18/1/2015

購物篇 :感恩節加季尾清倉出血(一)衣服篇

今年秋冬,比預期中買得更多,都是因為大減價的誘惑吧,今年尾好像減得很瘋狂啊。

之前還以為鞋控如我今年有改善買少了鞋,怎料季尾失手,要留待下一篇再談,這一篇先講Black Friday到年尾的衣服。

極少打折的Anthropologie感恩節會減價,其實想買的已都買下了,但難得減價就選了這件上衣,實物比相片好看。另在逛舖頭時買了毛毛圍巾(我買了深綠色)



Ann TaylorJ Crew想買的也在感恩節前全買了,找來找去在Loft買了這件青春版短袖裙,用來上班。


季初時,我已在Boden看中了這件懷舊花紋薄線衫,但覺得價錢貴一直沒有入貨,感恩節減價時仍未斷碼即買。


最後的全來自ModCloth,這件絨褸減價減到50美金,質地軟又薄但神奇地保暖,超值。


藍色冷衫看似好普通,但胸部與腰的褶口穿上身後令沒身材的人也有看頭!黃色圍巾今個月變冷後大派用場。



ModCloth全年都賣夏天衫,我就買了這兩件。中年婦的我開始喜歡穿Maxi Dress,見到合適的都會買,這條夠casual,去超市辦日常雜務最適合不過。



另外這件花花kimono style外套,我只是被它的花紋吸引著,都沒想過怎樣穿就買了,套件黑背心加窄身牛仔褲應該不太誇張吧。


噢,差點忘了,又再買多了牛仔褲,冬天深藍色窄腳的牛仔褲我只有一條7 of All Mankind,於是趁感恩節減價想再買一條,網購了好幾條試過之後,決定這條Citizens of HumanityAvedon Ultra Skinny顏色與剪裁最合我意可以留下。另外也在J CrewGap各自買了一條黑色厚身牛仔褲。我現在擁有的牛仔褲,三個大抽屜也裝不下,要挑一些少穿的捐走了。




12 則留言:

  1. Anthropologie件衫好靚呀! 我成日覺得佢無咩啱冬天著嘅衫除咗厚長冷衫,但其實冷衫又唔係太適合多倫多著喺冬天大䄛入面,太焗啦!

    妳指"casual"嘅maxi dress我都已經覺得好fancy、好靚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Anthropologie春夏秋冬都有好多靚衫架,雖然舖頭擺得好靚,但係佢哋好多衫都唔放舖頭賣,要上網啲貨先齊全,冬天top唔止有厚冷衫,仲有好多其他種類(例如我上面嗰件唔係冷衫嚟架)。

      條裙casual因為衫身係t-shirt棉質質地,不過有啲低胸,可以要墊底。

      刪除
  2. 我都鍾意7 of All Mankind d牛仔褲.

    我以前未係中年婦時都已經成日著maxi dress :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家大部份牛仔褲都係7 of All Mankind或者Citizens of Humanity,其他都好少著。

      可能我一直著衫都較年輕,但係近幾年都真係好少著露膝裙喇。

      刪除
  3. 好鍾意睇你揀靚衫,我就無本事著喇,嘻嘻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實乜身型都可以買靚衫,美國有幾個牌子賣大碼啲嘅衫,啲衫都好靚我成日都希望佢哋會出細啲架。

      刪除
  4. Love the maxi dress!

    Too bad it requires wearing a strapless bra.

    回覆刪除
    回覆
    1. 條裙可以著透明帶或者膚色帶嘅bra都無問題,而且我頭髮太長基本上已經遮哂。

      刪除
  5. 哈哈哈哈中年婦。但少女面嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家唔少女面喇,皮膚明顯差咗好多,係慶幸皺紋唔太多。

      刪除
  6. Ceci:
    ~Loft 條裙,我有試過, 但我依邊無晒s size 啦!! 所以, 最後買咗第二啲!!
    ~我好鐘意你買啲衫褲呀!! 次次見到我都想要!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Loft, Ann Taylor同J Crew,我基本上都係網購先至會有碼,因為好多舖頭都唔擺加細或petite。

      刪除