31/1/2015

購物篇 :感恩節加季尾清倉出血(二)靴篇 …. 繼續Stuart Weitzman

在回港前把這篇也寫完吧,不然回來時已二月尾才寫感恩節有點那過。

我去年整年也沒有買很多鞋,主要因為實在太多,不只舊鞋,很多新買的也未著過。

但年尾時突然遇到好幾對靴都是心水,而且感恩節或之後減價後價錢可接受,所以一口氣買了四對。

未談Stuart Weitzman時,先寫兩對淺色靴。

我之前從未試過在Anthropologie買鞋,因為最小的碼也過大,但這次見到這對特別的短靴居然有歐洲碼3536號,立即買了對36號!原價US$180我覺得貴,但減價後$100買得過。實物來時我覺得有點闊,想換貨但發現已全部沽清,唯有穿厚襪吧。這對靴設計好像為鞋身穿了件冷衫,夠特別又舒服,我通常配到腳眼位的窄身褲。




第二對是近年非常少買的有踭鞋,我腳瓜幼買長靴不容易,在一些petite fashion blog發現了這對Nordstrom自設牌子BP的長靴,減價時我想買的啡色已斷碼,就改買灰色。多年沒穿有踭鞋的感覺有些奇怪,覺得自己高了許多,不過對靴好舒服,穿一整天都不會累。


之後是兩對Stuart Weitzman,在我的網誌瀏覽統計內,那篇Stuart Weitzman 50/50長靴的網誌一直高居前五名,證明SW真的很有吸引力。

50/50鐵價不議,今年還加價到超過US$600!但真的非常漂亮又舒適,我相信將來穿舊了也會再買。

我在季初時看中這對灰黑雙色的短靴Wingit,非常非常喜歡這麼有型的設計,但灰色的部份不是絨面皮(suede)而是flannel,叫價超過US$500我覺得太貴。終於等到感恩節75折即買,配bootcut的牛仔褲真的好型。



一口氣買了三對,本來以為買夠,但年尾八八卦去Stuart Weitzman網站看看,終於被我找到咖啡色的長靴,而且還是牛仔靴,瘦腳派非常難買到牛仔靴!原價US$73550/50還誇張,即使多喜歡多難得我也不會買,但季尾居然半價$368!在SW不用$400買到未斷碼的長靴可算奇蹟啊!




這對Stuart Weitzman Yeeha 牛仔靴,沒有一般牛仔靴的老土花款設計,與50/50一樣都是過膝款,靴身闊一點,但皮比50/50更軟,所以穿起來會有少許打摺的感覺。送上試穿照及Blazephoto bomb



Stuart Weitzman的皮靴雖然不便宜,但舒適度亦與價錢成正比,較其他皮靴舒服得多,而且某些款式季尾減價,在香港要時常走路的朋友們可考慮考慮啊。



12 則留言:

  1. Stuart Weitzman對靴$368有交易,唔買簡直對唔住自己,可惜我返工嘅日子通常行好多遍地鹽路,而且又著得好粗,真係唔捨得買太貴嘅靚靴。^^"

    哈哈! 想知係咪妳親身示範新鞋相,睇下有無Blaze喺旁邊就知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,美國買Stuart Weitzman真係抵好多,依家呢對唔駛3000港紙!香港mark up太勁。行鹽路就唔好著靚鞋喇,不過可以買嚟春天秋天著都仲著到好耐架,你都諗諗。

      Blaze係跟尾狗一名,我行去邊企去邊佢都喺隔離架。

      刪除
  2. 我鍾意第一對 :)

    十二月响Milan買咗兩對猄皮長boot, 一對charcoal, 另一對burgundy, 買鞋真係好開心架, hehehe..... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意第一對,因為個設計好特別,如果換細一個碼更perfect。

      我依家無猄皮boots喇,好似我一向都無乜買猄皮鞋。

      刪除
  3. Those boots look great! I especially like the last pair.

    I used to be able to wear jeans to work, I could justify splurging on long boots.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我四對都好鍾意,所以先一次過買哂四對,而且四對都著過,一啲都唔浪費。

      著裙我都會著boots架。

      刪除
  4. Ceci:
    ~很喜歡你啲fashion sense. 我最喜歡你對灰黑雙色的短靴. 但你捨得買, 其實我都想買, 但我好唔捨得!!
    ~你依啲鞋和早排買啲衫, 係返工着多嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實嚟咗美國之後好多貴價衫鞋我都唔會買喇,不過靴我係會捨得嘅,一對好靴可以著好多年。

      我大部份衫褲鞋襪都會著返工,除咗裙之外。

      刪除
  5. 舒適度與價錢成正比, 我101 % 贊同啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我第一對Stuart Weitzman係喺香港買香港著,又尖頭又幼踭,都可以著足一日周圍行無問題,依家腳骨力唔好著唔到喇。

      刪除
  6. 好靚不過太貴喇!
    我宜家一季著一對鞋咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你喺NYC要行好多路,要著舒服鞋。

      刪除