9/2/2014

Blaze:動感的我

媽咪最近掛住上網睇電視劇,唔寫blog又少同我玩,趁佢啱啱睇完舊韓劇紳士的品格,我叫媽咪幫我同大家say hello

呢個video年幾前架喇,週末媽咪帶我去公園時中間有個草地,如果無其他人同狗的話,媽咪會放繩俾我自己行/走一兩分鐘。

等大家睇吓動感嘅我!




15 則留言:

  1. 佢都好文靜,唔會週圍跑到不見狗影

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢一放繩就走狗, 我唔會放佢架.

      刪除
  2. 睇唔到有video喎,refresh咗幾次都無見到有video,遲D再試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到啦!終於睇到Blaze扭住pat pat"慢"步啦!
      ipad睇唔到,電腦先睇到 @_@!

      刪除
    2. iPad唔行flash嘛, upload咗上網頁就要行flash. 所以要電腦先睇到.

      所有哥基行唔都係扭住pat pat架!!

      刪除
  3. 有無响草地揾到荀嘢呀, Blaze? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢淨係掛住搵草食, 嗰個細細紀念碑好多狗狗會mark, 所以隻隻狗行埋去都要聞吓.

      刪除
  4. Blaze 真係乖乖, free run 都係媽咪身邊慢慢行!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係嚴媽媽嘛, 如果佢一放就走狗, 我一定唔安心放架, 基本上如果無小動物(如松鼠, 白兔或其他狗狗等)引走佢, 佢都係會跟住媽咪. 佢好lady, 平時好少會快快跑架.

      刪除
  5. Blaza 真係好乖呀! 快d叫媽咪拍多d片放上來啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽咪平時帶我去公園去散步都唔會帶相機或者手機架, 所以上鏡機會低到暈!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 哥基因為無尾, 如果慢行係會見到pat pat扭吓扭吓咁架, 係快跑先唔扭.

      刪除
  7. 紳士的品格我睇左一年都睇唔完,我覺得麻麻地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得ok喎, 可能有少少攪笑我ok架, 反而好慘又喊喎啲我未必咁好.

      刪除