30/9/2015

暫停購物

還有一個月就回港及去韓國,是忍手儲備彈藥的時候了。

其實近一兩個月都少買了好多,一來看不上眼,二來真的沒有什麼購物慾。

J Crew夏季大減時買了這一套,我當然是會分開穿不整套穿。


Maxi Dress這應該是最後一條吧,幸好買了的maxi dresses全部都穿過,不浪費。


今年夏天及初秋流行這些前襟交叉假wrapping的設計,我就買一件白恤衫。另外牛仔布大蝴蝶結恤衫是在Modcloth買的,喜歡牛仔布做的衣服但不容易買到。



暫時看到的冷衫不太吸引,只買了這件較boxy又可以拆走大圓領的背心,內裡襯恤衫或樽領衫都可以。


初秋外套買了三件,藍色花花兩件都穿過了,黑色那件很貼身也很短身,較適合更冷時穿在套大褸內。





另在Abercrombie買了件毛毛防水外套,冬天溜狗大派用場。


近年很流行一件頭的jumpsuitromper,但你見我從來沒買過,不是因為上廁所不方便,而是我覺得大部份設計都很年輕,不適合我這個中年婦。今次終於在J Crew看到這一件,夠成熟大方又夠型,上班用去街用都可以,收到貨試身後更喜歡得不得了,簡直想即時買多件儲存,是我近月購物的心頭好。



最後是飾物及靴。在White House Black Market買了兩條長鍊,一金一銀都是吊了真皮鬚鬚的。另外又買兩條金鍊,原本想買銀色的但沒貨了,自覺買了太多金色鍊。





三對靴都有Modcloth買,平價貨但舒服,尤其喜歡藍色那對藍得好靚。




過去兩個月就這些,挺克制的。前幾日我公司又出獎金,是去年全球多方面節約成本的獎勵,全球全職員工每人一千美元(稅前),旅行又可以幫補下!





12 則留言:

  1. 嘩,好靚呀。。。。。我唔著得中袖衫, 可能手短。
    CECI你就好啦, 咁瘦著乜都型啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有相反嘅問題,我對手太長,成日啲袖唔夠長,尤其係大褸!

      刪除
  2. 我鍾意Abercrombie件䄛,特別鍾意隻色,同埋會專登買放狗專用䄛,果然係一個認真嘅購物狂! j/k ;)

    另外三對boots都好靚,難得著得舒服,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 放狗好重要架,每日都放兩次,冬天朝早好凍,要著得夠暖又要擋風擋雨擋雪。

      藍色對boots真係藍得好靚。

      刪除
  3. 我成日覺得 floral pattern 好難著得好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇點襯啦,當然亦要睇啲花花print好唔好睇,我都唔係所有花都買架。我著過藍色花花件西裝褸一次都有幾個人讚。

      刪除
  4. Really like the blazer!

    Jumpsuits are hard to pull off. IMO, many people shouldn't be wearing them :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部份jumpsuits or rompers都係俾少女十八廿二著,不過我買呢件ok,只要長度proportion ok就會著得好睇。

      刪除
  5. 我有個同事,著件jumpsuit,個拉鍊在後面,去親洗手間都要人幫佢拉,好麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. Jumpsuit後面開?邊個設計師咁癡線?會買嘅人都有小小問題。

      刪除
  6. 未買過Modcloth,多謝介紹,等我望下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. Modcloth幾啱我嘅style,有時有啲復古味道但唔係好誇張。不過佢哋唔減價架,見到啱就要買,其實佢哋價錢ok,唔駛等減價都鬼。

      刪除