26/2/2014

追韓劇

最近一連追了幾套韓劇,不是「星星」,都是三幾年前的。

我一向沒有追韓劇的習慣(除了一直有看「爸爸,去哪兒啊?」,但看了幾套韓劇後,發現了些有趣共同點:

~ 為何所有女角都穿超短褲?在韓國街上的女子都是這樣的嗎?

~ 差不多所有男主角/男角,都喜歡穿皮鞋又不穿襪。太怪,而且有點嘔心!

~ 主角在鏡頭下哭的表演及接吻的表演都不自然,眼淚「咇」出來,接吻更尤其差,連嘴唇都不動。

~ 韓劇主角的皮膚質素超正!女主角尤其,妝已淡個個皮膚白滑,整容也整不出來啊!香港女演員妝又濃又不能扮後生實在差幾皮,如果整容真的能令樣子清純秀氣,那請所有港星都整吧!

~ 說到男角,實在頂不順很多男角的髮型啊!但他們都好高大身型好,讚!

~ 不知是因為電視劇要照顧普羅大眾,還是韓國文化仍是這樣,對男女關係的描述仍然超保守,都不是學生哥,在異性家過夜有什麼大不了?

~ 劇內的品牌贊助雖然明顯(如汽車、手電),但仍不算突兀。

~ 說到手電,韓國人真沒禮貌,為何總在不恰當的時候接任何電話?

~ 原來韓國人都飲好多咖啡。

~ 李敏鎬真的幾靚仔。

愈看得多韓劇,就愈覺得不跟韓國人拍拖是明智決定,忍受不了那種輩份大於一切、男尊女卑、忌諱人言、民風又保守的文化,即使男友本身不是這樣,但人不是孤島。

我在這裡曾找過一個韓國女髮型師理髮,閒聊時談起韓國文化,她說媽媽對新抱的要求已是很低,嫁進門時「只」要求家裡長期有新鮮白飯!她說有些奶奶會要求即使兒子新抱不同住,新抱到訪時仍要負責所有煮食清潔家務工作。救命!他們都是住在美國第二代的韓國人啊!我真的很佩服嫁給日本人韓國人的香港女。


27 則留言:

  1. 爸爸,去哪兒啊? 好好笑,哈哈。 唯一有追,對上一套係大長針了 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好睇呀, 大陸版完全唔係嗰回事, 大人細路都做作, 個個都做show咁做. 其實我覺得韓國版第二期都已經無咁好睇, 因為參與嘅人都已經知道會係點.

      刪除
  2. I think people who marry another race and if their marriages can survive, it is because they truly agree with the other person's (country's) values.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以咁講, 亦都有父母討厭個國家, 但係純粹為子女留低.

      刪除
  3. 須然咁大熱,但我真係無睇過haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔睇港劇, 但布時會睇日/大陸韓, 依家開始睇吓韓劇, 不過都係睇啲舊嘢.

      刪除
  4. 佢地都仲係保守架, 我以前韓國同事知道一位香港同事同男朋友一齊住, 佢地提起時, 好似人地做左見唔得光咁囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能宗教影響都好嚴重, 韓國基督教徒同天主教徒都勁多, 而且好虔誠.

      刪除
  5. 我唔鍾意睇韓劇嫌佢哋慢吞吞咋。不過CECI你上面講嗰啲我都好同意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只睇過近年最出名嗰啲, 可能質素好啲??

      所以我有時想起以前個韓國仔時, 都會立即諗吓韓國文化點難頂.... 咁就唔會咁後悔, 哈哈!!

      刪除
  6. 我情願睇韓劇,好過睇港劇,起碼靚人靚景又有靚衫睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我係唔會考慮港劇架,我最後睇嘅港劇係勢不低頭同他來自江湖!連所有刑事偵緝檔案都未睇過。

      刪除
  7. 以前睇日劇都覺悶,所以無睇韓劇! 雖然朋友都勁推"來治猩猩的你"但都興趣不大。
    咁妳有無用韓國護膚品呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果故事好老土如主角絕症, 什麼發現戀人係自己兄弟姐妹等.... 我都唔會睇, 不過近年韓劇主題多元化咗好多, 而且發現佢哋啲攪笑對白唔錯.

      我無用韓國護膚品呀, 美國太汗, 應該唔夠保濕.

      刪除
  8. 我好out,乜嘢劇都無睇,唔知一日忙啲乜,如果我要睇嘅話,我想睇甄環傳,好多人都話得。
    我老公話佢以前嘅女友係韓國人,對長輩好尊重,好孝順,唔知係事實定影射呢?我都費事睬佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果睇甄環傳, 不如睇步步驚心, 好覺得仲好睇.

      我相信你老公講事實, 韓國人對前輩嘅尊敬同孝順唔係講笑架. 唔可話上一代長輩, 只要係大年幾過你嘅同輩, 都一樣恭恭敬敬.

      刪除
  9. 我外婆好迷韓劇, 果陣有時都要被逼睇少少, 真係攞我命, d刻情老土到無朋友.

    港劇就更加唔會追, 我最後追果套港劇已經係大時代喇. 我淨係睇日劇同英、美劇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓劇都分好多種, 有啲主題唔錯.

      大時代我都無睇過, 淨係聽過有丁蟹嘅角色.

      刪除
  10. 你講既野我都好認同!
    特別係-李敏鎬真的幾靚仔。
    haha!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔算超級靚仔, 但夠高大身型好, 五官好睇得嚟又夠傻氣, 所以咁多女仔鍾意佢.

      刪除
  11. Ceci:
    ~以前大熱的"大長今"我都未睇過. 不過, 我有立下啲啲韓劇. (因Brian媽, 喜歡追) 我覺故事情節很緩慢. 而且, 要我追字幕, 我睇一陣已經想瞓
    ~不過, 韓劇啲手提電話好新穎!! 而且係用真電話!! 唔係道具!!
    ~仲有我都覺韓國人啲皮膚好好, 以前,讀書識到個韓國人, 她話小學已經護膚, 同埋出街, 就算落樓下, 都會有make up on. 因為咁樣先有禮貌!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無睇過大長今。要睇字幕係有啲煩,因為有時睇唔到表情。

      刪除
  12. Ceci:
    ~你追緊咩韓劇, 有無好介紹??等我可以介紹比Brian媽看!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱先開始睇,都係睇過去幾年出名嘅,Brian媽咪多數睇過。而且韓劇太多種類,每個人喜好唔同好難推介架。

      刪除
  13. hi, i have lost the web address of Colin/ hei hei blog. Do u mind giving me? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 禧媽依家暫時關咗個blog,因為太忙。

      http://www.gocolin.com/

      刪除