30/10/2013

Blaze :萬聖節快樂

過兩日就萬聖節,又會有小朋友嚟敲門攞糖糖。

因為依家早天黑又開始凍,呢邊啲小朋友都好早就出發,有啲五六點就出發,基本上八點鬆啲就派完。

我完全無看門口本領,有人按門鐘唔會吠,通常八八卦卦跟住媽咪去開門睇吓邊個嚟,諗住有多啲朋友仔嚟可以摸我肚肚同我玩。但係幾年都係不停按門跟住三幾十秒就走人,又唔同我玩,我跟得三兩次就無癮唔會再跟去開門喇,媽咪話都未見過咁懶嘅狗仔。

因為我哋留喺屋企派糖糖,所以媽咪都無再好似兩年前咁為我扮鬼扮馬喇,安樂哂!新讀者們,兩年前媽咪就變咗我做山羊,你睇吓我幾無奈!



唔知點解今年附近啲屋企好似少咗裝飾,就算有都係細細件,無前幾年咁多花款。我哋屋企往年都只係喺門口掛個南瓜牌等啲小朋友知道可以嚟攞糖,今年媽咪加咗我個閃閃Q嘜出去,巧靚呀!


其實呢隻燈燈哥基仔,原本只有普通白色燈,應該係聖誕布置用嘅,媽咪走去買咗串橙色會閃嘅燈再圍多一圈,咁就萬聖節都用得喇!

你睇吓,同我一樣大架,真係一比一。


爸爸擔心有人會偷,所以唔敢擺咁出,而且都係屋企有人至會著燈,希望無人偷啦。

媽咪買隻燈燈哥基時,同時買埋隻草草哥基,係咪好得意呢!


呢隻嘢仲大件過我少少,我第一次見到時驚驚速逃呀!之後大膽啲再行埋去,發現……咦?有草草味道,我鍾意食草草呀,梗係走埋去嚼嚼佢先,媽咪見到即刻叫停!

媽咪依家諗,死火喇,放喺有圍欄後園又驚俾我食咗佢,放前園又驚俾人偷,唔知點算,所以就咁放喺後園張檯仔度,我每日出後園都會望吓佢先架。

各位哥哥姐姐,萬聖節快樂呀!







37 則留言:

  1. 佢扮山羊個樣好好玩呀!今年再俾佢扮喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 件衫好厚好重架, 佢雖然好乖任我攪, 但係好快就會好熱而且行得唔方便, 我都係影一陣相就幫佢除咗.

      刪除
  2. 好羨慕外國節日會都好氣氛過香港呀!!
    Blaze, 你好乖呀, 聽到door bell 都唔吠!! 本少爺會即刻吠爆架, 媽咪成日都鬧我!! :(
    燈燈哥基&草草哥基都靚爆呀!!
    Blaze, 搵日你媽咪唔為以,食左草草哥基落肚!! Yeah!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港節日氣氛好過呢邊架, 不過香港唔慶祝萬聖節就無計啦.

      JimJim你吠門鐘至就啱喇, 狗狗本身應該有保護家園嘅本能, 係我Blaze太懶太奇怪咋, 佢真係覺得有人入屋就係多個朋友同佢玩, 而且佢一向都唔吠靜英英架.

      刪除
  3. so cute!!!!
    the grass statue looks very nice!
    i'll also dress up my pug this year

    回覆刪除
    回覆
    1. pug個身型易搵costume好多, 我呢兩年都唔幫佢扮, 其一原因就係搵唔會合佢身又可愛嘅costume.

      刪除
  4. is it real grass for the decoration corgi? If it is no harm for Blaze, maybe can let her play with it in the garden?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嗰啲俾人種花或插花用嘅moss, Blaze唔識同佢玩架, 淨係行埋去咬啲草草. 因為啲草草可能有glue, 我唔敢放低俾佢自己食食食.

      刪除
  5. 我家狗狗好盡責, 一有人敲門,就吠個不停

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗係應該咁樣嘅, 我家Blaze太唔似狗喇!

      刪除
  6. 咁多自己友陪,BLAZE好開心啦。
    好鍾意第二幅相,笑死我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要佢開心好簡單, 食食食同爸爸媽咪不停摸佢同佢玩佢就好開心架喇.

      第二幅相擺到明就係同媽咪講: This is humiliating!

      刪除
  7. Blaze 個樣超唔like件山羊衫! 哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢都有扮山羊而笑嘅相架, 不過我覺得呢兩張個樣最攪笑最無奈就貼呢兩張.

      刪除
  8. 回覆
    1. 我之後都有試過搵其他costume俾佢架, 不過實在搵唔翻好似山羊咁攪笑, 所以無幫佢再扮喇.

      刪除
  9. Ceci:
    ~個一比一燈燈哥基和草草哥基裝飾, 係咪訂造㗎?? 真係好得意呀!! 依家啲裝飾真係估唔到會咁特別.
    ~我今年都期待派糖!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係訂造架, 有得就咁買架, 有啲受歡迎狗種都有. 兩個都可以長擺, 我覺得幾抵.

      刪除
  10. 每次睇 Blaze 嘅相相,都覺得佢好深情咁望住鏡頭(媽咪)。
    睇到 Blaze 同燈燈狗張合照笑咗,好攪笑!
    唔吠係性格定舊主人訓練ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該係深情望住媽咪......手中嘅零食,無零食佢唔會企定定影相架,影相嗰晚好大風,佢吹到耳仔都吹埋一邊。

      佢一向都唔吠,應該無特別訓練,佢連自己被困車房我哋周圍搵佢叫佢佢都唔吠架。唯一會吠就係遇到其他狗仔行太埋佢身邊,佢唔太鍾意其他狗仔。


      刪除
  11. 個燈同草草都勁得意呀!!!
    blaze的山羊look真係好搞笑呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 就係因為第一年個造型太勁, 之後都無再攪喇.

      我估真係幾多人鍾意個燈, 琴日放工鄰居走埋問我喺邊度買, 有無其他狗種.

      刪除
  12. 第二張相, 簡直充滿哀怨!!!! 我家BBQ, 唉, 跟所有人做朋友, 但牠有時會以為人家也是狗, 走去嗅人家屁股!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其佢眼珠向上襯埋兩條向上彎眼線, 我第一次見到張相都笑到傻.

      吓, BBQ咁矮, 點去聞人家屁股? 我家Blaze係人都走埋去, 用個鼻鼻去掂人對腳要人摸佢. 如果你坐底或者對手喺佢可接觸範圍內, 就一直掂/推你隻手直至你肯摸佢為止, 好鬼cheap!

      刪除
  13. 哈哈!! 佢好似搽咗眼影咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對眼係咁架, 所以好多人都話佢對眼特別.

      刪除
  14. I am surprised she let you put the costume on.

    There is no ways I could put costumes on the 2 dogs that I used to have.

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze係超級乖同和善嘅狗狗, 任我舞架. 就算著咗啲衫仔唔舒服或者行路有困難佢都唔敢除架.

      刪除
  15. Dear Blaze,

    Happy Halloween!!!

    Im sooo jealous!!!
    Im a super doorbell barker!!! even postman scared of me!!
    so mom blocked the house door to avoid kids knocking on the door or ringing the door bell!
    not being trick or treated this year :(
    ->> i was okay when i was a pup, and last year did play as we had a small house P....
    i guess no more trick or treating for me....

    we ended up carving the pumpkins we picked up from pumpkin patch, and eat pumpkin!
    i love pumpkin!!

    this is my halloween--> http://superturboterri.blogspot.co.uk/2013/11/blog-post.html

    love, terri xx

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Terri, 你識得看門口都應該嘅, 媽咪成日話我太唔似狗好容易跟人走佬! 不過郵差叔叔日日都見到, 應該認得唔好嚇佢啦!

      南瓜係好好味架, 媽咪日日都俾兩匙我食. 萬聖節快樂呀!

      刪除
    2. 我d南瓜食哂喇 :( :( 仲想食哦~~~~

      刪除
  16. 嘩...有2個珍藏品超靚呀! 比我都驚比人偷走 haha 你要小心保管呢kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兩隻都做得好似同埋最得意係同真哥基一樣大!而且兩隻都可以一直留住唔會爛架,如果俾人偷咗就慘喇。

      刪除
  17. 草草o個個好cute ar!!!!! 駛唔駛打理? 淋水? 好cute涕!

    回覆刪除