱發生完沉船慘劇。 你有無綁絲帶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,依家無provide黃絲帶,都過咗兩個月,我估嗰啲掛咗一排架喇。

      刪除
  2. 紅豆綠茶係完美配搭,好吸引呀!
    清溪川唔係好多人喎,你行到好遠影架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係頭頭嗰度多人少少,行遠十分鐘八分鐘已經無乜人。

      個甜品同啲醬蟹係我最懷念最想再食嘅。

      刪除
  3. 我做定功課,希望下年可以去韓國啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要靠睇blog(大部份台灣人寫),同埋香港買咗兩本旅遊書,兩本書都有個地圖可以拆開。

      刪除
  4. 如果妳唔講,我仲以為班"古裝人"喺度拍劇! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估嗰啲衫可能真係喺韓劇出現/借過架。

      刪除
  5. Ceci:
    ~污水臭渠, 現變成著名旅遊點. 韓國政府都下咗好多工夫. 講真, 真係唔知以前係臭渠
    ~你喜歡海鮮, 醬蟹應該幾岩口味!!
    ~計埋前菜, 係韓國食一個餐, 都幾飽肚

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初唔係臭渠,不過後來城市發展急速,喺去水道上面起咗條highway,啲水又唔流通先變成臭渠。呢個改善工程好貴,最初好多人反對,係當時市長(後來成為南韓總統李明博)堅持先做到。

      韓燒我食唔哂架,淨係食重要嗰啲。不過我估無人會食哂所有前菜。

      刪除
  6. 係呀,景福宮真係最好食,將來你必定會再去,因為其他店硬係比唔上,佢連d包韓牛嘅葉都好像特別靚!
    韓國6月已經好熱,我前年6月去好鬼焗,以後只plan秋冬去!!!
    Cafe Droptop我下次要試! 你有冇去O'sulloc?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你回家後Blaze有冇投訴? haha

      刪除
    2. 我去時朝早夜晚算OK,又唔潮濕,係日頭猛太陽時熱同埋"蒸",天氣我無投訴,不過當然春秋去睇櫻花/紅葉會更好。

      我都唔知景福宮原來最好,啲牛真係差幾遠,但價錢又唔係貴好多.....

      我無去O'sulloc,我本身唔係綠茶迷。

      刪除
    3. Blaze係乖女唔會投訴嘅,不過佢同Daddy親密咗係真嘅,我成日笑佢"now daddy is your best friend!"

      刪除