4/10/2013

回鄉省親 - 購物篇

轉季時回港好危險,因為夏天衫可能正在狂減,秋冬新裝又掛到一街都係,雖然我什麼都不缺,但自問自控能力有限,說了不買不買還是裝滿一喼,幸好都是一千幾百平貨。

說平貨當然首選Uniqlo,我每次回港都勁入貨,因為平宜得來質素真的不太差,尤其細碼褲合我身闊窄長短不用改,今次買了幾條冬天褲,一些裇衫衛衣內衣十幾件才千多元,抵到爛!


路過Playlord發現季尾大減價,五六百的減到二百多,又入了幾件上班服。




另一鄉下地方沒有的連鎖店是Zara,買了三幾件便服再加上一件比較正經的西裝外套,配上連身裙應該不錯。



Giordano Ladies原來都幾貴,可能都是新款,件件六七百,我還以為仍是三幾百的年代!這兩件不是我平時常穿的鮮艷花花,但試穿後感覺不俗。


近年我喜愛的牌子還有Massimo Dutti,雖然店裡充滿強國人,但我真的很喜歡它們的款式。除了一件金邊黑底冷外套,還有一件今年很興的夾綿褸,加上一條有皮帶裝飾的馬褲,這兩件襯在一起加上長靴好有型!




當然要加一點我的心頭好:花花印染,這件已半價的Sinequanone上衣仍要一千元,貴!我記得以前這個牌子的價格尚算合理,你叫我原價買一定沒可能,但看見這件衫就好想快點春天。


最後是一件cashmere外套,我一向不穿cashmere冷衫,因進室內有暖氣太熱要除又麻煩,這件外套似一件大圍巾又有頂帽夠特別。


說完衫褲再講鞋,鞋方面我是有控制自己的,因為實在很多鞋沒穿過好浪費,今次先在Melissa店舖有實物可以試大細就買了對銀膠鞋,之後在Staccato買了兩對今年好興的閃石鞋。兩對雖然好像是同款,但有踭的我會在穿晚裝時用,平底的平時配牛仔褲也不錯。






最後是手袋,我最近好想買個Anteprima,到了店舖後眼花撩亂,但最後都選了基本的黑色小手袋(拍照效果不好所以用網上圖片),有長帶又有手挽又可收起手挽當clutch多用途。




財散人安樂!





37 則留言:

  1. 安安樂樂, size in HK is suitable for oriental lady, enjoy your new look with all this shoppings.
    also a good posting in this new blog too. thanks for your sharing.

    回覆刪除
    回覆
    1. 返到美國時見到啲卡數真係仲安樂呀!!!!! 雖然都係平嘢, 但原來我量買咗好多!!

      依家美國啲size都細咗, 同埋好多牌子都出petite俾矮嘅女仔方便好多, 我近年喺美國買衫都容易咗.

      刪除
  2. 你揀嘅嘢都好正。我而家買衫嘅意慾好低,好似件件衫擺上身,好靚嘅衫都變得唔靚,中年發福的煩惱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我購物意慾從來無低過!! 近幾年肥咗一個碼以前啲衫唔啱著又要再買過.

      其實如果唔係有大肚腩, 乜嘢size都應該買到襯嘅衫, 要多啲上網或者出街睇!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係啦, 幾年前返去佢哋未咁popular時我已經好鍾意. 啲款式有跟潮流但仍然夠classic, 好易襯質素又唔差, 價錢都ok.

      係今年先見到好多自由行喺舖頭, 但又唔覺佢哋會著嗰啲款, 唔知係咪走水貨.

      刪除
  4. 你嗰邊冇UNIQLO?你揀衫的TASTE好好丫..件件我都LIKE~~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國有, 但都係好大城市如New York, San Fran先有, 我啲鄉下地方一定無.

      我好鍾意買衫, 買到完全著唔哂...... 真係要控制吓.

      刪除
  5. Staccato 閃閃鞋我都好like呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本無諗住買鞋架, 無無聊入到去試咗對有踭嘅先, 覺得好靚好elegant, 但我依家唔著有踭鞋, 知道買咗都好少機會著, 之後就試對平底, 雖然睇落無有踭嗰對咁靚, 但超級舒服, 可能兩對都係羊皮卦. 俾啲sales講吓講吓又話俾折頭我, 咁就兩對都買咗喇.

      刪除
    2. 我上次睇一對差不多成千, 係我平時買日本鞋既double, so唔捨得買!!!
      不過真係好靚!
      唔知會唔會忍唔住下次見到都會買!!哈哈!!

      刪除
    3. 依家香港成千算平喇, 我呢兩對都過千呀.

      刪除
  6. 謝謝分享!我都鍾意買UNIQLO, 平靚正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 都好耐著又易打理, 唔明佢點解可以賣得咁平, 尤其香港咁貴租. 我每次都會入貨.

      刪除
  7. 入親uniqlo都幾難空手出返嚟!!
    今年zara冬天衫好靚,如果你現在回來掃應該會入更多!!
    Giordano Ladies有自己style,,其實貴咗好多年架喇 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Zara簡直係無底深潭, 佢哋嘅策略係每一兩個禮拜都有好多新貨, 啲舊貨收番起, 等啲客唔會淨係季初去一次然後就等減價. 要做得到當然係因為佢哋設計部同買手都好強, 佐亦都係佢哋成功嘅因素.

      我一向無買Giordano Ladies, 我知道唔同Giordano, 不過唔知佢哋貴咁多, 不過睇啲質地同用料, 都明點解, 啲sales仲非常nice.

      刪除
  8. 回覆
    1. 我年年返香港話唔買, 到最後都買唔少......

      刪除
  9. 今次返來都收穫吾少喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知原來買咗好多, 可能我老公先走, 已經幫我攞咗一半, 等我仲以為自己唔係買咗好多, 我係見到啲單據先知大件事!!

      刪除
  10. 啲衫好靚呀。
    喺香港UNIQLO係咪多款同平過美國?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未去過美國Uniqlo呀, 不過係亞洲牌子我估去到美國價錢唔會平過香港, 而且有sale tax呢.

      刪除
  11. I love your shopping blogs even though I hate to clothes shop.

    BTW, do you take up the whole walk-in closet at home?

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 我係好老婆, 唔會霸哂個walk-in closet架, 我用一邊半, 我老公用另一邊. 櫃桐當然我要用多啲啦.

      不過我發現原來好多老婆都用哂主人房closet, 甚至廁所...... 可能我老公性格比我更強, 我自己又係無乜所謂嘅人, 所以我哋share.

      刪除
  12. 我的水桶身材, 在香港買唔到衫架; 你咁鍾意歐洲的牌子, 買D來行返轉啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想去歐洲, 但每年一有大假要我揀香港定歐洲, 我都係會揀番香港. 買嘢其實係次要, 有假期我都係想見吓親人朋友多啲..... 而且衫, 買極都有, 去邊都一樣啦!

      刪除
  13. 我都鍾意 Playlord, 不過,唔減價嘅話,就唔捨得啦!
    Anteprima 好靚,品味之選!!但好重,所以我都唔敢買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔減可能我都唔會買,不過如果唔係Uniqlo,香港依家無乜牌子唔係幾百銀一件喇。

      Anteprima我原本想買金或銀色架,不過我鍾意嘅款都無金銀色,最後唯有買黑色啦。

      刪除
  14. the quilted jacket and rider's pants are like Ralph Lauren style :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年係周圍都有quilted,衫褲鞋都有quilted,至於馬褲係因為Massimo Dutti有一個騎術系列。

      刪除
  15. wa 好鍾意件cashmere外套, 好靚, 而且好百搭~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 著上身我都好鍾意,所以原本無諗住買都買咗,遲啲凍就可以著喇。

      刪除
  16. 我鍾意紫色果件!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鍾意,全膊頭都係lace,件衫又軟好舒服。

      刪除
  17. 今年時興閃石鞋, 你買的平低那款, 我也買了, 不過不是這隻色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你買黑色定粉紅?我鍾意對鞋夠軟好舒服。

      刪除
    2. 我買的是深粉紅, 其實都接近桃紅的.

      刪除