18/11/2009

加勒比海遊 (海豚暢泳篇)

一行九位團友穿好救生衣就下海與海豚近距離接觸!我們的海豚身形細小但已是13歲老手!

如果海面平靜團友是可以輕鬆地站在海中的小平台水至心口遇到小浪也可扶著一條欄杆(如下例圖是風平浪靜的日子)




但我們下海當日領隊說比颶風Ida掠過時更大浪!一下水即發現海浪的衝力非常強勁即使用雙手抓著欄杆也會被沖跌/沖走我們唯有死命用雙手抓緊原本用作防止其他魚類進入海豚範圍的鐵絲網!因海浪都有兩三呎高抓緊了仍時常海水過頭!下圖可看到當日幾大風



全個海豚接觸過程有5個項目2項與海豚接吻握手都在平台進行為免被沖走訓練員與另一團友需兩邊抓緊參與者的救生衣才能進行

之後3項包括擁抱反肚滑行(belly ride)浮板推行(boogie ride)就需參與者游開等待海豚游到身邊

最驚險是我的boogie ride可能我全場最輕又剛好遇上兩個大浪原本應是平穩的旅程我卻被海豚推加上大浪而零空飛翔了幾秒再著陸嚇得全場尖叫!上岸後連拍攝錄像的也說厲害!


完成整個旅程上岸後雙手抓到通紅手背也刮傷了身筋疲力盡跟著團友被帶到放映室即時收看錄像(我真的飛得很高)及照片錄像要40美元有我的部份才十幾秒當然不買最後只買了與海豚擁抱的近照埋單15美元!(團費每人99美元)

雖然大浪雖然辛苦雖然驚險但再去一次兩次三次我也願意!真的超興奮超開心!與海豚暢泳及騎馬都是我一直想做的事終於完成一項了!

明天再續終結篇


5 則留言:

  1. 我呢D又係廋猛猛咪好危險??
    你D驚險相有無放上facebook??
    [版主回覆11/19/2009 01:34:00]其實平時唔大浪一啲都唔危險架,你見上面第一張相就知幾平靜!我嗰日唔好彩遇到兩個大浪,其他人都無,不過就算飛出水面都係幾秒,又有救生衣,危險極有限啦!
     
    全程唔俾自己影相架,一定要幫襯佢!驚檢無相架,淨係video先見到,我無買到video呀!淨係買咗一張相咋。

    回覆刪除
  2. i went to cancun on Jan 09 with my hubby and mother-in-law also (She had a time share condo there) same as you, she is treating me so good, the trip was a gift for our wedding. 
    I dont want to spend so much of her money, that's why, I did not join the dolphin tour, maybe we will go there coming Jan again, I must try this, looks so much fun.
    [版主回覆11/19/2009 08:10:00]海豚個tour我哋自己俾錢架,當然唔想佢哋再俾錢啦,不過我奶奶一知道我去tour,就問我想唔想尾站又再去,我即刻話"唔駛唔駛"。
     
    我參加個公司叫Dolphin Discovery, Cancun都有架,你去搵吓!

    回覆刪除
  3. Southerngal19/11/09 12:24

    girl, we're the same! I love dolphin and horseback riding... I used to work part-time in Ocean Park Ocean Theatre as MC, able to play with them in close range, but never get a chance to swim with them... I want to do that too!
    I did the horseback riding ... my friend has a horse and her friend has a staple... I rode with them along the field couple times... it's such a wonderful experience!
    [版主回覆11/21/2009 02:51:00]我上次去Biltmore本來都諗住騎馬,點知去到已經俾人book滿,好失望!不過喺美國大把機會,我相信好快就可以騎到。

    回覆刪除
  4. 15 美元! ( 團費每人 99 美元 )我都好想玩,海水會唔會好凍?你同海豚張相好靚好可愛
    [版主回覆11/21/2009 02:48:00]海水一啲都唔凍,其實嗰日有陽光,有成廿幾三十度,不過就超大風,所以上咗水就凍,不過如果有毛巾圍住都無乜所謂。
     
    佢哋每人影三張相,加全團video,我其實影嗰三張相都影得好好,但係當時唔捨得買,依家好後悔!

    回覆刪除
  5. 經你介紹,如果我有機會去 Caribbean cruise,我一定 join 呢個親親海豚 tour

    回覆刪除