10/11/2013

購物篇 :沉悶的冬季工作服

都說我不喜歡冬季的衣服,一來不喜歡黑黑沉沉的顏色,二來有時為了保暖衣物款式就要遷就,三來我很怕穿得厚厚重重的,走路也不輕鬆。

所以,要買冬季衣服,我多數只集中在上班服上,就當是買制服吧。我公司沒有任何衣著限制,但室內暖氣很強勁,穿一件吊帶背心打底,再加件薄薄的長袖衫/冷衫已經非常足夠。

我就趁J Crew減價期未完,買多了幾件上衣。

再買sweatshirt,今次不是金銀線,而是加閃石,靚是靚,但穿上後發現圍到頸後的閃石時常扣住我的頭髮,我仍未決定是否剪下一些石解決這個問題。


另一鑲石冷衫,這件厚一點但一定不會扣頭髮!


藍色lace長袖T恤,另普通冷衫一件。



Banana Republic最近也六折大減價,買了一條銀色花花褲,是今年時興的提花織布(Jacquard),厚身夠保暖,另一件鑲滿小銀鐵片的線衫,相片看不清楚,但實物好精緻好靚,意外之選。



今天Ann Taylor又有六折,買了一件普通淨色樽領冷衫,另加這件裙,如有斯文需要時,可以襯之前在香港Zara買的黑色西裝外套。


最近覺得欠了一條深色貼身牛仔褲,又趁減價買多條7 for All Mankind


好耐無買過ModCloth,但這網站真是長年都買到夏季衫的好地方,買了一件半透明lace外套,再加一條很方便的jersey裙。



最後是鞋,我冬天多數穿平底靴,常穿的有一對冷製UGG及另一對無印良品的長靴,今年加上50/50,想再添一對啡色靴。前幾日Tory Burch減價貨加了些新貨,見到這對六折我的碼只剩一對即刻買,幸好無猶豫,因為一天後所有碼售罄。



冬天,盡管來吧。


24 則留言:

  1. Lace 外套好 elegant,好飄逸, 會唔會考慮 post 親身"演繹"照分享下呢?
    Tory Burch 是網購/店內買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 件外套我最衫驚太闊,但試咗又OK,依家凍呀,唔演繹喇。

      Tory Burch我只會上網買,因為款式同碼最齊同最平。經常買嘅牌子我都會subscribe email,每日睇電郵就會知幾時有折。

      刪除
  2. 我浮返上水面喇! :D
    銀色花花衭好靚 :) 我冬天換季剛開始時通常好有心機襯衫返工, 但凍咗幾個月後會令人的fashion sense都凍僵埋, 所以去到冬天尾聲會變成是但著 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然俾我發現你, 好掛住你.........D小朋友.

      刪除
    2. 係啦,失蹤咁耐去咗邊?你兩隻毛孩都好嗎?

      我冬天一向無心機襯衫,無論買咗幾多,硬係覺得冬天衫唔靚。依家........ 等春天來臨!

      刪除
    3. 失蹤係因為前排工作太忙, 放咗工完全唔想開電腦. 但係終於請到救兵喇, 我又可以嚟打搞你哋喇 :D 兩個毛孩都好好, 新抱仔肥咗又靚咗添! :D

      刪除
  3. Thank you for your tip about rhinestones on the neckline.
    In France, my office's temperature is only about 16/18 degrees celcius. So, it is quite cold!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估我office有廿幾度,真係著短袖都得架。

      刪除
  4. 物價飛升, 一對平底鞋特價要8XX, 剛上架的靴要2XXX, 實在唔多捨得買. 我都覺得冬天好難買衫, 因為我都唔鍾意黑麻麻, 我喜歡鮮色, 明亮的衣服.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢對boots叫有牌子,六折後剛二千鬆啲,原價我一定唔買,美國有度好,減價減得早又減得勁,有耐性都會買到心頭好。

      我依家都盡量買淺色,唔想自己黑麻麻。

      刪除
  5. 著得靚啲返工,做嘢都醒啲。 我已經放棄,著嚟著去都係嗰幾件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實著幾靚都無人讚架,因為公司班麻甩佬又唔識,自己老公又唔喺屋企,都真係著俾自己睇架咋。

      你慳妹上身,淨係捨得洗錢食!不過記住要保暖。

      刪除
  6. 我就相反,成日都係黑黑灰灰,就算買咗鮮色都好少著。
    我使錢方式都變哂喇,廿幾年前可以千幾蚊買雙鞋或買件衫,而家就唱哂反調,遲哟同你分享我另類嘅購物樂。
    P.S.你揀嘅衫鞋款式都好正,麻甩佬唔識貨,呢度有我哋欣賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意鮮色,但係唔鍾意粉色。

      我買嘅都算貴,以前香港嗰啲仲貴,依家都係揀大連鎖牌子多。

      刪除
  7. i also hate winter clothes!
    they absorb odours so easily e.g. hotpot smell
    and吉肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,冷衫又唔可以著一次洗一次,我連止汗濟啲味都唔鍾意,依家我每次著完都會放入乾衣機steam clean,當小型乾洗一次,都去到啲味道。

      刪除
  8. I am so used to seeing your bright-colored clothes, rarely see these "boring" ones on your blog.

    Aren't a lot of J Crew sweater dry clean only? With both kids having allergies, I am trying to stay away from the dry cleaner chemicals.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話你, 連我自己見到啲衫都唔開胃!

      我唔係太信label, 會睇質地, 有啲我都會冷水洗同乾. 我洗衣機有手洗功能, 乾衣機有steam clean, 好多時冷衫一著完我會放入乾衣機steam clean一次, 就好似少型乾洗咁, 乾淨得嚟又唔襟啲. 有呢啲功能嘅洗衣乾衣機好值得投資.

      刪除
  9. 英國冬天服飾多是黑色的,聖誕就著紅色, 款式都是比較沉悶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估全世界都差唔多, 唔知點解啲冬衣服牌子冬天都係做嗰幾種色.

      刪除
  10. Hi Ceci, years ago, I got one pair of black boot from Timberland & it looks alike the one u post. But, that pair of boot is rather heavier.

    回覆刪除
    回覆
    1. Timberland啲皮一向都比較硬,不過捱得好耐。

      刪除
  11. 其實我比較鍾意冬天衫多架...感覺型格啲...係就係有時因為怕凍會著到成隻糉咁..但係如果係去街街...我會......寧願凍少少..都要靚~!!!哈哈哈...女人真係好矛盾~XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,可能我一向著衫都唔「型」,所以唔鍾意冬天衫。

      刪除