17/10/2013

Harry & David每月一果

這一篇blog,準備了差不多一年了。

送禮給長者不容易,尤其是生活不欠缺的長者長輩,過去幾年遇上生日聖誕要送禮,我有時會用禮品公司Harry & David,訂些曲奇甜品生果等禮物包直接送到他們家給他們一個驚喜。

難得的是大家對這間有百年歷史的禮品公司的出品好評如潮,尤其是對它開創品牌的第一產品啤梨(Riviera Pear)更讚口不絕。

去年過了聖誕節,Harry & David有折扣及免郵費優惠,我就乘機一試它的「每月一果」服務,即是付了一年的費用,每個月郵箱就會收到當造的生果。

過去十個月,我就享受到以下十種生果。一月半柑橙(真的是半柑半橙味,是特別培養出來的新產品)、二月橙、三月西柚、四月菠蘿、五月士多啤梨、六月芒果、七月車喱子、八月蜜桃、九月桃駁李、十月啤梨。











其實還有兩個月,包括十一月的萍果,及十二月重複王牌啤梨。

你問我質素如何?可說是水準之上,要甜的甜,要多汁的多汁,是在一般超市不會買得到的質素,但又未至於日本生果水準。

你問我下年會否繼續?坦白說應該不會了,我雖然對生果質素沒投訴,但對來貨數量不太滿意。簡介說是2-3人用份量,但你看照片都看得到,十幾粒士多啤梨,三隻芒果,即使多好吃,也不值每個月15美元!

不過,不自用,唔等於唔值得送人,尤其是長者,一來生果有益,二來好多長者都不捨得買貴生果食,三來每個月收到個生果盒真的會令長者好高興。其實也不一定送足一年,可以揀只送三、六、九個月。我見到其中一個顧客評論是說送了每月一果給住在老人院的長輩,現在長輩相當受歡迎,所以我會繼續訂些生果或禮物包給老公的親友。

就是這些時候,我會特別想念香港的生活。我沒有常吃生果的習慣,一個人住也吃得不多,所以偶爾想吃生果時,就會去Sogo買些日本士多啤梨或者臣峰提子一個人好好享受。




24 則留言:

  1. 真係一個好有心思嘅 gift idea, 最緊要家人食得開心同健康(小聲說: 同埋無diabetes)!
    好在妳同老公唔似,唔偏食,如果唔係,就要請 in laws 或同事代勞部份生果!
    咁多個月之中,我覺得菠蘿好似最煩,其它都好方便+吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我雖然唔常食生果, 但除咗榴槤, 乜生果都食. 以上所有生果, 我老公淨係食咗橙, 西柚(我話佢知好甜無苦味佢就試吓), 菠蘿, 士多啤梨四樣, 其他乜都唔食. 我實在唔係好明點解佢會唔食桃或者啤梨.

      刪除
  2. the strawberries look so precious!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我開箱嗰陣諗, 嘩, 駛唔駛咁誇張? 粒粒都包實! 不過真係好大粒嘅.

      刪除
  3. even if i live in HK now, i would not eat Japanese food. Their water, air and soil are all polluted ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係一個好大膽嘅人, 我唔會覺得日本, 或者日本嘅產品依家好唔安全.

      刪除
  4. 原來美國都有日式包裝般的水果禮盒! 正!
    我宜家買嘢返家都主要是生果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾好食架, 起碼好過超市貨式, 不過真係唔太抵囉.

      刪除
  5. I have been wanting to buy their Riviera pears for years.

    Just not sure if it is worth the price or not.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你鍾意食啤梨, 買嚟試吓, 有時減價都ok, 不過咁多種生果中, 我唔覺啤梨最好, 不過就最出名.

      刪除
  6. 好貴呀~~
    SOGO啲生果又係超貴,我去親都係得個睇字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 一蚊一粒士多啤梨, 三粒一個芒果, 諗起都貴. (當然當中包咗運費)

      我一個人食得好少, 又唔係成日食, 所以想食時會買啲貴嘅生果食當享受.... 我又唔好朱古力甜品之類, 間唔中一次半次無所謂啦.

      刪除
  7. 而家D生果都唔平, 買橙仲要成日都乾過我荷包

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果又貴質素又唔好真係好忟,呢間公司係貴,不過啲生果都算好食,我最初收到嗰6個橙,心諗,百幾蚊港紙6個橙,唔係嘛!但好在啲橙好好食。

      刪除
  8. 真係另類送禮主題, 而且是合時生果,非常好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長輩收到真係會好開心架,其實除非好揀飲擇食,收到都會好開心,好過送件唔啱著嘅冷衫之類啦。

      刪除
  9. Ceci:
    ~其實,我都覺啲水果有點貴!! 但水果要特別快速摘落黎, 又要特別快速包裝和運送. 可能貴人工和速度!!
    ~不過, 送比長者,我又覺依間公司嘅idea幾好!! 起碼,水果健康之餘, 又岩晒長者口味!!
    ~我自己都有食水果習慣, 如有---時令水果都會買黎食, 如果無咩特別,都係食橙和香蕉多!! 哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾貴架,仲要已經有折扣同免郵費,不過好在啲生果質素好,起碼出面街買唔到,咁就算啦。

      你都可以考慮送俾父母或者Brian父母,我估佢哋收到都會好開心。

      刪除
  10. 咁樣好得意..不過一個月US$15 就真係貴左D...唔怪得PACK得咁靚啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要pack得好小心, 因為穿州過省, 又要溫度不太熱會熱壞啲生果.

      刪除
  11. 依家可以去旺角果欄買到入口水果, 比SOGO 平好多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時去Sogo都係因為方便,同埋覺得品質有保證,俾一二百蚊唔駛試試吓。

      刪除
  12. 送比人都唔錯,個個月都有驚喜。自用就真係有d貴。但送到去門口黎講,個價格都ok。而家d橙都好貴架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 送禮真係幾好, 而且可以揀送邊幾個月, 如果知道收禮人鍾意邊種生果就啱啱好喇.

      刪除