2/9/2013

Blaze媽:我家狗狗係「望父石」

(明早上機了,出埋這篇吧!)

最近兩星期,我發現
Blaze有一樣好神奇又窩心嘅舉動。

我老公每星期一至四都不在家而飛到其他州工作,最近星期四夜晚都係大約十一點半至返到屋企

先講一吓Blaze平時夜晚會做乜:基本上乜都唔做。我食完晚飯後,就會坐在客廳梳化一邊上網,一邊看電視,而Blaze一係坐喺我腳邊,一係就返佢間屋仔度瞓覺,就咁一路灘唞到十點半等我帶佢出去小便,然後就再等我十一點多入睡房佢就跟住,然後走去自己床仔瞓覺。

呢個程序基本上每晚一樣。

但最近兩個禮拜嘅星期四,一到十點左右,Blaze就會走去門口附近坐底,然後望實門口好似等人咁。我最初以為佢聽到門外有聲音,又或者係鄰居返屋企佢八卦之類,但係佢就一路唔郁,就算我叫佢,問佢做乜事,佢擰轉頭望住我一陣,又會繼續望門口。

原來,佢係等爸爸返屋企。

上星期佢第一次咁做時,我雖然都覺得好奇怪,但係之前幾個禮拜我都喺老公返屋企前吸塵同埋吸張梳化,佢可能知道媽咪咁做之後過一陣爸爸就會返屋企,所以上星期我吸完塵之後佢坐喺門口等我都仲覺得正常啲。

但係今個星期四我連塵都無吸,就咁一路坐喺梳化,同星期一至星期三一樣,點知一到十點鬆啲,Blaze就走出自己屋仔,然後… …




係咪好神奇呢?坐咗一陣,我問佢:「你係咪等Daddy呀?你知道Daddy一陣返?」佢擰轉頭望住我,之後就又繼續望翻門口。

我之後叫佢去小便,佢有跟住我去,去完又食完維他命丸之後,又繼續坐翻喺門口等,我就用手機影低張相,俾佢爸爸睇吓佢隻狗狗幾乖女。佢真係只係為咗等爸爸,爸爸一入門放低行李,同佢打招呼摸吓佢之後,佢又會正常翻走翻入屋仔又或者跟翻我。

其實有養狗嘅人都知道狗有時間觀念,知道每日時間點過,而亦都有好多狗狗會喺主人每日離開之後喺門口等,有啲仲會等成日。狗狗亦可以從主人起床之後嘅行為,知道係唔係週末。

但係識得分辨「日子」,好似Blaze咁知道「某一日」爸爸會返屋企而坐定定喺門口等嘅狗狗,我相信少之又少,我覺得好神奇呀。

最後送上Blaze肉照一張,佢日頭最鍾意嘅做嘅事:曬太陽!







5 則留言:

  1. 我好鍾意Blaze張肉照,彷如一位小天使降臨人間。

    回覆刪除
  2. 到咗香港未呀 CECI?
    玩得開心啲, 返嚟 PLEASE ADD ME
    http://angelang1126.blogspot.com/
    [版主回覆09/07/2013 22:50:24]返咗兩日嘞,仲較緊時差。

    我之前兩日都有睇吓你有無update,

    回覆刪除
  3. 我都覺得佢地係有個好準既鐘內置左咁,
    知道邊日同咩時間叫你咁!!
    [版主回覆09/10/2013 18:58:03]雖然喺香港都好開心,但係我都好掛住Blaze!

    回覆刪除
  4. 原來巳經來了香港HAHA...我的新BLOG 呀http://udonfong.blogspot.hk/
    [版主回覆09/15/2013 18:01:07]我星期二就走嘞,希望Blaze有掛住媽咪啦!

    回覆刪除