3/1/2010

歷史性時刻



201012對於我住的州份是重要的日子!

因為由那一天開始州內所有食肆酒吧都會全面禁煙

請先別喝倒采我知道很多州份及大城市已一早全面禁煙

你們有所不知北卡與香煙之間是有一點情意結的

北卡州本來都是農業地區南卡出產棉花而北卡就盛產煙草即使時至今時今日北卡仍是全美煙草業出產最高州份

二十年前我做交換生時即我契爺契媽所住的城市就叫Winston-Salem兩大香煙牌子「雲斯頓」及「沙龍」就是以此城市命名這兩煙牌跟Camel駱駝牌香煙都是R J Reynolds Tobacco Company(RJR)的著名品牌出產全球

煙草業對北卡的影響隨處可見RJR是北卡大僱主亦曾是本州最高交稅企業發財要立品北卡可見到很多RJR捐款建立的學校及社區設施

香煙吸煙一直以來都是本州的標記我記得在這裡當中學生時學校是容許學生抽煙的小息午飯時候很多同學都會聚在一起抽煙現在想起來有點不可思議!

當然自從煙草公司不斷被控告及付出高昂罸款後北卡(全美)的煙草商已無甚豪利可途但煙草業在北卡人心目中地位仍不像其他國家其他城市那樣不堪很多年長一代或受僱受惠煙草業的人仍覺得禁煙是有一點忘恩負義!

所以你可以想像12日禁煙對於這地方來說真的是革命性時

4 則留言:

  1. 但禁煙又真係好好喎!!而家香港禁煙,食肆地方真係清新好多,以前好怕去茶餐廳,因為怕煙霧迷漫,而家好囉
    [版主回覆01/05/2010 04:58:00]我都好唔鍾意食二手煙,最憎攪到頭髮同啲衫都臭哂。但係呢到太多人受惠於煙草業,米飯班主喎,愈禁煙容乜易愈炒得多人架!我契爺屋企以前都係種煙草架,所以佢都唔鍾意禁煙。

    回覆刪除
  2. 艾菲妹4/1/10 01:29

    其實禁煙有好有唔好, 不過真係革命性時刻...
    [版主回覆01/05/2010 05:01:00]我自己就贊成禁煙,因為就算我避得到啲二手煙,啲侍應都無得揀,佢哋都幾慘架。

    回覆刪除
  3. 有時真係唔知點講好!我呢到(汽車工業城)同你個到差不多,都係一種工業控制晒一個地方。以前全部人都係打個三間車廠工,又因為汽車工業,所以呢到唔會有地鐵/巴士(都比汽車工業打壓了不可建造),但的人到依家,都唔會諗呢的公司一講cost cut就係layoff的工人!!更唔會諗點解現在每家嘅basic living cost一定要有車先可以自由出入(仲未計日日上漲嘅油錢),而唔係可以選擇揸車定搭車?我覺得呢的就係極度資本主義嘅結果,所以有時我覺得大陸對經濟開放的有限度控制都唔係唔好架。
    [版主回覆01/06/2010 06:23:00]可以話係極度資本主義,其實更直接係極度自私主義。歐洲都行資本主義,但係會同時注重成個社會嘅well being,但係美國鍾意強調個人權利而忽略義務,而且極度推崇及時行樂,攪攪吓就自然變成咁啦。
     
    北卡過去二、三十年已經逐漸轉型,依家好少人從事煙草業喇,因為美國本土出產都唔多,但係因為唔係太耐之前嘅事,煙民又多,我估要過多幾十年先可以去到其他城市嘅反煙程度。

    回覆刪除
  4. 禁煙對非煙民黎講絕對係好事,但係對煙民同煙草業黎講,佢地係被打壓嘅一羣,好似連抽一口煙的自由也被剝削
    [版主回覆01/06/2010 06:25:00]除非可以設計到吸煙唔會發出二手煙,如果唔係禁煙呢個趨勢都唔會返轉頭喇。

    回覆刪除