6/10/2013

重錘出擊 – Stuart Weitzman 5050

雖然我有購物狂心態,但到了我這把年紀,在「身在物」方面已很少有任何東西是我好恨好恨的。

Stuart Weitzman 5050長靴,可算是個例外。




這對今年慶祝面世20年的過膝平底長靴是SW的王牌,也是荷里活女星們的制服。


我兩三年前已看中這對靴,但一直沒有買,不是負擔不起,如果我仍生活在香港的話,一早已買了穿了幾年。但來美後購物心態改變了,鄉下地方穿什麼都無所謂,沒有人懂沒人比較,更重要是我平時已穿得太隆重與親友同事們已構成距離,再買/穿貴價或名牌,就可能給人一種高不可攀的感覺,所以我在美國買都是普通牌子,只是量多吧。

而且來美後對價錢也比以前敏感,因為在美購物好少用正價,要我付足六百美元買一對靴沒折扣好像好蝕底,可惜SW 5050在任何網站都是鐵價不減的,即使到季尾SW有減價所有細碼都會售罄。

但每年冬天在網上看到這對靴,再看看用家評論,我都仍然好恨,會想「如果三年前買了,就穿多三年了!」

今年入秋,我決定跨越自己的心理障礙,落本投資在這對靴上,自己穿開心算了。

雖然是鐵價不減,但仍有些網購策略可省一點。

首先,找不用郵費送貨及退貨的網站,我先看Amazon,因我有免郵費戶口又可免銷售稅,但當然我不是唯一一個,所以全部細碼已無貨。

另一免郵費網站是Piperlime,屬Gap集團底下,原以為是純網店不會收銷售稅,但在準備付款時發現居然收稅(在美國只要售賣貨品的商店在你居住的州沒有任何舖頭店面,就不用付州的銷售稅)。我州銷售稅是7.75%啊!單交稅就差不多50美元我當然不肯。

正在苦惱之際再看看Stuart Weitzman本身的網站,先有驚喜是送退免郵費,再一路購物程序直至付款都沒有出現銷售稅!Hellelujah

最後再查看網購現金回贈網站Ebates有沒有回贈,Ebates一向只回贈大連鎖店(Gap, J Crew, Macy’s之類),所以我也是純粹碰運氣,怎料SW居然有參與,而且還算高回贈率達5%(Piperlime才是2%,Amazon更沒回贈)!即是再減了30美金,前前後後免郵費免銷售稅再拿回贈就差不多100美元啊!我當是對靴減價了!

實物未到,所以也不知道效果如何,如果靴身太高我還是會退貨的,希望不會吧!

(我想問,這對靴香港賣幾多錢?我估應該貴過美國)

嘩!香港賣$6,900,貴美國$2,235,成三百蚊美金,搶錢呀!就算平時去連卡佛買嘢嘅人多數有會員卡有9折,都仲要$6,210,仍然貴美國千五蚊。如果你有興趣又會去美國工幹旅行會慳好多。真係要諗諗幫香港人買靴賺錢!


26 則留言:

  1. 喺美國真係唔同喺香港,唸起廾幾年前一雙鞋一千蚊,而家買嘢仲平過以前。呢對靴梗係靚,你就唔駛驚,我就怕著唔入,小腿好粗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺美國通脹好低, 餐廳食嘢又平咗, 衣服鞋襪都平咗, 呢對靴比上年加咗3蚊美金咁大把!!! 如果係香港啲歐洲貨, 一早千千蚊咁加.

      呢對靴後面係彈性, 粗小腿可以收窄架!

      刪除
  2. 你真係講得好啱,兩個地方購物心態真係大不同! 收貨後,記住 show 下對靚鞋比大家欣賞呀!
    提外話,你嗰邊有無 Nordstrom Rack 呀? 佢有時都會有 Stuart Weitzman, 不過就一定唔係 fancy 貨色囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對SW唔係特別大興趣, 只係對呢對靴有興趣. 呢對靴係邊度賣都唔會減, 好似今個星期Bloomingdale's有全場8折, 但係呢個靴都被列為例外. 我留意咗兩三年喇, 要減價買到除非對腳有10號或以上咁大啦.

      刪除
    2. 眀白明白,就好似 louis 企硬唔減價一樣!

      刪除
  3. 回覆
    1. 希望啦, 我聽好多用家留評論都話好舒服, 可以行足一日都得!

      刪除
  4. after i moved to Europe, i shop more than before. The reason is every European brand is 'cheaper' here than in Hong Kong.

    回覆刪除
    回覆
    1. 情況唔同呢?歐洲人(法國/意大利尤其)著重衣著, 個個出街都會打扮好. 美國可以算係西方最唔講究衣著嘅地方, 你見我平時買啲衫都係平嘢, 我著出街啲人都已經覺得我著得太隆重, 好多買咗我都無著過. 美國係著人字拖sweatshirt當制服出街嘅國家, 係唔會令你有太大購物慾架. 我有時見到衣櫃啲衫, 都覺得好浪費叫自己唔好再買.

      刪除
  5. 我每年都諗過買,試都試過好睇,但最後都冇買
    因為呢對boots反為難在香港著,你知啦,得幾日凍!! 冇冬天咁濟!
    如果移民我即買 =D !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又無諗過唔夠凍呢個問題喎, 因為我見好多香港人著UGGS! 我喺美國都著唔到厚身毛毛UGGS, 因為有暖氣太熱, 我只係有對冷身質地嘅.

      香港賣幾錢呀?

      刪除
    2. 個人覺得香港著UGG會焗壞囉,我都冇買!
      http://www.lanecrawford.com/stuart-weitzman/_/700026/women/s_default/designers.lc

      刪除
    3. 我今朝自己都check咗, 原來貴咁多, 寄啲返香港賣真係有賺!

      刪除
  6. 買 boot 最怕就係拉唔埋拉鍊, 多得一對甲組腳

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢對粗幼腳都唔怕, 因為後面全部彈性布料無拉鍊架, 粗腳都可以包實會顯得幼啲添. 如果有興趣可以去試吓.

      刪除
  7. oh, i agree with you totally. In France, most people wear proper when going to restaurants. I went to Australia before. Some Australians wear shorts and flip-flops to planes. That would be considered very rude in France. I bought a pair of SW boots last year, not this style. Very soft leather.

    回覆刪除
    回覆
    1. 短褲拖鞋係美國制服!! 我都算硬頸, 嚟咗六年都唔會著拖鞋出街.

      希望對靴捱到十件八載啦.

      刪除
  8. They look great!

    I have a couple pairs of dressy boots. I often feel overdressed wearing them!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我香港買落嘅有踭長靴都全部收起無著喇, 呢對平底又圓頭應該casual啲.

      刪除
  9. 係美國買所謂既"小洋裝"係 又平又靚, 但根本無機會著~~~~~尤其在加州, 冬天D人都係著拖鞋!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加州可以話係全美國最casual嘅地方,真係著對有踭鞋都會嚇親人呀!

      刪除
  10. 好看, 感覺腳修長了, 我都想敗呀。

    我現在網購也會先查有沒有CASHBACK, 少數怕長計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係想買要做多啲功課, 因為唔同國家價錢差太遠喇.

      刪除
  11. 好靚既boots啊!你收到未?我都好同意喺美國著佢出街會好多人望。我會襯下啲窄jeans或深色leggings減低少少目光。其實我不嬲鍾意著拖鞋,可能我大汗,唔係咩boots都著得。黎到美國唔點出汗,哩到買鞋又試著唔黝,以前黎玩會買,但你話齋住落左冇乜購物意慾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝來訪. 琴日收到喇, 有機會影張相更新.

      我除咗去沙灘或者游水, 從來唔著拖鞋出街架. 以前喺香港會著heels, 依定全部平底鞋. 至於買嘢, 我有時都唔理有無機會著, 覺得靚就買咗先.....

      刪除
    2. 唔著拖鞋對腳板會靚啲,著得多對腳踭都變「鞋烚烚」。貪靚好正常丫,我係果啲一係唔買一買就過籠,可能條數喺返到 :p 之前我記得喺Yahoo見過你,你又係嫁左美國老公黎美國定居嗎?Nice to meet you :)

      刪除