16/11/2009

加勒比海遊 (啟航篇)

有時候杯子半空還是半滿真的很看做人態度

可說沒什麼父母緣但老爺奶奶對我卻十分好不單沒有任何要求更時常照顧有加

老爺是郵輪遊代理(cruise agent)所以常常會與奶奶坐郵輪一年大約十次樂此不疲他們知道我未坐過郵輪就邀請我跟老公一起去

他們的照顧周到是除了叫我選擇目的地之外其他任何事都不需費心而且他們的所謂邀請不單只是包我倆的郵輪遊費連飛往佛羅里達州的來回機票上郵輪前一晚的酒店費用晚餐甚至郵輪服務生的小費也包辦!為了讓我們在輪上盡情更預早為我們房間的帳戶注了信用額是真真正正的全包宴

郵輪晚餐分兩時段6時及8時半他們知道我平時喜歡晚一點才吃晚飯體貼地說不介意我們分開用餐但想一晚另外花費邀請我們到扒房一起用膳我說「不傻!當然跟你們同一時段吃飯早吃一點絕不是問題!」

老實說差不多人到中年都未試過有人對我這樣好連自己的家人/伴侶也做不到我覺得他們很偉大!

老爺是個什麼都沒所謂的老好人我想這個旅程主要是奶奶的心思常聽人說跟奶奶關係欠佳我的奶奶卻完全愛屋及烏你說我多好運!真的連老公的90多歲嫲嫲也很喜歡我超好運

說回旅程上週末颶風Ida入侵墨西哥灣我們也打定輸數會遇到狂風暴雨期望旅程不變要停的口岸仍能泊岸

另一樣讓我擔心的就是怕大風浪令我的暈船浪情況更嚴重!我平常有時候也會暈車浪機動遊戲我絕不沾手!所以一早為今次旅程儲備暈浪丸

奇蹟地我們的行程剛好一步一步避開颶風及雨帶雖然首兩日行程船也有搖晃但不算嚴重我除了睡不著也沒有覺不適更好彩65晚行程只在一天午飯時下了半小時雨其他時間都天晴我的雙臂膊頭曬得又紅又黑!

這次奶奶選了Royal Caribbean CruiseEnchantment of the Seas船不很新也不特別大但我絕不介意因為不是學校假期2200多乘客只有不足100個小孩(而且大部份是未上學小朋友)我最怕的是那些十來歲隨意叫囂的青少年!


我們的海景房間不算太大但五臟俱全很容易把所有行李衣物收放好


遊覽了整所郵輪一轉後就吃晚飯了!與老爺奶奶一起吃晚飯的好處就是不用與陌生人同檯我們四人就有一張檯子每晚都吃得很暢快

老實說郵輪的膳食(包括晚餐餐廳及自助早午餐)不算出色但任食的安排我已預計情況會是這樣不過可以常吃新鮮已切好的生果也真不錯而且老爺奶奶已是第20次坐Royal Caribbean的郵輪有不少上網酒水的優惠我們也得益不少

第二天到達第一口岸Key West屬美國國境最南之處小鎮渡假感很強畢竟作家Ernest Hemingway以此為家買醉多年啊!

明天再繼

5 則留言:

  1. 唔同一齊住, 大家關係一定會好D!!當然雙方識得尊重, 亦都好緊要!!
    我以前成日諗住坐遊輪好悶, 但幾年坐過獅子星號三日兩夜, 日間落越南同海南島玩, 跟住上返遊輪都有好多節目玩, 我都覺得唔錯, 一D都唔悶, 加勒比海, 都係我心儀嘅旅遊地方哩
     
    [版主回覆11/17/2009 07:39:00]我覺得我老爺奶奶真係好好人架,一來佢哋好愛錫佢哋個獨仔,到依家佢四十幾歲都仲成日幫佢攪呢樣,做嗰樣。二來佢哋本身都係好心地良善嘅人,當然老人家都係傳統,但係佢哋都好易相處。
     
    我一啲都唔覺得悶喎,日頭好多嘢做,每晚食完飯都已經好 攰,唔想再去睇show或者賭錢,留喺房睇電視已經好OK

    回覆刪除
  2. 以前會覺得坐cruise好悶,近兩年睇 旅遊節目先知架船大到可以每日做唔嘅嘢,响唔同嘅餐廳用膳,最重要一瞓醒又唔同地方,又有托兒服務,依家好想去呀!!!
    [版主回覆11/17/2009 07:49:00]我坐嗰架唔係好大,但都行到腳軟。真係一啲都唔覺悶,可能我個人唔怕悶,亦都唔駛每個鐘頭都好忙好多嘢做咁啦!
     
    托兒服務真係好得,我見啲小朋友跟住啲staff周圍走,好開心!

    回覆刪除
  3. 大家有來有往,妳對佢哋好,佢哋咪又對妳好囉。不過好成咁,妳真係好好彩。 我暫時最有興趣係 Alaska cruise,唔係因為想坐郵輪,係想去 Alaska而唔駛晚晚地方瞓覺。
    [版主回覆11/17/2009 07:55:00]我真係好感激佢哋架,一直都好接受我,對我好。
     
    你鍾意睇冰川?我鍾意陽光與海灘多啲。郵輪另外好處係唔駛煩食嘢,buffet又多選舉,一定唔會餓親!

    回覆刪除
  4. Southerngal17/11/09 12:43

    What a great trip... and most of all.. you have wonderful in-laws! We're very fortunate to have great in-laws who treated us like their own! Can't wait to see more about the trip!
    [版主回覆11/18/2009 05:17:00]我好鍾意我老爺奶奶架,雖然佢哋思想(尤其政治上)非常保守,同我諗法完全唔同,但係一啲都無令我哋感覺唔好,都係嗰句,要互相尊重接受啦!

    回覆刪除
  5. 真的很幸運呢...得到老爺奶奶的寵愛...要好好珍惜...
    [版主回覆11/18/2009 05:19:00]我好珍惜,仲要求老公都要孝順佢哋多啲(佢以前無咁在意架,俾人寵慣嘛!)

    回覆刪除