2/9/2015

發夢 :如果我發達

你們有沒有買彩劵(lottery)的習慣?我老公有時會買,我就沒有,他好像最高中過600美金。每每我們在公路看到彩劵最新獎金額時(例如$75 million or $125 million),我都會對他說,你給我零頭好了($5 million or $25 million)。錢,其實真的不需要太多,一生人夠用就好了。

就讓我在上班正無聊時,發夢想想例如有五千萬港幣(稅後)的話,我會做什麼?

1. 當然是立即辭職,從始不再工作,這是我的終身夢想啊!現在雖然沒有什麼家慮,但要買花帶又要考慮退休後生活,還是死死地氣每天爬起床。

2. 回香港買個小單位。我知道香港樓價好貴,得幾千萬要買樓所剩無幾,但我相信我會時常回香港長住,有個地方落腳是必須的,而且不用上班住哪區都可以,有些舊區如我長大的紅磡,現在還是有幾百萬買到的幾百呎單位,我需要的地方不多。

3. 要擺脫美國國籍太麻煩,年度的美國稅是逃不了的,所以應該會港美兩邊走,做個太空人。

4. 旅行當然仍會去,但也沒有環遊世界的興趣,可能只是選幾個地方悠閒地逛逛和去探些家人朋友。

5. 短期興趣,應該是會去韓國住半年,請個私人教師好好學韓文。韓國是一個有錢就會好好玩的地方。還有的是在韓時,認真地護理好全身皮膚,這是年紀大了的恆常擔憂。

6. 長線投資保值,比較簡單的方法是買樓收租,美國樓價低租金回報率高,用每月租金應付整筆按揭不難,買兩個幾百萬港幣的單位,無論是否做按揭,起碼年老時可用租金收入維持生活。如果自己的家已弄妥,其實一兩個人每月的其他開支不大。

還有閒時做pilates保持身體身型正常,除此之外,都沒有什麼特別的願望或想做的了。畢竟,我是懶人一個。我對太高當的消費或生活興趣不大,這筆錢應該夠未來3-40年生活。


如果有五千萬港幣,你又會怎樣生活?


18 則留言:

  1. 1,2,3,4,6 都啱我,也是我的夢想。可惜我無買 lottery 的習慣。 good luck to you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺其實好多普通人想發達,都只係想簡簡單單地過,無乜特別需要實踐嘅夢想。

      刪除
  2. 1. 可能真的會辭職,因為已經不需錢去出賣自己時間。畢竟,我不想出賣自己時間而令公司膁錢。
    2. 會買兩間細樓收租。
    3. 太不太空人已不成問題了。
    4. 我會帶父母家人去旅行
    6. 在美國也買兩到三間樓收租,因為回報比香港的高很多呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果入咗美國籍,基本上走唔甩海外收入嘅稅,所以做太空人來回處理財務稅項會比較方便。

      刪除
  3. 真係好少買 lottery ,成日覺得自己無啲咁o既命水,唯有續個仙續個仙咁儲囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係得個講字,都係老公買。

      刪除
  4. 喺我未因為寫寫下唔記得之前,一定要先寫低我睇到第五點已經嘴角向上笑啦,心諗,Ceci連發白日夢都咁有條理,諗得咁認真, lol!

    我從來都無買,亦同老公講咗,我唔想中,中咗都唔駛比我知,唔係因為我清高,只係我細胆,已經過得好快樂,反而怕因金錢而賠上我所擁有嘅。何況,中彩票後破產嘅機會好似更高。

    若果中咗,除咗計劃好財富如何管理,更切身嘅係何時領獎金呢(例如等下一票更大嘅開彩同有人領取獎金後先去咁呢)?;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有條理嗎?我其實哈韓之後一直好想學韓文,但係要學得好,夠地道夠流利一定要喺當地生活至得,我無特別需要考啲乜級物級,所以如果錢唔係問題,搵個老師家教會適合我多啲。

      所以我都唔想中太大金額,5千萬港幣真係夠,更多嘅話反而會麻煩,因為更會諗多啲點投資之類。

      美國每個州領獎金制度唔同,我哋北卡中大獎一定會有press con上新聞係人都知,我估如果有香港人中大獎上新聞之後香港新聞都可能會八埋一份,要預咗。好在我美國無乜朋友,中獎後亦短期唔會留喺美國唔會有人煩到我,至於香港,我香港啲朋友唔會貪/呃我啲錢,以我咁嘅性格要貪亦都未必貪得到,唔係我著緊啲錢嘅問題,而係唔會想有啲咁嘅朋友。

      刪除
  5. 我想買屋, 攪間民宿 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,你好勤力啊!我覺得攪民宿會受氣,而且最大問題係困身。

      刪除
  6. 如果我發達第一時間吾do, 跟住買多層樓收租,同出架車車同肥冬周圍去...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我發達,應該會成日唔喺美國,Blaze就要靠我老公/老爺奶奶喇。

      刪除
  7. Never give it much thought since it's clost to impossible.

    Financial freedom is such a beautiful thing!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係無可能至要發白日夢嘛。

      刪除
  8. ceci:
    ~我也曾諗過, 這些夢. 哈哈~~
    ~第2,3,4,5點. 我都也有想過. 但我會去法國or 日本學酒及他們嘅語言!!
    ~但都係諗下, 就算, 邊有可能!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有嘢想學都真係一件好事。

      夢係要攞嚟發先開心架嘛。

      刪除
  9. 我沒中賭博運。香港六合彩中過兩次$20。如果真的中獎,我會照上班,不過就Hea住工作。炒我咪炒我,我係公務員,政府炒長俸公務員很難。有錢最少買一間大單位收租,又會去長線歐美旅行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係唔會容許自己hea住返工嘅人,所以唔返工適合我。

      刪除