6/11/2013

我家前園

標題不太準確,但其實這個地方就在我家前太約兩分鐘車程,基本上轉個彎就到。


都說今年紅葉質素高,來美六年,這是第二次拍到這個湖畔圍滿紅葉,但一定要在太陽落山時來,顏色才最理想。上一次已是2008年(下圖),轉眼就五年了。


假如有一日搬離北卡,這兒的秋天將會讓我非常懷念。


24 則留言:

  1. 像極了postcard上的美美風景呀! Awesome!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes! 我每年都會專登去嗰度望吓架。

      刪除
  2. 真係好靚!
    成張post 卡咁!

    回覆刪除
  3. 五年啲樹真係長高咗呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講我都唔覺,又真係好似高咗少少,不過都可能係角度問題。

      刪除
  4. Beautiful!

    Much better in living in the midwest.

    回覆刪除
    回覆
    1. 中西部太乾,樹都唔多,我哋呢邊無被發展嘅地方都係樹林。

      刪除
  5. It's breathtaking!! 呢邊有火車團專賞風葉,N.C. 有無架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國無架,美國人唔鍾意搭火車,鍾意揸車,又唔太照顧唔揸車嘅外國遊客,大部份紅葉遊覽區都只係有美國本地遊客。

      刪除
  6. Ceci:
    ~你住嘅地方個環境好舒服!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,我家對面係高爾夫球場,再落啲就係個湖喇。

      刪除
  7. 原來你住north carolina?
    我都有朋友住呢度, 佢屋企有個私人湖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 北卡地理環境幾好, 有山有水, 不太冷不太熱, 愈來愈多人嚟退休喇.

      刪除
  8. 太靚太靚太靚…想唔寫都唔得…真係太靚!

    回覆刪除
  9. 真係靚到暈! 我最喜歡秋天! 但好少機會去旅行時睇到紅葉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個週末啲葉跌哂喇!!

      我好鍾意睇紅葉, 日本紅葉都好靚架.

      刪除
  10. 好靚好美呀! 有無帶Blaza 來拍個照呀! 如果可以帶冬來依到,冬爸實影爆幾張咭 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 呢度一定唔帶得Blaze嚟架, 係條好窄嘅雙程路, 其實連泊車位都無, 我哋泊上路邊石地再慢慢行番去湖邊, 一路影車就喺身邊過..... 帶Blaze就算抱住都危險.

      刪除