30/9/2013

搬家成功!

星期日用了一個晚上,終於成功連相片搬blog,好開心,好有成功感!

雖然仍要花時間每篇看看字體及相片的外型與大小是否合理(因暫時仍有些相片顯示有問題),亦想每篇再重新加上標籤,但那是小事,能夠保留大家多年來的留言,是我決定用程式搬家而不手動逐篇貼的主要原因。

多謝奶茶爸與通之廚房的指導,我是兩篇都參考才能成功搬家。多謝!



http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html


後註:我發現在公司電腦看不到舊blog搬過來的相片,但家的電腦及iPad卻沒有問題。最初以為搬家時出現問題,還重新再搬家一次,怎料情況仍出現!後來老公告訴我,可能是公司有限制,一言驚醒夢中人!我公司是不容許使用或存取任何公用或雲端伺服器的,所以不能顯示Google Drive內的相片屬正常,那我就不用擔心了!

23 則留言:

  1. 恭喜搬家成功,雖然繁複一點, 但總算解決到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔理啲相, 搬家係好易架, 所以我鼓勵blog友搬, 因為可以留起啲留言.

      刪除
  2. 回覆
    1. 試吓啦, 萬一真係唔得, 都可以淨用blogtrans搬文字, 起碼所有blog友回應都留得番..... 相可以之後慢慢加, 或者唔加就算.

      刪除
  3. 恭喜呀! 我仲未搬到@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁多相, 可能要多啲時間, 不過程序都係一樣.

      唔好熄電腦每日做一啲, 我覺得最好就係print咗佢哋嘅step-by-step出嚟一邊睇一邊做會易好多. 我無print到成日個screen要跳來跳去煩好多.

      刪除
  4. 恭喜恭喜!完成年度大project! Yeah~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲相仲未出到,不過都係小事,有時間可以慢慢攪。

      刪除
    2. 我在公司也看不到妳舊 blog 照片,心想,可能我公司也有相同限制(看了紅字後註),但其他 bloggers 嘅舊照卻沒有問題,其實沒什麼,只是想告訴妳而已。 ^^

      刪除
    3. 多謝你提點。我屋企電腦同ipad睇都無問題呀(有其他bloggers啲舊相我都睇唔到)。你有試過唔用公司電腦睇唔睇到呀?不過如果真係有問題,我應該都唔會再攪喇。

      刪除
    4. 唔好意思,遲咗 reply 因為想喺公司睇多幾日唔同 blogs, 唔想"亂up", 但真係唔肯定點解,估計可能係人手搬嗰D就可以喺公司電腦睇到哂相?! 請原諒我嘅無聊行為!

      刪除
  5. 恭喜恭喜! 我想問下你知唔知點樣整留個分類? 我整黎整去都整唔到 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 留個分類.....? 唔明,你指標籤( blog category)?

      刪除
    2. 唔好意思打錯字。係呀 blog category

      刪除
    3. 你平時寫blog, 撰寫新文章時, 右手邊應該見到"標籤", 你click入去個空位度直至打篇blog係乜嘢標籤, e.g. 煮食類. 至於點樣顯示同統計出嚟放喺版頭, 就先去自己個blog主頁右上頂按設計, 入到去左邊按版面配置, 你就會見到自己個blog依定嘅layout set-up, 按新增小工具, 再喺入面揀"標籤", 然後save好, 個分類就會出嚟. 我用中文blogger, 所以所有介紹照佢哋中文用詞, 如果你用英文blogger, 就要自己配對啦.

      刪除
    4. 咦, 我去你blog都見到你個label出到, 其實label同標籤係同一樣嘢.

      刪除
  6. Ceci:
    -我知搬blog去新平台唔容易!! 我見Brian都幫咗我搬咗好耐!!
    -我搬家有啲相都唔知去咗邊!!我唔理啦!!我依家有得寫返blog就算!! 起碼同返blog友, keep in touch!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果相多真係要攪耐好多,我個blog比較少相,無論備份定係搬去Google Drive都唔算用好多時間。不過自己搬得到我有好大成功感!

      搬咗啲內容連貫啲,有時係講起啲家人朋友,如果繼續寫唔想由頭又講過一次。

      刪除
  7. 唉.....我仍是用手動, 一篇篇地搬.....! 真的地去學下先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果已經備份, 有咗個底, 都可以試吓跟住搬, 起碼啲留言留得番嘛. 如果唔搬想其實好易. 真係唔得至用手動搬啦.

      刪除
  8. 嗚嗚嗚....你地一個二個都搬到, 但對我呢個電腦白痴真係好有難度呀. 我有少少想等yahoo摺咗後等佢幫我搬....

    回覆刪除
    回覆
    1. Spicy媽..... 你做咗備份未? 最緊要備份咗先, 留個底. 你香港嗰邊有無其他blog友可以幫吓你呀? Yahoo同Google係死敵, 佢一定唔會幫我哋搬去Google Blogger架. 你留好個底先啦, 萬一真係無人幫到你, 你又唔想逐篇人手搬又唔趕嘅話, 我下次返香港幫你搬啦.

      刪除
    2. 再睇埋唸篇, 睇吓幫唔幫到你?

      http://seeddauding.blogspot.com/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

      刪除