22/10/2013

抑鬱星期一

今早鬧鐘響時,有不想上班的念頭,餵過狗後,寫了一個電郵給上司告病假,就回床繼續大睡至中午。

我身體沒有不舒服,也不是睡不夠,可能只是心情不太好。

以前在港時,偶爾我也會扮病不上班,但來美工作幾年,今天可算是第一次。

為什麼心情不好?沒有特別原因,週末跟平常一樣的過,天氣開始冷但仍然晴朗,工作也不繁忙……應該只是間歇性心情低落吧。

我日常情緒很平穩,也不發脾氣,但不代表我的心情沒有起伏。

起床後喝杯濃普洱,帶Blaze去公園散步,然後自己去逛逛TargetBed Bath & Beyond,再去Panera吃一頓午/晚餐,回家後就如常看電視上網,就這樣過了一天,我是個很享受獨自悠閒的人。

明天,又是新的一天。




27 則留言:

  1. 我都係一個情緒幾平穩既人!
    但有時都會莫名其妙地情緒底落!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多時都覺得, 大癲大肺嘅人先好, 有乜開心唔開心都好容易釋放出嚟, 而我呢種人, 一有大件事又發洩唔到, 就會變病.

      刪除
  2. 我係香港有時告病假, 其實去左見工

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少咁做, 扮病多數只係唔想返工.

      刪除
  3. 扮病仲周街走? 唔怕俾人撞到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔怕, 公司其他人都返緊工嘛, 而且我屋企唔太近公司.

      不過真係俾同事撞到我又唔驚, 老老實實講唔想返工無人會批評我, 我公司啲同事唔係啲無聊小人.

      刪除
  4. 我以前都會,尤其M果日!

    回覆刪除
    回覆
    1. M嗰朝日我時常都遲返, 不過因為真係肚仔痛要食咗止痛藥見效先返工.

      刪除
  5. 希望你今日好心情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咁上下啦.... 可能都要差一排.

      刪除
  6. 我都會,就是想 take a day off 休息一下

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 自己周圍行吓睇吓食吓, 悠悠閒無乜特別有時好爽.

      刪除
  7. 最開心嗰個一定係BLAZE嘞。
    我啲病假計埋落PTO,所以我死人都唔請。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國好多公司都計埋一齊, 都唔明點解, 對多病痛嘅人好唔抵.

      我公司分開嘅, 不過攞sick leave都好鬆, 自己或家人sick, 甚至有personal appointment等都得.

      刪除
  8. 昨日才在FB寫自己逢星期一就怨天怨地. 不過我好少星期一請假, 覺得那天請假的話會給人懷疑我放假兩天不知是不是玩得過了頭. (我校就有一個同事, 之前經常星期一請假, 我們私底下都覺得他一定放假去了打通宵麻雀. ) 我有時都起床後萬念俱灰, 忍無可忍告病假. 一天之中, 都有兩至三次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係老師, 好難請假, 影響太大, 不過你哋長假期多, 香港公眾假期又勁多, 望住個日曆計吓幻想吓好快就另一個假期喇.

      刪除
  9. Ceci:
    ~當比自己鬆一日啦!!
    ~之後嗰日, 係咪無依個mood啦??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係可以每日都無無聊唔返工架. 我基本上係一條大懶蛇, 不過唔返工就無閒錢shopping去旅行, 我又唔鍾意用老公錢, 所以都係返啦.

      刪除
  10. 我好少咋病唔返工, 好似唔放心同事咁,其實這擔憂是多餘的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你做醫療有關工作,同做老師一樣,是但一個唔返工都煩到人,唔同我呢啲自己做自己事,行開行埋一日半日唔會影響到人。

      刪除
  11. 恭喜妳! 因為妳無"返工強迫症"...j/k ;)
    今日好D未? 可以攪下其他嘢等自己分心嗎? 我自己鍾意得閒 plan下旅行,咁就會令自己有嘢可以 look forward, 人都開心D。就算幫家人、朋友、同事都一樣高興。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都可以隨時唔返工,甚至辭職,如果可以唔返工都生活無憂又唔駛靠人,我係一定會唔做嘢架。

      刪除
  12. 哈哈... 我都試過扮病放假~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺香港時多啲,不過一定唔係為咗去玩,通常只係唔想返工。

      刪除
  13. 我都會有時起身覺得好唔想返工, 就會覺得周身唔舒服 (但其實無乜病), call sick 病假四圍行下之後,就覺得好好多, 我覺得自己真係sick架, sick of work 嘛, 就算勉強返工都無心機做, 咁當然我都係自己做自己事工作,行開行埋一日半日唔會影響到人先咁做

    回覆刪除
    回覆
    1. sick of work, 都講得通, 就似以前逃學走堂一樣.

      刪除