31/10/2019

我.....又回來了!

這是我最後一次,為防彈少年團Love Yourself Speak Yourself世界巡迴演唱會,寫“我回來了”這個標題了!

由2018年8月開始,直至2019年10月,整整一年兩個月的LYSY世巡,終於在昨晚(10月29日),在首爾完成終結場。

在62場演唱會中,在三大洲跟了22場的我,在最後一場聽成員感想時,都不禁要拍拍自己肩膀,對自己說聲“辛苦了”。

我剛回家洗完澡,稍為收拾行李已是差不多凌晨一時,明天繼續上班,演唱會後記,希望在週末有空寫。

晚安!





10 則留言:

  1. 為咗睇show,妳真係好頻撲

    回覆刪除
  2. Welcome back!! 同一系列巡唱一共睇過22場,真係好利害!體能 時間 金錢 都全情投入,又唔係用防彈揾錢,誠誠誠意可嘉。如果防彈迷辦一個以這巡唱為題的分享會,Ceci絕對有資格參加,做埋guest speaker都仲得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 體能 時間 金錢 都全情投入...... 講得太好喇!

      我個站姐朋友都話,我已經去得比好多大站站姐都要多,以一個純觀眾嚟講,算係奇蹟。

      刪除
  3. 哈哈,超級粉絲,睇左 22 場,周遊列國,真係唔簡單!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同時要返工,真係幾辛苦。

      刪除
  4. 好期待Cecilia的演唱會分享,看了22場演唱會真的辛苦了,Jin快要去當兵,不知道明年還有沒有機會看到七個人版本的演唱會?

    回覆刪除
  5. 歡迎回來,這幾天下來,體力應該已經透支了吧?好好休息吧,期待CECI分享演唱會的點點滴滴 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來上班兩天極累,今日差不多睡到中午補眠了。

      刪除