17/11/2009

加勒比海遊 (禮服晚宴篇)

第二晚的晚餐是全程唯一一晚的「禮服晚宴」(Formal)奶奶說現在坐郵輪普及了旅客對尊重禮服晚宴的傳統也不及從前男士很少著踢死兔女士亦少有穿著及地長裙

但我比較舊派在香港去飲宴也必定打扮適宜不會牛仔褲波鞋所以我仍是十分期待這個禮服晚宴Key West回來休息一會後就全身梳洗再化妝穿好衣裙就跟西裝骨骨的老公去食飯

進場後也真覺自己回到上世紀尤其是來美後已很少見到幾百人同時穿上西裝西裙沒有牛仔褲也沒有波鞋!其實大會規定男士要穿西裝褸的但我也發現幾位較年輕的男士只穿恤衫沒有外套而他們同行的女伴亦只穿上很普通的上衣半截裙大殺風景啊!

晚宴後很多賓客也到郵輪的四周繼續拍照我們也不例外大會晚宴前後亦為各賓客拍照(每張20美元)

第三天早上郵輪駛到墨西哥的Cozumel我熱切期待的活動與海豚暢泳!

我參加了一個與海豚暢泳的本地團主辦單位是一個海灣公園(Chankanaab Park)海豚就是在海邊圍起像魚排的地方與遊客接觸




當日雖然天氣晴朗但海浪高又急我們集合時領隊已向各團友表示水流太急如泳術不精可能會有危險更讓團友即場退票!有一個有三位小朋友的家庭為了安全就只好退出小女孩還哭呢!

我當然不會因此打消與海豚暢泳的機會但老實說即使穿上救生衣飲水沒頂在所難免完成後整個人筋疲力盡小女孩的媽媽決定正確因為小孩一定不夠氣力全程抓緊圍網

明天再續

6 則留言:

  1. Southerngal17/11/09 12:46

    It must be fun to attend formal dinner, but the best is swimming with dolphin! You had a very exciting trip!
    [版主回覆11/18/2009 05:14:00]兩樣都好好玩,真係樣樣都好開心,成個旅程都好高興又順利!真係好好彩。

    回覆刪除
  2. 同海豚暢泳 ~~ 我夢寐以求呀 !! 羨慕 ing….
    嬲你呀 !! 唔放多 D 相上 blog
    [版主回覆11/18/2009 05:13:00]好多地方都有得同海豚游水架!有機會真係要試吓!
     
    你有Facebook account就乜相都有得睇啦!幾時先開個戶口呀?

    回覆刪除
  3. 我都好想與海豚暢泳...oh...
    [版主回覆11/18/2009 05:11:00]真係好好玩架,記住睇下一篇!

    回覆刪除
  4. 其實我好想知點解嗰D遊輪要著得咁formal先可以去食飯嘅﹖咁人哋嚟唔係就係為咗relax架咩﹖咁咪要帶埋去飲D衫褲鞋襪同埋首飾呀嗰D野一揪二lung咁上船囉﹖(sorry﹐我係大鄉里﹐完全唔識呢D禮儀野﹗ )不過以前去睇歌劇D人都著到去飲咁嘅樣。。。。喺HK就見過有D人係著牛仔褲去睇﹐個feel同外國D人去睇咁grand唔同晒。 嘩﹗有得同海豚游水﹐恨C人喇﹗不過我唔識游水﹐睇嚟我都係得個恨字無得落水架喇﹗
    [版主回覆11/18/2009 07:09:00]係傳統嘛,我諗可能係以前要好富貴先有錢坐郵輪,你睇鐵達里班友仔每晚食飯都要認真換衫就知啦。
     
    依家通常一個星期嘅cruise有一晚Formal,到8-10日cruise又會加多一晚,如此類推。有時Formal會叫做Captain's Dinner,同一晚個船長會同所有賓客say hi握手同影相。我哋影嗰張都影得好好,不過唔捨得俾成廿蚊買啫。
     
    我幾鍾意打扮著靚衫,屋企買埋好多晚裝裙,所以坐郵輪都幾啱我,我啲衫咁細件,pack多啲都無問題啦(我今次帶咗6對鞋),都係一個suitcase就攪掂,而且有人幫你攞行李到房門口,唔係好辛苦啫!我哋四個每晚食飯都換過套衫,唔會著牛仔褲波鞋架!可能我哋都傳統啦。
     
    我以前喺香港年年國際藝術節都有睇開歌劇,都係會著得好認真架,咁至尊重場合嘛。可能我一向西方思想啦。
     
    同海豚玩唔駛識游水架,有另一個團唔駛游出海架,但可以同海豚kiss同shake hand,一定有唔同選擇俾唔同人嘅,要賺錢嘛!
     

    回覆刪除
  5. 我 05 年第一次上 cruise 去 Alaska,乘客平均年齡超過五十歲,但係所有公公婆婆都會著靚靚參加 Formal Dinner,感覺好有氣派呢
    [版主回覆11/18/2009 06:46:00]咁你有無著靚靚去Formal呀?我覺得好好玩。我船人都算守規矩,差不多全部都著得靚靚!
     
    我同老公都係算後生架,而且唔係學校假期,好少細路(聽奶奶話暑假可以好癲架)。
     
     

    回覆刪除
  6. I love dressing up!
    [版主回覆11/19/2009 01:24:00]Me too me too!  所以我好鍾意去飲,去睇歌劇,因為又有得著靚靚!

    回覆刪除