19/5/2014

購物篇 :貪靚扮正經Tiffany眼鏡

七年前來美前,我在港做了激光矯視,將二三百度的近視消滅,好爽!

雖然仍有點散光,但這七年我看東西沒問題,所以亦沒有再驗眼。

近來常拿著ipad看韓劇,一看五六小時,在廳看時我偶爾會放上大電視看,但深夜在睡房看時,都是在黑暗中近距離看著ipad,我都有些擔心近視再臨,趁老公要配老花眼鏡時順便驗眼。

原來我的視力仍然很好,當年矯視後是標準20/20,過了七年都只是50/50,連一百度都不到,視光師也說好理想,可喜可賀。

不過路經眼鏡店,又有購物狂的我,當然不會因為一句視力良好就走人,見到一排Tiffany & Co.眼鏡眶覺得好靚,就左試右試。

我樣子比實際年紀年輕,前幾年你說我像二字頭都會有人信。以前有近視時日常會帶隱形眼鏡,但當工作上要扮正經成熟一點,如開董事局會議時,我會帶眼鏡,因為帶了眼鏡的我好像一個老師/會計師嚴肅好多

沒帶眼鏡七年後,心癢癢想配一對當裝飾品,偶爾在公司帶嚇下現在的同事(其實他們已經好怕我)

揀了一輪,選了這對,最主要是眶形最配合我臉型,眶邊的閃閃鎖匙雖然有點誇張,但我不常帶沒所謂。(我相信當中起碼一百蚊是包裝與品牌錢)




都說是購物狂,在等拿眼鏡時又再周圍看,又看中這對帶起來有點懷舊味的。太陽眼鏡不用配鏡片,我沒有即場在舖頭買,因為知道網上買應該便宜好多。回家上網訂了,平100美金還免稅免郵費,好開心!




17 則留言:

  1. 戴o黎睇吓係咪真係似教師、會計師

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都唔係第一日睇呢個blog啦,明知故問。 : )

      刪除
    2. 可以係鏡片度打格仔,哈哈

      刪除
  2. 好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 攪到我都想買 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有細路,如果無帶開就唔太適合喇,費事俾個BB抓到。

      刪除
  3. 留返D彈藥去Seoul掃貨好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗住今次唔喺香港買,去到首爾睇吓買到乜先。

      刪除
    2. 你有冇睇lotte個廣告? haha
      http://kpopn.com/2014/05/19/224007/

      刪除
  4. 潮流興, 無近視可以戴平光鏡, 感覺完全唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家呢對唔係平光,都係要配鏡片我配咗啲散光同嗰50度咁大把。

      刪除
  5. 激光矯視簡直係我夢想成真嘅事,以前配眼鏡,揀到個框幾靚都好,一配咗塊厚厚嘅鏡片上去,就幾靚都變唔靚。

    戴咗眼鏡返工未呀?有冇嚇親同事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 做lasik一定要揀大城市高volume嘅地方做,因為呢啲手作仔手術practice makes perfect,所以我喺香港做咗先移民。

      我其實原本近視都唔深,不過帶唔慣眼鏡所以決定做lasik。

      刪除
  6. I am practically blind without glasses/contacts.

    回覆刪除
    回覆
    1. 太深近視做lasik risk大啲,不過好多有medical background嘅人,包括視光師,都唔肯做。

      刪除
  7. 我約十年前喺美國做的,真係好好!我貪靚,之前我 650 度近視,如果唔帶得CONTACT我唔肯帶眼鏡,無PK 算好彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係太遲先開始近視,成三十歲先開始帶眼鏡,好唔慣,所以度數一定我就去做lasik。

      刪除