11/10/2013

J Crew – 香港升呢

對不起,仍在講購物。

今次回港走入連卡佛時,駭然發現J Crew這個牌子也包含在內,真的覺得很神奇啊!為何在美國都算普通貨的品牌(通常約一百美金一件)都可以進駐連卡佛?

再細心看被選的貨品,原來大部份都是比較貴價的J Crew Collection系列(當然亦有些不是),布質及設計都較高班的貨色,在美國一般賣幾百美元到過千也有。其實不看牌子單看設計是屬連卡佛位置,尤其當你細心看布質及印花,很多都是義大利貨。但當然一被連卡佛選中價位就再提高幾成,所以如果你喜歡又有機會去美國旅行的話,一定要去J Crew店看看,但留意這些高質素的貨色絕不會在outlet出現,不要浪費時間在outlet,它們只會放些賣不去的T恤等普通貨。

另外,Collection系列的貨品好多只有在網上店售賣,如果你知道自己在美國的酒店/朋友家地址,可以提早上網購買,不合適的可以在店舖退貨不用擔心。我有個網購習慣,是當不肯定尺碼大小時,就兩個尺碼都先買下,貨到試啱身才退其中一件,不用寄來寄去浪費時間或郵費,兩件都買的另一個好處,是容易在第一次網購時將金額提高,更容易達到免郵費下限(之後你退多少貨商店是不會要你補回郵費的,我很多時是這樣達至免郵費)

寫了這麼多,其實只是想寫J Crew今季突然新裝都減價,先是全部75折免郵費,後來有一天減上減,平時只會在季尾或者大節日才減,我雖然剛在香港拼完但當然仍控制不住,入了些夏秋貨。

先來一件夏天季尾閃石上衣,如果單從網上照片不太吸引,但我是先在舖頭見到實物鑲的石非常靚好想即場買,忍手回家再等到減上減才買,原價$110,我買時$55!幸好幾天突然回暖廿幾度穿了一次,不用等到明年才開齋。


今年除了興夾綿,另一熱點是將衛衣(sweatshirt)高級化,金銀閃石樣樣有,好多歐洲大品牌都出了幾千元(港幣)一件的衛衣,我買了平版J Crew這一件閃令令!


另一件又是銀色印染白底Tee,想為秋冬添多點淺色。


之後是兩件短袖秋季服,一件前身Tweed質地後身是普通Tee,另一件是鑲石短冷衫,秋天獨自穿又可以,更凍時加件外套亦可。




這五件減價後才大概2500港幣,在連卡佛一件都買不到!

再加一對鞋。之前在Tory Burch買了兩對平底鞋,好舒服好好著,最近75折就買對藍色閃令令。



另外,因為衣帽間不夠用,我終於在上週末整理衣服,將不合穿或不會再穿的衫褲拿出來準備捐出,也有200件左右。我明白在購物方面,我是應該控制一下自己的,尤其真的有穿不完的情況,之前在blog出現過的新衫有不少是未穿過的,好浪費。希望自控由這個冬天開始吧。




15 則留言:

  1. 件sweatshirt好靚。Tory Burch的平底鞋都吸引, 係outlet見過, 不過鞋頭太淺不適合我這闊/大腳人。
    我同自己立下目標, 減肥成功前一件新衫都不買。

    回覆刪除
    回覆
    1. Tory Burch嘅平底鞋都有好多種, 闊窄都有, 不過可能放喺outlet嘅貨種類有限.

      刪除
  2. I heard J Crew has some colloration with Commes des garcons? For me, J Crew is same level as Banana Republic or Gap. I like Stella McCartney or Alexander McQueen sweatshirt this year. But a bit over-priced for what it is -- a sweatshirt afterall.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果淨係睇價錢, J Crew一定比Gap or Banana Republic高.

      J Crew係一個比較奇怪嘅牌子, 放喺舖頭嘅都係US$200樓下嘅平貨, 而且好多都係大家批評無乜設計嘅簡單貨式(如T-shirt, 淨色冷衫, 普通長短褲之類), 所以大部份人都唔知佢哋收埋啲好貴而又限量嘅貨淨係上網先買到. 我都唔知點解佢哋會咁, 可能覺得街舖消費力較低啦. 佢哋好似有兩條line咁, 其實佢哋啲貴貨係好靚嘅, 不過可能啲人聽到個牌子就覺得唔值成千蚊美金.

      如果係普通牌子嘅貴價貨, 定係名牌嘅平價貨.... 我可能會揀前者, 因為名牌profit margin一向高好多, 個牌子名已經佔個價錢一大部份, 可能普通牌子貴貨仲物有所值. 不過最後當然要睇貨本身, 我見過J Crew嘅貴貨, 係值連卡佛標準.... 所以雖然見到時有啲突然, 但同時亦都覺得連卡佛買手有眼光.

      刪除
  3. I lover the sweatshirt, but I am too cheap to spend that much on a sweatshirt.

    You donated 200 pieces of clothing? Amazing! Now you have more room to shop again!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢件sweatshirt唔算貴, 減價後連稅90幾美金, 可接受, 我收貨之後已經想買埋第二隻色, 不過我size已經無貨.

      捐幾多都未必有用, Salvation Army未必搵到24吋腰嘅成年人...... 我啲衫褲又唔啱小朋友/年青人著, 可能都係得個擺字. 另外我都想買少啲..... 好浪費.

      刪除
  4. Ceci:
    ~你好識買靚衫及妝扮自己. 今次喜歡你對鞋!!
    ~上網買開, 清楚某品牌嘅size, 就會keep 住幫襯, 好似你咁.
    ~你上次買對長boots到咗未??

    回覆刪除
    回覆
    1. 對平底鞋今日著咗喇! 我上次買完兩對發現我成日都著, 知道再買都唔會浪費, 一見減價就買多對, 可能以後Tory Burch成日我制服鞋喇.

      對boots到咗喇, 不過我selfie唔叻, 等我老公返屋企至叫佢幫我影俾你哋睇.

      刪除
  5. LANE CRAWFORD, 賣得貴都算,因為都算個買手有眼光,識攞貨。 在香港的馬莎賣貴英國兩倍幾, 真係好賺呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港租太貴, 乜都mark up起碼三成, 我之前對boots香港賣貴二千幾蚊, 真係搶錢. 所以如果其他國家有親戚好友又唔厭麻煩, 真係叫人幫你買再寄俾你仲平好多!!

      刪除
  6. Hi Ceci, Wonder if you know the knitwear from Tory Burch is of good quality? I am deliberating between a Burberry knit and a Tory Burch knit? Thanks in advance for your opinion!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tory Burch嘅衫我無買過,但係喺舖頭見過,亦都想買,因為quality ok架,不過佢哋size比較大,最細碼都唔啱我著。你有無見過Kate Spade嘅衫?我覺得quality嚟講兩個牌子有啲似。

      刪除
  7. 你買D衫真係好得,巧靚! 記得 high school 時成日刨 J Crew's catalog, 特別鍾意佢 winter collection 嘅大衣,但好貴,中學生無咁高消費能力。近十幾年一直都唔明點解佢D款不復當年勇,原來如此! 其實你真係可以考慮做 P/T personal shopper ^^
    見到對鞋諗起你話行得多易攰,有無"硏究"過整對 orthotics insoles 有無幫助?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我行得多容易攰主要係因為依家完全唔駛行路,加加埋埋可能一日都行唔到十分鐘,所以一返香港或者去旅行要行好多路我會唔慣,我以前住喺香港時無問題架。

      J Crew啲冬天褸依家唔算貴喇,質地都仲ok,我有一件不過都好少著。

      刪除
  8. i have seen Kate Spade's clothes in shops through the display Windows, but i have not touched them before. Tory Burch: i see online that they have size xxs -- maybe ok for you? They have free shipping and return now. Thank you for your reply!!

    回覆刪除