21/9/2015

年度工作坊

往年去公幹,都是我們分散在全國的行政人員,飛去矽谷總部參與。今年大老細說總部不會辦全部門的年會,我就向我們的新上司要求,在其中一個分部辦一個小型的工作坊,讓只負責分部物業管理的行政主管參加,最後選了上星期在新澤西州的辦公室舉行。

星期二到步,天氣好可以清楚看到紐約曼克頓,其實整個星期天氣都晴朗而且比平時熱,令期望涼快氣溫的我有點失望。


公司附近的酒店雖然一晚只要$140,但質素還可以,乾淨面積大還有個小廚房,最緊要張床夠舒服。




第一晚等德州及加州的同事到步後,新澤西同事就帶我們去附近吃湖南菜,味道普通。


第二天早上到達公司,一整天的流程,就是我向其他同事就租賃辦公室、商業租約談判,以及辦公室裝修及驗收等進行培訓。你以為在各分部的行政主管都有這樣的經驗?其實不然,我公司因為要聘請中英雙語流利的職員,往往犧牲了其他相關工作經驗的要求,所以即使要負責這些範圍,都不等於她們做過或懂得怎麼做。


講了一天喉嚨也痛了,晚上在公司旁的Cheesecake Factory吃了簡單晚餐,但就吹水吹到差不多關門才離開,因為雖然我們工作關係緊密,但一年才能見一次啊。

第三天就是討論一個我們會提交的新工作流程及政策,我對此項目不太認同,不過是老細自己的年度目標不做不行。

晚上要求同事帶我們去吃廣東菜,侍應都可以說廣東話,叫了蟹肉魚肚羹、避風塘炒龍蝦、炒通菜、羅漢齋豆腐、椒盬鮮魷及鹹魚雞粒炒飯。味道還可以啊,尤其通菜與炒飯都好夠鑊氣好味,其實有廣東菜吃我已經好滿足。


星期五就是我們的Team Building Day,我們五個人之中有兩個未去過紐約,於是我們就雇用了司機租車來個紐約一日遊。上午先去了Lower Manhattan的幾個景點(華爾街金牛 / Battery Park / Federal Reserve Bank),跟著就去唐人街飲茶,住紐約朋友推薦了裝修較新潮的「紅蛋」,雖然點心選擇不及傳統茶樓多,但味道算可口,同事都吃得好開心。(我的同事都是大陸台灣人,對食沒有香港人講究,所以都是我說去哪裡吃她們就跟著去。)



下午坐了一個短程船河遊Hudson River,站足一小時氣溫又熱,幸好有點風,天色好拍照效果真的差好遠。坐完船司機就再帶我們去聯合國及其他紐約地標,最後就放了同事在時代廣場一小時讓她們逛街(我累了又沒興趣就留在車等)





回到酒店已差不多9點,但同事仍車我們去另一小鎮吃韓國菜,那裡的豆腐煲出名,但我沒興趣點了豬骨薯仔煲,它們的東西也好吃,泡菜尤其美味,比在首爾吃到的還好!

星期六中午回家,下星期要好好休息。





12 則留言:

  1. 間房真係唔錯,乾淨企理仲有個小厨房咁方便。

    好少聽到有人去到紐約會因為攰而放棄購物,但妳真係好鍾意食中菜呢,如果妳有機會嚟多倫多,我一定會同妳去酒樓食中式煮法嘅海鮮!

    又,天氣好影出嚟嘅相真係好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實時代廣場啲舖頭同賣嘅嘢,上網一定有得賣而且可以等網上折扣,而且紐約sales tax比北卡高啊,最重要係我至憎同啲遊客迫,寧願坐喺車玩電話算數。

      我本身已經比較喜歡食中菜同亞洲菜,而且北卡基本上無得食,所以去到有得食嘅地方我一定盡量食。

      刪除
  2. 原來中國人同事多,難怪咁多餐食中式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋母公司喺大陸,唔少老細級人馬都係大陸外派員工,電郵都有中文,所以好多supporting dept嘅人都一定要普通話英語流利,其實除咗加州,喺美國要講呢種員工唔容易。

      刪除
  3. 呢兩人天氣開始涼喎,有無帶定薄外套

    回覆刪除
  4. NJ好多韓國人,所以韓菜好得架!中菜/廣東菜,其實宜家真係好少餐館做得好好。可能我要求高啦... NY 0既人最緊要係大件夾抵食。想搵正宗香港口味,有難度!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同事都話,NJ南方菜做唔長,反而湖南、北方菜做得耐啲,因為北方內陸人對食要求低,有得食已經ok。其實都係嗰句,南方人對食有要求,唔係你求求其其想搵錢人哋就會幫襯你,NJ啲香港人可能都出哂NYC食。但NYC又愈來愈多北方人內陸人,開始玩大件夾抵食。

      刪除
  5. 我公司因為要聘請中英雙語流利的職員 <--- aren't they hard to come by?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加州較容易,其他州就好難,所以成日請咗啲只係嚟咗美國一兩年讀咗個master嗰啲大陸人,英文水準低又無乜工作經驗非常難攪。但無計,唔識普通話又真係唔得,我哋有時啲training都係大陸人train。

      刪除
  6. 間酒店喺邊?好寬敞。 MANHATTAN啲酒店一定無可能咁大呢。 有同聲同氣同事, 幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間酒店好似喺一個叫Branchburg嘅鎮,唔係乜大城市,所以可能可似平平地。

      我哋幾個做分部嘅都做得算耐,起碼5年以上,所以感情都幾好架。

      刪除