14/10/2013

Blaze :見到仔仔

各位哥哥姐姐,好耐無見,大家好。

我第一次嚟新blog,媽咪話要有禮貌同大家打招呼。

琴日我去好遠旅行呀!係一年一度NC Corgi Picnic(北卡哥基郊遊)。喺美國,好多個州都會有年度哥基聚會,北卡都有,舊年媽咪知道時已經過咗我去唔到,今年就一早準備一定要去,到時仲會見到我舊媽咪架(Blaze的繁殖家)

點知嗰日撞正媽咪godson一歲生日開party呀!咁我哋唯有先去生日派對再去哥基郊遊啦!不過因為咁樣我哋去到已經係尾聲,好多遊戲環節(鬥快食熱狗、短跑比賽、最佳哥基pat pat選舉)都已經玩完喇,有啲狗狗亦已經走咗,無機會見到超過150隻哥基喇!真係可惜!

不過我哋一入門口,就見到舊媽咪,我當然認得啦,佢餵咗我食飯飯四年架嘛!原來喺門口仲有……我仔仔!

新讀者可能唔知道,其實我做過一次媽媽,生咗3隻小哥基,但係有一隻出世幾日後走咗,剩低一個仔仔一個囡囡,佢哋兩個月大就各自跟自己爸爸媽媽走咗喇!

舊媽咪繁殖過我一次就無再試喇,因為一來我胎數唔多(有啲媽媽一胎八九隻架),二來我囡囡係長毛哥基(fluffy corgi),即係比一般哥基啲毛長好多,有啲似松鼠狗咁,fluffy哥基雖然好靚亦都會係好好嘅家居寵物,但係就唔可以用嚟外型競賽(Conformation),雖然我毛色體型超標準,但可能我有隱藏fluffy基因。我舊媽咪係競賽繁殖家,唔係為賣寵物而繁殖,所以試過一次就無再繁殖我喇。

囡囡我未見過,不過兩年前我都見過仔仔一次,上次媽咪唔記得同我哋影相,今次記得喇!

我同仔仔Brodie合照!


佢大隻過我好多架,又長又大件,雖然得唔到我對靚眼,不過同我一樣咁乖咁友善,見到仔仔大大隻又健康,我都好開心。

因為好多狗狗都走咗,爸爸都無乜影相喇,以下係其中一啲。

有甩繩場地俾我哋跑同追波波

又有水塘仔俾大膽狗狗玩跳水



以下幾隻就係fluffy喇,係咪好靚呢!


我係主角,當然仲有我近照啦!





下年一定要早啲到!




20 則留言:

  1. Was Blaze a former competitor herself?

    Why did the former breeder sell the puppies even though Blaze's son isn't of the fluffy type?

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze以前有參賽架,不過退咗休喇。

      唔係所有哥基都係參賽材料架,繁殖家會先揀好條件(比賽成績好,性情好,無病患)嘅狗狗做父母,但係咁樣都唔代表生出嚟嘅狗仔就一定係參賽材料。大部份時間,一胎繁殖家通常只會keep一至最多兩隻嚟睇吓有無潛質去比賽,其他全部會賣出去做寵物,有時一胎成十隻都未必有一隻有潛質架。

      Fluffy係唔合資格參賽conformation,但仲有好多其他條件主宰隻狗狗有無潛質,例如毛色,樣貌,身同手腳長短比例,頭型之類。如果係好經驗嘅繁殖家,狗BB已經可以睇得出外型同毛色會唔會有潛質。

      刪除
  2. 轉眼間妳 godson 就一歲。記得得佢出世時白雪雪,又 chubby, 好得意! 祝願他有個健康喜悅的童年!
    Blaze 雙眼真係好迷人,相相𥚃咁多隻狗狗加埋依然係無"狗"能及!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!係呀,好快又一年,佢依家好重手,都好乖,琴日party眼瞓都無喊過眼仔碌碌好得意架。

      Blaze對眼都幾出名架,因為眼線長長又smokey eyes!!

      刪除
  3. 雖然遺傳唔到Blaze既靚眼,
    仔好都好靚仔呀,笑起上來瞇瞇眼~
    跳水哥基姿態好靚,腳仔登到直直!! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰隻哥基跳水好叻架, 有助跑, 又識得腳仔登直令自己飛得遠啲. 望住佢跳水好開心.

      Brody都好乖架, 不過同Blaze一樣咁為食.

      刪除
  4. 仔仔都生得官仔骨骨喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔個樣好"仔", 一睇就知係男仔, 又大大隻.

      刪除
  5. 嗰張釣喺水上面隻狗個pose好攪笑,佢啲手手腳腳伸直晒!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦, 稀客禧媽, 你都有Blogger戶口? 其實你可以用你個Wordpress戶口都留到言架喎.

      噐隻狗狗跳水好叻架, 識得一起跳擺平個身令自己飛得好遠, 你要俾禧禧睇吓, 話佢知要咁樣跳水先可以快人一步.

      刪除
  6. Blaza 你同仔仔都一樣咁靚呀! 依家新blog 無得通知我幾時blog 友update 左好麻煩呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能通知架, 你去番你blogger account首頁, 上半部就係你網誌資料, 下面左邊有個叫閱讀清單, 你click"新增", 鍾意睇邊個blog update就paste佢哋條blog url address入去, save好咗, 以後一去自己blogger主頁, 所有你訂閱嘅blogger update就會喺下面出現.

      刪除
  7. 嘩~~~~~玩跳水好正呀~!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好多狗狗夠膽架, Blaze就一定唔得喇. 一來隻狗狗要鍾意游水, 二來跳落去嗰吓隻狗要唔驚, 因為都好高吓架.

      刪除
  8. Blaze 對電眼真係好靚! 仔仔除了man仲喺一隻"大耳牛"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 耳仔又真係幾大隻, 不過要夠大隻先標準架.

      刪除
  9. Blaze 認唔認得佢既仔仔??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔認得, 仔仔兩個月就離開喇.

      刪除
  10. 估唔到Blaze原來有個咁大既仔仔, 果然駐顏有道 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze本身好懶架,又滋陰,一啲都唔似狗。

      刪除