23/10/2013

Blaze : 我係霸王


有隻狗狗打橫霸住一張半梳化,媽咪被迫坐埋一邊!




19 則留言:

  1. Ceci..先幾日行街見到有好多隻1:1的哥基公仔....宜家見到BLAZE先醒起可以影張相仔比你睇呀~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊度有得賣呀? 等我睇吓有無海外郵寄服務?

      刪除
  2. 回覆
    1. 所以話做人類寵物都真係幾正!

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢又唔知自己又長又大件, 我坐埋一邊望住佢佢又扮唔知, 到我起身影佢相佢都扮哂嘢扮睇你唔到, , 一定係心虛啦.

      刪除
  4. LOL! 只不過,Blaze 喺布布範圍,都錯唔得哂,嘻嘻!
    同埋,係佢眼中,媽媽身材苗條嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 確保佢喺布布範圍係媽咪嘅工作!如果由得佢,佢最鍾意一走上梳化就走去媽咪個位度坐。

      刪除
  5. 我考慮養狗,在溜灠哥基資料時發現你有趣的哥基網誌, 各人對哥基的狗味有不同的表述,有人說狗味是因為廉價狗糧, 有人說是源自耳仔汚垢.
    誰然不知香港有沒有得賣, 請問你用那一隻狗糧呢?
    另外哥基甩毛是否很嚴重的呢?
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 先答甩毛, 哥基甩毛非常嚴重, 基本上全年無休, 如果你無心理準備接受, 可能要考慮另一品種.

      美國唔潮濕亦唔大塵, Blaze無耳垢, 佢亦無狗味, 有少少bb香味. 我用Wellness Core狗糧, 唔知香港有無得賣.

      不過我覺得狗味可能受香港環境影響多過狗糧或者耳垢. 因為美國主人基本上全部都會話哥基一啲狗味都無, 就算夏天熱有流汗都好快乾透. 香港太濕太大塵, 如果室內唔控制濕度(長開抽濕/冷氣機), 我估乜狗都容易有狗味.

      刪除
    2. 明白,非常感謝你抽出寶貴的時間回答我這個路人甲. 祝狗狗身體健康, 你們生活愉快!

      刪除
  6. Ceci:
    ~Blaze 都係comforter 範圍裡面呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都會將布布拉過啲,因為知道佢會走埋媽咪身邊要求摸摸。

      刪除
  7. Hi, I am mummy of two from YBlog. I finally locate your blog cos this is a new computer.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀!咁你自己個blog去咗邊度呀?

      刪除
  8. 最鍾意見到狗狗辦唔知個樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鬼無用,扮唔知好明顯。平時對眼跟住媽咪架,媽咪行去邊都望住,但係今次媽咪企喺佢面前仲攞住相機,佢瞄一瞄就扮睇唔到,笑死!

      刪除