4/11/2013

2013年賞紅葉

我提過幾次,我喜歡現居地北卡州的因素不多,但這裡的氣候與季節變更算是沒得投訴的。

北卡州東面對海沙灘著名,西面山區是行山及賞紅葉勝地,每年秋季全國都有很多遊客專程來賞紅葉。但人就是很奇怪,通常住在景點附近的居民反而很多都不會花時間心機去看看,可能每天駕駛上班的路途已看到樹葉變色,我的一班同事們就從不會在秋季去山區賞紅葉。

我是特別喜歡看紅葉的,每年秋天樹木一變色,心情就會好興奮,細心研究去哪裡賞紅葉,但也不一定每年都可起行,如果葉未完全變色就遇上入冬的大風或大雨打落樹葉,那年就不會有紅葉高峰期,去年就是這樣。而且紅葉高峰期短(通常只有兩星期),如果剛巧那兩個週末沒時間又去不成。上次到山區賞紅葉是前年去到小鎮Ashville走了一趟(詳情按此)

今年我家附近的葉子狀態很好,最近又沒有大風雨,一定有紅葉高峰期,我倆就決定星期六去山區賞紅葉。星期五在本州的紅葉期報告網站一看,知道未來七天是Chimney Rock State Park的紅葉高峰期,目的地就定了,因為這公園要走很多樓梯,來回又要六小時車程,唯有把Blaze留在家。

Chimney Rock State Park的命名來自相片中間這個瞭望台,大約有廿六層樓高,公園設有一座電梯供遊客上落,我一向極怕落樓梯,所有就決定行上瞭望台再乘電梯下來。



行上瞭望台的樓梯總共有491級,差不多大嶼山上大佛的兩倍,原來非常辛苦,我之前又有些少暈車浪,中途有點頭暈休息了一會,幸好沿梯都有美景相伴。



終於到了!瞭望台地面沒有被削平,但周圍有圍欄很安全,可是超級大風人都企不定,看到兩個遊客的帽被吹走了。


由瞭望台看到的景色!雖然家附近的樹葉也變色,但與一山一山紅葉的震撼是沒得比的,我真希望多些人有機會看得到。下面似是一條河的就是Lake Lure,遊客可到湖裡坐觀光船賞紅葉,湖邊有個小小的人造沙灘,夏天遊客應該也不少。


我叫老公走到瞭解再上的另一處,為瞭望台及山區拍下這全景,我難得出鏡呢!Blog友看到我嗎?


離開瞭望台去坐電梯下山前,發現有彩虹!(因為之前曾下驟雨)


要趕在Blaze晚飯時間回家,所以我們只逗留了兩小時左右,回家的路程仍有紅葉的!


雖然駕駛了一天只看了一陣子,但仍然很值得啊!下年有機會會找個較適合帶Blaze的地方,希望來個兩日一夜遊吧。



36 則留言:

  1. 楓葉很美, 英國的秋天來得快也去得快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係淨係楓樹架, 基本上除咗長青樹之外, 所有樹嘅葉秋冬都會變色, 不過當然楓葉就最出名啦.

      刪除
  2. 嘩,條樓梯有成五百級呀?你好叻。

    紅葉好靚,加上藍天,真係正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 望上去唔係最多, 原來好甘! 我休息咗幾次先上得到啊!!

      我哋嗰日其實唔好彩, 只係逗留兩個鐘, 但係有大段時間都有雲, 甚至有毛毛雨, 係臨走時啲雲先散開, 一落到山就好好天, 吹脹.

      刪除
  3. 那揮手的!應該是妳呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我仲有一張好近鏡嘅, 就真係睇到我架. Hehe...

      刪除
  4. 見到妳喺"揮手區," 下次有無"握手位"睇呀?
    我同妳同事一樣,喺 Toronto 住咗咁耐都未試過專程去睇紅葉,硬係覺得平時唔多唔少都會見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度勁大風, 真係要握手位, 因為我都係捉住我老公隻手慢慢行架.

      Toronto咁多楓樹, 紅葉期應該好靚....人就係咁, 平時喺前園後園見到紅葉, 就覺得足夠, 唔會再去其他地方睇.

      刪除
  5. 要啦要啦, 帶埋Blaza 來個camp 影靚靚紅葉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好想帶佢架, 但一知道係行樓梯就知道唔得喇, 成五百級, 我哋抱唔到咁耐.

      下年有機會再去第二個park.

      刪除
  6. 整個山頭佈滿不同層次顏色的既紅葉真係好靚!!
    下次帶埋Blaze就perfect啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超靚, 現場睇仲靚, 有時有雲有時有太陽, 光陰間見到啲色變嚟變去.

      下次啦, 下次希望帶埋佢去.

      刪除
  7. it is sp natural and fresh, like the view (mummy of two from Yblog)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋秋季紅葉係好出名架, 政府都有網站每日有紅葉報告. 今次算好彩, 可能係尾聲, 唔係好塞車.

      刪除
  8. 風景真係好優美

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀, 雖然車程好長但都好值得.

      刪除
  10. 我早你一星期去Chimney Rock State Park和Ashville 附近看紅葉,可惜紅葉繆繆可數,暸望台又大風又凍 (應該得3,4度),上星期又忙無揸車去睇,希望今個星期仲有啦!
    你有冇去過Blue Ridge Parkway看紅葉,嗰到D景好靚,有 Lodging (B&B), camp site, 同Blaze 二日一夜應該冇問題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過Ashville幾次, 發覺佢哋啲葉唔得, Chimney Rock係山區地勢較矮嘅地方, 所以一定要最遲嘅星期去. 你下次出發前, 去呢個網站check咗先....http://www.visitnc.com/fall-reports/mountains, 然後至決定去邊. 下星期可能遲喇, 不過我估Chimney Rock仲有得睇, 其他更高嘅park就一定無哂. Good luck!

      我兩年前去過Blue Ridge Parkway, 都ok, 今次主要係因為知道peak time, 所以指定淨係去一個地方.

      刪除
  11. 仲有埋彩虹,好完美的一天呢。
    我見到你呀, 揮手嗰個!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔高舉雙手一定唔知邊個係我架, 所以一定要大動作先得!!

      本來有雲有少少雨我哋都有啲失望架, 不過臨走見到彩虹就算佢啦.

      刪除
  12. We just went to TN to visit Smoky Mountains. For us, the drive was 9 hours one way.

    The trees were beautiful!

    回覆刪除
    回覆
    1. 9個鐘對我嚟講太長途喇. Smoky Mountain紅葉期應該仲早啲.

      下年我想去Grandfather Mountain.

      刪除
  13. Ceci:
    ~你講得無錯!! 越是近自己居所嘅地方, 原是無咩點去!! 哈哈~~我以前年年秋天都見到紅葉, 反而無去欣賞過, 反而今年搬咗新地方,感覺自己周處啲野, 咩都新奇啲, 所以, 今年我有影紅葉, 遲啲post
    ~依日天氣都幾好, 出去行下更舒服!!
    ~而且, 你一次過行到咁多級, 來來回回. 這天真係好足運動量!! 不過,都值得去睇, 個山景+秋葉, 望落去真不錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估大部份都係咁,亦有啲人本身唔特別鍾意睇紅葉,不過平時喺街或者公園仔見到嘅紅葉,同成山都係紅葉係兩回事。

      刪除
  14. 回覆
    1. 非常靚景, 所以好易影到靚相.

      刪除
  15. 好靚呀!!!
    如果帶埋blaze去就完美啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度一定唔帶得, 哥基行唔到500級樓梯, 又唔俾入電梯, 無第二條路上山架.

      刪除
  16. you were Under the flag to the right? In black outfit?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀, 你見唔到有個人喺前面高舉雙手??

      刪除
  17. 我來了五年,都覺得秋天紅葉景色最美了。有時不只紅色,我返工揸車經過的一排黃葉我都覺得好靚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 有啲樹樹葉只會變黃, 但如果一排排或者成山都係都真係好靚架.

      刪除