8/7/2015

春夏購 :衣服 (二) 之韓國GM直入

之前在研究韓國護膚品時,見到不少牌子都可以由Gmarket網購寄來美國,但後來發現我想買的幾種都在Amazon有售,就沒有訂購。

Gmarket周圍看時,發現它的悠閒服款式不錯,而且非常便宜,手癢癢就試試,看其品質、郵寄及售後服務等。

第一次我先買了幾件T恤,它們有一系列是無袖T恤正合我心意,四件T恤兩件US$7兩件US$9,比在美國Target買件睡衣上衫還要平!我不會太計較是否大陸製,十元不到也應該不會是韓國製吧,我買的只是款式。這些T恤都是一個碼,雖然不用改都可以穿,但對我來說比較大些少,我相信一般美國介乎中/細碼的女孩都可以。






另一件我用來上班用的,不用US$20,看圖像她那樣配白褲幾型。


Gmarket其實是不同商店的中介站,外國客買了貨,不同店舖會先把貨寄給Gmarket,收齊所有貨後由Gmarket再包在一起寄去海外,每次出貨(本地/海外)都有電郵通知,而且郵遞時間快速,通常約一星期會收到貨。海外郵費以貨品重量計,我第一次5件衣服就約23美元,加在一起後平均一件衣服US$15,仍然很便宜。

試過一次有滿意經驗後,我立即再下一城,今次主攻運動服。

來貨後更加滿意,韓國的運動服款式夠型夠格,而且質地好(T恤好),又有不同尺碼可選擇,還可挑情侶套裝(我當然沒有),不過價錢亦貴一點。

我今次買了兩套夏天一套冬天的運動服,再另加了一件位有可愛織繩的上衣,再加郵費是US$205。但如果以質地款式計,這幾件都是較高級優質的,我覺得平均一款US$50仍是非常化算的,起碼在美國買不到相類似的,冬天那套厚厚的如果在美國買一定過百美元。我昨天收貨試穿時每一套都滿意,試得好開心!










我對Gmarket唯一的不滿,是網頁設計與分類太差,真的少點耐性也會放棄,這可能是因為各個商店有各自貨品介紹的模式非常不統一。亦因為這樣,我應該不會太常去入貨,暫時想買的都已經買了。悠閒服可考慮,但它們的上班服太成熟我興趣不大,可能以後我都會只是每轉季入一次貨。


9 則留言:

  1. T shirt款式同價錢加埋真係值得,尤其花花嗰件,好sharp!

    最欣賞係套冬天運動服,好型,啱哂妳啦! 遲D會唔會試買其他服飾呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然都唔係啲乜特別設計,但唔駛十蚊雞一件tee,我當屋企衫著都抵。如果美國買,可能件花花衫已經要我總數75蚊喇。

      其實第一套運動服著上身都好型架,我啱啱先著咗去同公司啲人睇棒球比賽,覺得自己變咗啦啦隊!

      刪除
  2. 回覆
    1. 個model後生又靚女嘛,其實啲tee款項簡單,都無乜限年紀,不過啲運動服可能蝦人著啲,因為整體感覺要夠型先好睇。

      刪除
  3. 咦,ok wor,未試過用Gmarket,見你推介,即刻去試試先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 郵遞完全無問題,又快又準,不過以重量計要有心理準備,例如啲運動服會重過tee shirt好多,其他貨品如鞋/家居等就可能更貴。

      刪除
    2. 尋日睇完一輪,完全唔明個site 點work... 可能我蠢啦 SIGH

      刪除
    3. 哈哈,當你見到想買嘅嘢,通過左上角會有個款式號碼,如果有不同顏色就要記低個顏色嘅韓文字,然後通常右下角附近會有"buy"之類嘅icon,按咗之後可以喺drop down搵個款式號碼,或者直接"search"個款式號碼就可以買。

      刪除
    4. 我試過,有D 唔match,好stupid,勁唔user friendly

      我試過淘寶,搵middle man收貨同寄出,end up 都差唔多double 我買0既野個price。不過好好彩,D quality 都幾好~

      刪除