2/8/2008

鬥無知

還有約一星期北京奧運就會展開

各國傳媒大部份已抵達北京完成登記工作準備向國民作出報導

由於本屆奧運在中國舉行令四年一的運動競賽增添了強烈的「政治性」因此被派往採訪的記者除了一般的體育記者外還有大量的政治記者

最近幾天看新聞不論是本地小型電視台還是全國性網絡電視台都在報導記者們在北京上網不能進入一些網站投訴已承諾的訊息流通自由被剝奪!blah… blah… blah…

再留意他們投訴不能進入的網站法論功八九民運鎮壓西藏西藏獨立國際特赦組織……

看完報導真不知是好嬲還是好笑!

首先如果是專業記者不論是入行初哥還是資深傳媒人如果不知道上述網站一向在中國國土被禁這「常識」的話好打有限!

若已認識這「常識」而居然一心以為北京會為一個奧運會為海外傳媒為國際形象而作出本質上的改變這亦證明這些海外傳媒實在太天真/無知!

我最初聽到這些報導以為只是鄉下蚊型電視台在製造新聞無知傳無知但當我發現連NBC News都報導這些「常識」非新聞後就不禁慨嘆現代傳媒為做新聞而做新聞實在太無聊

幸好昨晚終於有一電視台在報導這非新聞時同時訪問了一名採訪中國新聞的洋記者指出這些指控屬大驚小怪不值一提起碼採訪的記者都有意識這是無聊新聞



5 則留言:

  1. 以為北京會為一個奧運會 , 為海外傳媒 , 為國際形象 , 而作出本質上的改變 , 這亦證明這些海外傳媒實在太天真 / 無知!
    事實上不單是海外傳媒,很多人也是超無知和天真!!
    [版主回覆08/03/2008 01:21:00]真的嗎?是否我要求太高,抑或太脫節?
     
    普通人無知我都無辦法,但我對所謂「傳媒工作者」嘅要求係高D,如果無常識,唔該佢地行埋一邊唔好教壞細佬!

    回覆刪除
  2. 今次奧運真係有好多人想睇中國點死架!! 中國人一定要爭氣呀!!!
    [版主回覆08/03/2008 01:26:00]講真,我又無乜特別要中國一定辦得好的感覺喎。其實都係一場show,你又唔想俾人睇死,人地又無論你做乜都一早已經睇死你.....  搵黎攪。
     
    希望D運動員無受騷擾啦!拿拿林完成佢唔駛再煩。

    回覆刪除
  3. 我不嬲都覺得大陸政府做嘢就係 " 有客到咩 ~ 咁打掃吓啦咪失禮人 " , 前年去上海見到公路有路牌寫住 " 文明禮讓 " 我明白政府真係好想做到 , 但中國要真係做到我諗有排 , 我哋嘅早國要做嘅事實在太多 ..
    [版主回覆08/04/2008 01:52:00]其實我覺得佢地7年幾前投做奧運太過樂觀,經濟上當然做得到,國際排名亦夠強,但係佢地低估左文化上的差異,唔係十年八載可以拉近。
     
    國際形象唔係錢買得到。即使今屆奧運一切順利,空氣質素理想,無塞車,無禁上網......etc etc,西方國家仍會雞蛋裡挑骨頭,不為什麼,只為因為中國係主辦國。
     
    可能7年前大陸以為依家已經進步好多。我唸如果大陸已經改變左,開放左,攪掂哂外國人D心結(六四、西藏)先投奧運做,咁就會真正錦上添花。否則,攪多幾多次都只係勞民傷財。

    回覆刪除
  4. 其實我覺得佢地係專登去呢D websites到睇下中國係咪真係照佢地承諾unblock晒呢D甘sensitive既websites,佢地其實係有心想report呢D中國既privacy issues唶~
    [版主回覆08/08/2008 03:15:00]但係中國無承諾過會unblock D網站喎,中國係有話可以自己上網,但係中國不嬲都係依照自己法律block果D網站,對於中國黎講,D網站犯法架。
     
    如果其他國家都因為奧運,就放寬自己嘅國法俾外國人,咁雙重標準仲得人驚。
     
     

    回覆刪除
  5. 呢的傳媒咪就係小題大做囉
    [版主回覆08/08/2008 03:15:00]我係覺得佢地無聊,由無料到。

    回覆刪除