7/8/2008

Batman ~ The Dark Knight


前幾天終於看了蝙蝠俠的新電影

我不是蝙蝠俠電影的迷想看這電影純粹因為喜歡它由Christopher and Jonathan Nolan兩兄弟編劇導演我是他們兩兄弟的戲迷MomentoThe Prestige都是我很喜歡的電影

蝙蝠俠是否好看一般影評說時間長了一點但好看具娛樂性尤其激讚Heath Ledger飾演Joker的表現

我離開戲院時都同意上述的意見但過了一晚總覺得有點不對勁但又想不出問題出現在哪裡……

想了一天終於明白我心裡的「不對勁」

人人讚賞Heath Ledger除了因為他真的演得好之外最主要原因是Joker的角色最突出所有最重要及可被正常演員表現得到的場景及對白都集中在Joker身上例如他與蝙蝠俠在警署內及最後在大廈被擒的兩段對話他與檢察官Harvey Dent在醫院裡有關他不是planner”的一段對話以及他對著黑幫的幾場戲……所有可表演的戲份都集中在Joker身上基本上Heath Ledger只需要有正常的表演即可

令我更覺得「不對勁」的是這套戲的演員陣容異常強勁不提較嫩的Aaron Eckhart (Harvey Dent) and Maggie Gyllenhaal (Rachel)但主角有Christian Bale配角有Michael CaineGary OldmanMorgan Freeman這四位都是一級的演員任何一位都可以獨當一面擔起一套戲可惜在蝙蝠俠這套電影只成為活動佈景版他們的對白及戲份除了是交付情節外沒其他價值可言可以說隨便找四個演員代替也可以

是否浪費了這四位演員呢我認為Heath Ledger的表演是因為戲份及對白的偏頗而出現的正常後果我想如果蝙蝠俠本身及其他配角的戲份修改這套電影的整體效果可能更理想

唯一出現的問題是電影可能要分兩集因為只集中在Joker已經兩個半小時!

蝙蝠俠是否值得一看當然!可能我是對The Nolan Brothers有更高的期望吧!



 

4 則留言:

  1. 我唔敢睇Batman住呀, 聽講啲音響好勁, 有啲準媽媽話個B係咁勁郁喎, 所以我都係等遲啲先租DVD睇.
    [版主回覆08/08/2008 03:18:00]我同我老公又唔覺D音響好勁喎,起碼無乜在意到特別大聲。
     
    不過BB係肚到可能會覺得大聲都唔出奇,等吓啦,都值得睇架。

    回覆刪除
  2. 我睇左都覺得套戲2.5 hours太長~
    [版主回覆08/08/2008 03:21:00]我覺得全個香港個部份無左都無所謂,可能佢地想去外地取境玩吓掛。
     
    我寧願佢地擺多D心機講吓Batman想唔再做英雄嘅心情。

    回覆刪除
  3. 山蕃熊貓屋8/8/08 03:34

    本身上星期去睇, 但慢慢聽朋友同同事講麻麻地, 想去睇既心已冷卻咗....
    [版主回覆08/08/2008 03:37:00]都值得睇架,同埋大銀幕會好睇D。起碼我覺得好睇過蜘蛛俠第3集。

    回覆刪除
  4. Vivian S9/8/08 09:26

    糟糠:
    係有d驚嚇位呀, 原本好靜, 但其一主角突然大叫, 我都嚇得跳左一跳!!
     
    我覺得好睇呀...一定好睇過Mummy 3先!! 但Spriderman 123我都鍾意!!

    回覆刪除