29/8/2008

迎接9月

奧運完成了

未來幾個星期對我來說除了民主共和兩黨的全國代表大會會議外基本上沒有任何具吸引力的電視節目

我很少看Reality /Game/Talent Show

在美國起碼一半州份一年只有夏天幾個月可以舒適地外出活動所以各大電視台在暑假都只是重播舊目。

直至每年9(暑假後)1(聖誕後)才發佈新劇

所以我正熱切期待9月的

Heroes, Chuck, The Office, House, Bones, Terminator:Sarah Connor Cronicles, NCIS, Numb3rs, CSI(10)

還有我喜歡的美式足球開鑼!

至於1月份則有萬眾期待的Lost24

令人失望的Journeyman, Bionic WomanLas Vegas被取消了尤其是Journeyman是我十分喜歡的



運動日記今天做了20分鐘的Bikini Body



4 則留言:

  1. 我都鍾意Chuck, 咁妳有冇睇Reaper呀?  同Chuck一個創作單位架.  兩個主角性格好似, 不過Reaper係講主角Sam嘅父母賣咗佢個靈魂俾魔鬼, Sam就要幫佢捉番啲由地獄偷走嘅逃犯.  Sam又係有啲好有義氣但係低B嘅朋友, 加埋兩個基嘅好心demons好照顧佢.  都幾搞笑架.

    回覆刪除
  2. 黎左成年, 響呢邊睇既美國劇集仲少過香港, 反而睇多左台灣綜藝節目!

    回覆刪除
  3. 你住個度,係咪無乜夜生活架??e.g.睇戲,行街...會唔會好悶??
     

    回覆刪除
  4. 我等緊最新嘅 American Next Top Model

    回覆刪除