21/11/2009

郵輪123

寫了幾天遊誌收到一些提問我就一次過總結大家關心的幾個項目吧

1)    暈船浪

我是會暈車浪的人所以特別緊張暈船浪其實市面出售的暈浪丸功效不錯(我買了Bonine)沒有任何副作用也比暈浪貼更容易控制濟量雖然在船上會感到搖晃尤其首兩夜搖得厲害睡不著但起碼不會感到不適我的要訣是上船前一晚已開始吃藥(通常建議上船前一小時才吃藥)

要特別注意的反而是上岸回家後暈浪這是常會發生的事因內耳在船上數天自動調教了平衡返回陸地後就會感到頭暈暈天旋地轉老實說我回家後的頭暈情況真的比在船上還要厲害尤其是靜止坐著時最嚴重我回家後要繼續吃暈浪丸到今天(星期五)仍會偶爾頭暈暈

不過不要太擔心頭暈情況不會影響日常生活不是會想嘔那種不要因此而不坐郵輪啊!

2)    開支(全以美金計)

當然船公司旺淡季旅遊日數是首要取決因素一般家庭式公司(Royal CaribbeanCarnivalNorwegian)4-5晚淡季旅程約$500上下(每個人計)又或者預每一晚每人$100(有時候船公司會做推廣$5-60一晚)另我在船上聽到很多遊客取笑/批評Carnival Cruise雖然平幾十但多是「只此一次」的旅客經驗大家不妨多上網看評論

另一大支出是機票郵輪通常下午5時啟航訂機票時要預留足夠時間(當地交通登船手續)我奶奶是謹慎派一定會預早一晚到達港口留宿一晚(另加一晚酒店費)因為船不等人萬一行李或航班延誤就無法啟航了!

雖然船上包食包住但除了以上兩項支出外一定要預算其他開支服務員小費每人每天大約$10(雖說是建議但其實是行規請不要弧寒失禮有部份船隊如Carnival已將此納入正規旅費就是因為太多孤寒鬼以為真的可以慳得就慳!)

另外如想旅程更愉快一定要預留預算參加上岸的短線團(通常由幾十至百多美元)因為很多港口不近市中心或主要景點大部份只有售賣紀念品的商店一個小時就行完雖然不跟船公司落地後才自行參加本地人兜售的團可能平宜二三十蚊但參船公司安排的團有多項保障若行程有延誤郵輪一定等你才開船有接送安排不用自己張羅又不會出現貨不對辦糊亂兜售的情況!

還有購買照片費用$15-20一張一定要買幾張尤其禮服晚宴照(打好燈有平檯)一定比自己傻瓜機影得好值得留念呀!我也後悔不買多張與海豚的合照

船上酒類飲品跟一般餐廳差不多(啤酒紅白酒約$6/雞美酒約$8-10)Spa賭場等就適隨尊便。

說著說著好像很多額外開支其實不計上船前非必要的一晚額外酒店也只是說每人多$200-300平常可能食幾餐飯買件衫已經花了但這二三百卻可令郵輪旅程更完美更回味!與海豚暢遊就是我覺得超值的$99!

3)    郵輪傳統

坐郵輪有些傳統我個人覺得尊重這些傳統會更享受整個旅程「禮服晚宴」就是其一可能有遊客覺得要携帶晚裝高跟鞋很麻煩如你覺得這樣也沒問題只要在「禮服晚宴」當晚自行到自助餐廳吃晚餐就解決問題了最不當的是又要去「禮服晚宴」又不肯尊重規矩明明在日程表寫明男士要有西裝褸女士要穿裙(dress not skirt)我當晚發現全場唯一破例的就是三個亞洲人!

除禮服晚宴外其實我們每晚吃飯也會換上較斯文的裝束不會短褲牛仔褲波鞋就像平常上館子食飯一樣我通常都會穿好一點我知道美加人住得久了衣著會愈來愈隨便(西岸尤其嚴重)但坐郵輪不只是一個旅遊亦是一種體驗多拿一兩條裙換一條長褲又有多麻煩呢別人連手抱嬰兒也換上西裝紗裙!我跟老公二人只是一件大行李加一件手提仍有大量空位

4)    船上活動

很多人怕坐郵輪會悶說實話如你習慣由朝「血拼」到晚行程趕趕趕的話坐郵輪可能真不太合適

但其實現代專注家庭式郵輪旅程的公司船上設備及節目已很多元化而又以愈大愈新的船船上的設備及節目愈豐富(Mini-golf水上樂園溜冰場兒童樂園等)日間多會停泊不同港口自由活動(半天至大半天)晚飯後又有節目表演(楝篤笑歌舞魔術等)還有全天安排的各種遊戲運動甚至卡拉OK

唯一要注意的是它們的玩意基本上都很西化如果你仍然停留在「很香港化」(不太主動不與陌生人說話等)你可能未能投入但如果放開一點投入一點不太大驚小怪我保證你也會玩得很暢快

最好的是一定為兒童安排節目及興趣班(歲至十幾歲三歲以下的另有育嬰服務)我時常見到他們全船走去尋寶扮海盜好開心最緊要爸爸媽媽樂得幾天有點私人時間如果你的小朋友喜歡Mickey不妨考慮Disney Cruise(但缺點亦是船上太多小朋友)現在已經不太貴

我自己就覺得今次玩得非常盡興(如你見到我Facebook的相就知道)天公做美行程順利十分期待下一次郵輪之旅難道自己已上了癮嗎

希望解答了你的疑問吧有更複雜的我會請教我老爺奶奶再回答!



12 則留言:

  1. good piece of information. thanks!!!!
    [版主回覆11/21/2009 10:30:00]你可以留意西岸Seattle同LA出發嘅cruise,機票平過老遠去Florida!

    回覆刪除
  2. 嘩﹐確實係要儲下錢﹐重要係幾手鬆下先去得喎(我講我一家)﹗ 不過一世人真係要試一次咁難得嘅經驗﹗等個仔大咗﹐我哋兩公婆撇甩佢自己去先﹗ 喂﹐D資料正呀﹐要參考呀﹗
    [版主回覆11/21/2009 10:28:00]傻嘅,有幾貴丫,Disney cruise細路唔駛錢,好多cruise細路同房都平好多,你三個淡季去cruise錢千鬆啲,另幾百至一千機票,全部都係二三千美金,平過你返香港呀!
     
    有細路仔唔同玩法,可以去少啲local tour,同佢玩吓沙已經好高興。包5-6日唔駛俾酒店,又食足三、四餐(唔係fast food,餐餐頭盆甜品食哂喎),去邊到搵。我老公話LA有port,好似係Princess cruise,你留意吓有係promotion。

    回覆刪除
  3. Thanks for the useful information. Maybe you can also follow the footstep of your father in law to become a cruise agent !
    [版主回覆11/22/2009 11:28:00]呢邊做agent搵唔到食架,因為船公司唔會俾特價俾agent再賣,可能你上網訂都一樣價錢,只係好多坐郵輪嘅都係老人家唔識/唔信上網,先俾錢我老爺幫佢哋攪。我老爺都唔係靠佢開飯,佢做慣咗當hobby,又貪自己攞到agent價同奶奶兩個去玩。

    回覆刪除
  4. 我認同有時做人要大方一點, 特別係出去玩, 唔應該太慳, 亦要跟下D傳統, enjoy一下個環境...
    希望第時我同阿寶都可以上郵輪體會一下...
    [版主回覆11/22/2009 11:17:00]其實真係唔算好豪,又食又住包哂都係每人一萬幾千港幣。
     
    亞洲都有郵輪遊,但係少咗啲傳統(因為大部份客唔跟),我覺得無咁好玩。

    回覆刪除
  5. D料好詳細正呀!! 我諗第日退休大把時間, 真係可以諗吓, 悠悠閒咁去旅行....
    而家老土男主人話係隻船到咁多日, 會唔會好悶喎!!
    [版主回覆11/22/2009 11:20:00]唔駛等退休啦Ta姐,如果你去探大家姐,可以諗吓中間4-5日一切去個cruise,橫掂已經俾咗咁多錢搭飛機。
     
    你同男主人講,好多比堅尼美女喺船日日俾佢睇,一定唔會悶!

    回覆刪除

  6. Ceci08

    已經買咗大電視, 今年有乜新願望要Ta姐批准架?等我哋幫吓口?!
     
    Ceci08:
    男主人到咗呢個年紀都冇也嘢唸喇!剩係想揾個二奶服待吓咋...
    [版主回覆11/22/2009 11:22:00]買玩具就話啫,搵二奶我一定幫唔到你啦!

    回覆刪除
  7. 哈哈~~有無日本妹架??佢鍾 意日本妹多過鬼妹呀 ??
    機票 + 遊輪費 + 雜費 , 要儲吓錢啦 !!Ceci…
    [版主回覆11/24/2009 06:19:00]但係鬼妹身材好啲喎,叫男主人擴闊啲眼界啦!
     
    我都係諗住如果你嚟開呢邊,再加幾千港紙就坐到郵輪,好過就咁探親囉。

    回覆刪除
  8. 山蕃熊貓屋23/11/09 15:00

    出去玩, 點都要帶多幾件體面衣服, 以備不時之需!!!
    [版主回覆11/24/2009 06:22:00]係呀,我去親旅行一定帶裙同有踭鞋架!

    回覆刪除
  9. -->  我知道美加人住得久了 , 衣著會愈來愈隨便 ( 西岸尤其嚴重 ) Very true! I ever worse my PJ out to supermarket nearby! No one cares what l wore and my PJ doesn't look like traditional PJ too! I want to do the cruise to Alaska! 
    [版主回覆11/24/2009 06:25:00]我著睡衣最多最遠都係會出去郵箱攞信,仲會俾我老公話我!因為佢一定換過套衫至出去攞信!
     
    佢好傳統架,唔係瞓覺嘅時候就唔會著睡衣架!

    回覆刪除
  10. Should be I ever wore!
    [版主回覆11/24/2009 06:25:00](Empty)

    回覆刪除
  11. 除非有小朋友,否則千祈唔好坐 Disney Cruise,我見 Disney 有隻新船好大好靚,原本都心郁郁,但諗清楚都係等將來有小朋友,至好一齊去玩
    [版主回覆12/01/2009 04:27:00]如果鍾意小朋友都無乜所謂,佢哋都好似有啲指定地方(泳池/餐廳)係只容許大人進入,但係如果唔係fans,咁仲有好多其他船可以選擇!

    回覆刪除
  12. HiHi~~how are you??
    [版主回覆12/01/2009 04:25:00]我好好呀!多謝問候!
     
    上星期感恩節,返老爺奶奶屋企做節,老公又放假,去咗買聖誕樹,更新咗blog喇!

    回覆刪除