15/10/2013

5050 新靴照片

貨已到了幾日,但要等到老公回家才拍到照片,但到記得時天都黑了,用閃得又不太好看,所以照片有重影,又不想再穿再拍,抱歉。

靴的身長是21吋,我一直擔心靴太高會到大脾,那樣就太過Pretty Woman妓女相,一定要退貨。

幸好靴皮很軟,穿了只剛蓋過膝頭,不至於到大脾,我特地穿了色距大一點的紅色褲讓大家看得清楚一點。

先是正面全身


然後是側面,平底非常舒服。靴背是彈性質料,所以不怕腳瓜太粗穿不上。


最後是近距離,可以看得出皮好軟。


穿上後,真的有點暖,冬天穿應該很保暖。整體感覺好滿意,只希望能穿得小心點減少刮花穿多幾年,更滿意的是老公說會送給我當是聖誕禮物,多謝!




23 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔快喇, 而且依家揀咗唔駛諗唔駛煩嘛, 不過老公話唔准著住要包禮物喎, 我當然唔理佢啦, 俾個鞋盒佢包得喇.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係對boots好睇, 我估大部份人都會著得好睇.

      刪除
  3. 天氣凍真係著BOOTS最舒服...你地嗰度宜家有幾多度呀~??

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家朝早十零度, 今朝12度, 下午會暖番啲, 廿度咁上下.

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 真係幾靚, 而且皮好軟.

      刪除
  5. 好好睇, 側面仲靚。
    只有PRETTY WOMAN, 無妓女 FEEL 哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買時見到個measurements好驚高得滯, 不過見到其他人著啲相知道啲皮會摺埋少少應該會矮啲. 好在著上身唔太過份咋.

      刪除
  6. 靚靚靚!聖誕禮物最好是自已揀嘅,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每年都自己揀架, 舊年吸塵機, 今年就揀對boots!

      刪除
  7. It looks great!

    How does it feel when you are sitting down and bending your knees? Does it feel weird?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又無乜試過坐好耐喎, 不過你見到背面短啲而且係彈性質料唔會屈住隻腳, 啲皮夠軟其實我都唔係好覺對boots過膝頭.

      刪除
  8. 回覆
    1. 四十幾喇, 唔係十八廿二, 一定唔會著短裙, 會嚇親街坊!

      刪除
  9. 我腳瓜好粗, 著唔到咁高身的 boots. 好羨慕你身材標準。

    回覆刪除
    回覆
    1. 腳瓜粗唔係大問題, 因為對boots彈性好夠, 一定著得落, 我反而覺得小腿太短就一定著唔到, 因為唔啱位會好怪.

      刪除
  10. 你身型好平均,尤其欣賞pat位細細,著得好好睇! 呢邊都見過好多人著背後有彈性質料嘅boots, 但係因為冬天地上長期有污水/雪/鹽,所以好難 maintain 對 boots, 所以我呢D嘅懶且每日來回公司同車站要行二十分鐘一程嘅人,都係無緣吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好少落雪,而且一落雪就唔駛返工,而且揸車返工,唔駛行,所以著boots返工無問題。依家我反而驚公司暖氣太勁會好熱,如果係咁就只可以週末出街先著喇。

      刪除
  11. Ceci:
    ~睇到對boots啦!! 着上身好好睇呀!! 而且, 你身型好平衡, 更加襯.
    ~我今年都想買對boots. 聽人講, 這邊冬天時常下雨的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 溫哥華乜都好, 但濕濕暗暗嘅冬天係唯一令我扣分嘅.

      刪除