9/6/2019

我又回來了!

用一個星期,去歐洲三個國家,其中包括兩場演唱會,兩程內陸機(有一程是red eye),旅程算順利而我沒有倒下,已經是大吉!過去一天半,我都在睡覺與休息之間渡過,明天又要繼續上班一星期,週六再飛釜山。不是炫耀,粗俗點講句:我有點想死!

有關溫布萊球場(Wembley Stadium)的演唱會後記,及歐洲之旅,不知道什麼時候才有空寫,如果今週上班不太忙我會寫一點。不過現正在巴黎看完尾場的朋友,明天會先飛來我家住幾天,所以未來數晚我都會好忙。

大家都加油!我更加要加油,不能病,不能倒下!

就先每個國家放一張照片作預告,遲些再談。





六萬個阿米散場自娛!

10 則留言:

  1. 妳真係好勁,咁飛來飛去,比我唔係想死,係一定會死,哈哈

    回覆刪除
  2. 真係分秒必爭呀。 我來左英國咁耐,都未去過Wembley Stadium 架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多移民都唔會去睇當地演唱會,除咗香港歌手去巡迴之外,但係香港歌手就無可能喺Wembley開喇。

      刪除
  3. 如果坐遊輪一星期走訪歐洲三國就好平常,但自由行加兩場演唱會,簡直是另類鐡人賽呀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好辛苦,回程機已經開始頭暈暈。

      刪除
  4. 佩服佩服!咁有熱情啲表演一定好精彩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 防彈每次演出都好精彩架。

      刪除