22/5/2014

公司萬歲!

我公司每年年頭做完員工表現檢討,就會在三、四月派花紅,我們這些做小螻蟻的行政部,花紅數目當然不能跟工程師相比,通常都是大半個月糧左右,剛派的我差不多都花在香港和首爾的酒店上。

今日午飯回來收到驚喜電郵,因為公司去年全球業績比預期高出好多,純利高,決定向2013年員工表現檢討評級獲A級及B+級的員工,另發一次過花紅,A級派1.5個月糧,B+級派半個月。

我往年都是拿B的,老細已講明不在加州總部工作的員工,做得多好也沒有人知,我亦沒特別期待。

但慶幸去年獲B+,因為年頭辦公室大裝修順利進行,年尾又幫老細草擬了幾份內部政策,算有點「看得見」的功勞。就因為這樣,突如其來今個月尾收多半個月糧,YEAH

那我在首爾就可以盡情食,盡情買,只搭的士也不用想了,爽!超開心!


14 則留言:

  1. 恭喜,多筆額外錢去玩,爽爽爽

    回覆刪除
  2. congrats (mummy of two)

    回覆刪除
  3. Timing啱哂!努力買努力食,玩得開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係perfect timing,如果平時發嘅話我可能無乜特別用途。

      刪除
  4. 意外bonus真開心。

    回覆刪除
  5. 好好享受你那漲左嘅荷包

    回覆刪除
  6. Ceci:
    ~依家去旅行, 鬆動好多, 去得更放都得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都鬆動,不過依家真係更鬆動。

      刪除