17/5/2014

想做就去做 – 返鄉下

最近成日想旅行,亦有想過一個人去英國倫敦走個圈(因是英語國家,不用任何計劃也可隨時出發)

公司加州總部最近個多月一直在安排我們過去開部門會議,但會期改了六、七次,由四月初改到五月底都仍定下來,大家就一直在等等等。

前幾日突然想起今年是「六四」廿五周年,好想好想出席燭光晚會。決定不理新老細可能出現的不高興,告假回港兩周,五月尾出發。

臨時決定,機票不便宜,最後決定機票用里程換,酒店用錢,原來現在仍可700蚊樓下/一晚訂到銅鑼灣的四星酒店,不用住賓館了,希望質素可接受吧。

上次回港才是去年9月,而這次回去主要也是為了燭光晚會,所以希望可以同時在亞洲來個短的自由行,暫時目標是首爾,滿足下自己中的韓流毒。

上次去南韓是1998年寒冬,不變的景點如皇宮等已去過,今次只想自己悠悠閑的在首爾街道漫遊,去咖啡室坐坐,因為出發前應該沒太多時間做準備如果大家有首爾個人自由行的資料或經驗請幫幫忙希望能成行吧。


題外話:Lala,小Lala應該會在契媽回港時出世,你萬事小心,加油!


47 則留言:

  1. 十分支持妳短期出走!! 最緊要盡慶而回!
    希望燭光晚會唔好又落大雨,不過帶件雨褸去都唔係壞事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雨都無所謂,返到屋企沖個涼就無事,而且落雨會涼快啲,我反而怕熱。

      刪除
  2. 臨時决定都換到里程機票都幾好喇,我未去過六四燭光晚會,眨吓眼就二十五年,唸番起都心痛。
    祝你旅途愉快,首爾啲炸雞啤酒等住你呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為機位本身唔full,只因為時間太短所以票價貴,我用最高里程要求換架,17萬。

      炸雞我麻麻地,而且我滴酒不沾架,不過我都為一個人食飯可能無得試好多嘢而頭痛。

      刪除
  3. 一個人在途上, 令人身心解放.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直好鍾意一個人旅行,不過嚟咗美國6/7年都無試過(返香港唔計),今次如果成行諗起都興奮。

      刪除
  4. 我都鐘意一個人去旅行,自己想去邊行幾耐都得,唔使就其他人,不過都好耐冇試過。
    原本打算今次返香港,自己逗留曰本玩吓,但要和屋企人去馬拉玩,唔想使咁多錢,唯有下次先啦。

    我下星期都返香港喎,唔知有冇機會碰到呢?
    我都有想過去六四,但屋企人買咗機票去咗馬拉,去唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個人遊目的地都係日本與南韓之間,不過我估我老公應該比較鍾意去日本,而我又已經去過幾次,所以最後都係揀Seoul。

      你都係呢段時間返香港?記住食多啲!

      刪除
    2. 你都係呀! Had a Nice Trip !!

      刪除
  5. 嘩, 羨慕死我喇~~仲去埋韓國。
    玩得開心啲, ceci 你返到嚟已經做咗契媽喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,我原本寫咗幾句俾你同小lala架,點知俾張相遮住咗,依家加翻喇,我記得契女幾時預產期架,你自己萬事小心。

      刪除
  6. Have a nice trip! 我啱啱返完去又輪到你喇. 不過要提醒你, 今年同上年比較, 劣質自由行多咗好多, 如果你返嚟之後話我知你無扯過火或同人開拖(口頭上), 我會送十個叻俾你. :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 是嗎?我往年返都未扯過,希望今年都唔會扯火啦,不過我住銅鑼灣,好難避架喇。

      刪除
    2. 咁即係Lili今次經驗麻麻喎. 我有個舊生從紐西蘭回來, 他去了六年, 基本每年都回來, 他自己是內地人, 十幾歲來港, 現在三十出頭, 有這種背景, 都表示這次回來香港差了許多.

      刪除
    3. 嘩,你哋都咁講令我好擔心喎!

      刪除
  7. Hey you must go to Seoul la Ceci~~ if you wanna buy package in HK, cxholidays is a good choice.
    http://www.cxholidays.com/chl/r/pfinder/result?lang=en&sortBy=&offset=0&pagesize=&txtDest=seoul&depds=30&depyms=20144&depde=3&depyme=20145&txtAct=&txtHotel=

    回覆刪除
    回覆
    1. Ibis Ambassador Seoul Myeongdong location is the best (though its a bit expensive than other hotel and its a Ibis), you can reach all part of 明洞 on foot. 一定要住明洞呀! 好方便.
      If you redeem air ticket and book hotel separately, I will suggest the grand hotel myeongdong

      http://www.booking.com/hotel/kr/the-grand-myeongdong.en-us.html?sid=48ec2a2239ce32a26a9fb2e219fd86bf;dcid=4

      刪除
    2. Savoy hotel location都超方便, 不過舊和唔靚的,但平d囉
      http://www.booking.com/hotel/kr/savoy.en-us.html?sid=48ec2a2239ce32a26a9fb2e219fd86bf;dcid=4

      刪除
    3. 除了明洞,一定要去弘大,三清洞/北村,仁寺洞 呀
      http://big5chinese.visitkorea.or.kr/cht/SH/whereToShop/whereToShop.jsp
      其實你在香港買本首爾遊你就識去喇,都係搭地鐵或taxi

      刪除
    4. 如果你book Skypark Central Hotel, 樓下就很Cafe Droptop

      http://blog.xuite.net/carriejns/janice/156792106-%E3%80%902013%E9%A6%96%E7%88%BE%E8%87%AA%E7%94%B1%E8%A1%8C%E3%80%91%E6%98%8E%E6%B4%9E+caf%C3%A9+DROPTOP+%E5%90%83%E6%97%A9%E9%A4%90

      刪除
    5. 嘩, 酒店原本已經好爆,我原本仲諗住返到香港先去旅行社訂,明洞好多酒店都無房喇。我依家訂咗Seoul Royal Hotel,平Ibis少少,3晚HK$3400,另外機票用里程加HK$920換,加埋大約$4400,OK啦,因為一個人cathy holiday或其中自遊行package會加好多附加費。起碼依家乜都訂哂,唔駛心掛掛。

      刪除
    6. 我見Cafe Droptop個樣,好似係"漂亮男人"入面嗰間咖啡室啊!

      刪除
    7. I totally forget you one person cannot buy package =P
      bcoz everytime I must buy CHL package real cheap

      刪除
    8. "漂亮男人"我未睇 !! 有d掛住無缺, 好耐冇見他,哈哈
      不過"野王" 成日在Cafe Droptop 拍.

      刪除
    9. If you want to go to places of a specific k-drama, just search on web you can see fans crazily go to every place, hahahaa.. and post detailed map in their blog. That's why I goto "Mary is out all night last time".

      刪除
    10. I used to browse this website to shortlist coffee shop I want to go, breakfast, lunch, afternoon tea.. you look look... tons of beautiful cafes in seoul (I dunno japanese actually, I just save the map in order to get there)
      http://www.konest.com/contents/gourmet_mise_search.html?fa=1&fc=212

      刪除
    11. Sorry, Seoul Royal Hotel should be close to Skypark Central. There is airport shuttle bus in front of hotel, very convenient !

      刪除
  8. Have fun! Love the freedom to be spontaneous.

    Are you going by yourself or with your husband?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係無小朋友嘅好處。我原本諗住約埋香港啲friend架,不過太急佢哋行唔開。

      我一個人去,如果同老公同行一定唔可以咁隨意。

      刪除
  9. This one cafe aA you must go (Mary is out all night) many big stars like Bigbang donate designer chair to place in the shop. The owner is very stylish, and last time I saw his lovely doggie running around the cafe and welcome customer
    http://www.konest.com/contents/gourmet_mise_detail.html?id=4622

    回覆刪除
    回覆
    1. Hongdae弘大
      http://www.konest.com/contents/area_hot_report_detail.html?id=1550

      刪除
    2. Cafe Rosso (JYJ)
      http://www.konest.com/contents/gourmet_mise_detail.html?id=4645

      刪除
    3. 三清洞
      http://www.konest.com/contents/area_hot_report_detail.html?id=3547

      刪除
    4. 江南/清潭洞/狎鷗亭attraction好散,一個人揾路會煩d,其實都冇乜嘢好睇

      刪除
    5. "那年冬天,風在吹"呢間floral cafe我上次冇時間去,好可惜.(你睇未?睇完會愛上趙寅成,hahahaha)
      http://www.duselbrillant.com/cafe/cafe.php

      刪除
    6. U can go to Korean Plaza at worldtrade 22/F causeway bay get info too
      http://www.koreaplaza.hk/korea_plaza_about.php

      刪除
    7. I have been to 咖啡美學 a few years ago during snowing.
      You really should go there during winter next time, super beautiful
      http://www.coffeemihak.co.kr/
      it's quite difficult to find, you can have lunch or coffee there but watchout opening times(lunch not daily)

      刪除
    8. 我睇完個konest網站已經覺得好攰,第一日夜晚先到,其實實際得三日三夜,又想食呢樣嗰樣,真係去唔到太多coffee shops,頂多可能三四間。又想韓燒又想試醬蟹仲有炸雞,邊得咁多餐quota,尤其我衣家胃口細咗好多,可能中午食完塊waffle夜晚都無胃口食,唉!

      另外我最擔心係我腳骨力非常差,唔行得耐,所以一定唔去得好多地方,真係要隨緣。

      刪除
    9. 係呀,3晚太少,at least 5晚差唔多! 或者你focus on 明洞only! (車都唔駛搭). 在明洞行到累可回酒店抖下先(所以住Ibis好正) wear a comfy sport shoes !!
      最好不要吃waffle,如beansbins d waffle size大到驚人!

      刪除
    10. 如果5晚我喺香港時間就太少喇,要見朋友仔嘛。除咗明洞我應該都會去弘大同狎鷗亭,都唔算好遠,本來想去南山塔扮吓星星迷不過應該太多遊客。我估我一早一晚多數留喺明洞,日間出去行吓咁啦,希望唔好勁落雨就好喇.

      刪除
    11. 仲有我去旅行一定唔著波鞋,我係要去旅行都扮到好靚先開心架。

      刪除
    12. 狎鷗亭you can take taxi if you wanna find specific place. 弘大你"乙支路入口"metro 幾個站直到. or take taxi very cheap.
      personally 三清洞/北村八景 more worth to go than 狎鷗亭

      刪除
    13. 咁你真係要襯到又靚又舒服的鞋!
      不過韓國好興new balance, 尤其特別版,crossover, 可以好多pattern,好靚又型

      刪除
    14. 狎鷗亭.....因為我想去間賣帽嘅舖頭Kaori Hat,日頭我可能都係搭的士喇,方便又唔貴,費事自己周圍搵,弘大我想去Yoon's Color Drama,愛情下間屋依家做咗景點,我想去睇吓。

      刪除
    15. 我幾年前都去過Color Drama,那裏好近graffiti wall
      你可以行去Cafe aA too, and many boutiques shopping around

      刪除
  10. Have fun~~~~
    我都好想去六四燭光晚會呢~~~

    之前我一條友去左兩次首爾,其實幾悶~ 但重點是勁食勁買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去得三幾日,都係為咗食/買,而且最近沈迷韓流,想去感受一吓。

      刪除