14/2/2014

大冰雪,有排煩

有留意新聞的讀者都知道,美國東北及東南部這兩天正受暴風雪吹襲,我住的北卡由昨日中午開始下雪,到今日寫此blog時下午一時仍落得很大,超過廿四小時未停過,整個州都被雪封了。


我這兩天都在家上班,明天應該繼續,因為政府剷不切雪,駕駛太危險。
昨日下了三小時之後,趁未天黑我出大門口看看,原來已經有4吋厚,一小時累積一吋是很密。


我糧水充足其實不太怕,但因預告會下冰雨,一下冰雨就非常容易大規模停電,這是大家最怕的,我自己一個人在家又要顧及Blaze就更怕天黑後會停電,所以昨日手機長期在充電,電筒蠟燭準備好。

昨晚深夜真的下了一場很大的冰雨,最慘就是這樣,剷雪不難,因雪又軟又鬆,但雪上加一層冰就好難剷。今朝早穿上雪靴準備帶Blaze去大小便,踏第一步就差點滑倒,原來層冰好厚踏不穿,跟溜冰差不多。

這樣Blaze也一定行不到,我最初是想剷一小條路給她,但冰太硬太厚又重,我要先用雪靴的踭逐少鋤破面層的冰,剷了半小時仍只是這一點點,已累死腰又痛,超過8吋了,相信到今晚完結時會有一呎。



我不出街Blaze也一定要大小便,唯有改變方向向後園進發(她一向不太肯在後園大便)。她一見雪同自己一樣高已不肯前進,我知道沒有草沒有味道要她如廁有難度,唯有又在後園剷一個小圈圈給她,最後終於完成No. 1!不過現在又下大雪,我辛辛苦苦剷完的小草地又積雪了,慘!


雖然屋內暖氣溫度一樣,但Blaze像知道屋外好凍似的,一直躲在床仔上冬眠。


老公當然回不了家,星期三及四的所有航班都取消,機場也關了,他現在希望星期六晚回家。

另外老公原訂了花情人節送去辦公室,但也要趁昨日中午下雪前改送到家,提早慶祝情人節。


更新:下午四時終於停雪,趁未天黑即刻再去後園剷雪,希望Blaze會留低幾兩。皇天不負有心人,剷了個大點的圈,又跟Blaze困在這裡行行企企一陣,終於完成No.2,今晚不用擔心了!



真是毛孩的奴隸啊!

26 則留言:

  1. 見到阿BLAZE都覺得舒服。
    我有返工呀,不過條街真係勁多雪,下晝變落雨仲跣到暈,一步一驚心.
    你哋連雪都無人剷,唔留喺屋企都唔得喇。一切小心!
    啲花好靚,我好鍾意啲顏色配搭。早啲收真明智,聽日送嘅話可能下星期先到哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲返工?點解呀?NYC都落好多喎!天黑咗仲煩,快啲返屋企啦。

      我哋大街至有人剷雪,自己門口同driveway一定要自己嚟,老公又唔喺屋企,唯有自己嚟。

      啲花我自己揀架,佢叫我鍾意邊啲款俾條link佢,咁起碼唔會收到自己唔鍾意嘅款嘛,我唔駛驚喜,寧願要自己想要嘅。

      刪除
  2. 你地個邊好多雪呀,不過真係雪好過冰,好危險!我地又雪又冰又雨,好難行! 小心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,新聞話會係史上廿四小時內落最多雪嘅頭幾位,我住6年以嚟之前最多6吋,依家已經過咗好多喇。

      我直情門口都出唔到,層冰太厚太硬,希望天黑前會停雪等我再剷啲再俾Blaze去廁所。

      你哋都小心啲。

      刪除
  3. BLAZE 好嘆喎。 你還可以work from home已經很幸福了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太大雪,全州都已經係緊急狀態。基本上除咗emergency crew之外都出唔到街喇。

      刪除
  4. Ceci:
    ~落雪落成咁, 好得人驚. 所以, 係落雪地方住, 屋企真係要有幾日存糧係屋企.
    ~咁情況下都有花,已經好sweet!!
    ~咁大雪,....Take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 糧水我一向唔驚,一個人食得幾多。

      你以前住多倫多仲落得勁啦,不過你哋落慣個城市準備好啲。

      相信全東岸好多花店今年都亂哂,希望啲情人體諒啦。

      刪除
  5. 落雪時真係好靚,但之後就煩屎了

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實三兩吋都無乜所謂,要剷都唔重,好快剷完。

      刪除
  6. 睇見Blaze係被竇個樣真係歎,真難爲媽咪,樣樣唔驚,最驚佢無地方開大細。
    我今日都無返工,唔想揸車,太危險嘞,不過我無得work from home, 最肉赤要用我啲假期。
    你一個人係屋企小心啲呀,門口要耐唔耐出去剷吓,如果吹正風向,啲雪堆實隻門,就門都開唔到架喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze就真係歎,媽咪就做奴隸獸,不過佢自己都唔想嘅。

      我哋全公司都有laptop,不過work from home一定唔及返公司工作咁方便。

      門一定開到,我門口有個cover screen porch好深吓,大風都唔會吹到門口。我今日都淨係剷後園,driveway無剷過,聽日先算。

      刪除
  7. 呢排香港好好好凍, 我放狗有如受刑, 對手冰晒
    我想像唔到在雪地點放

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只係雪其實唔難,一踏就穿狗狗唔會跣倒跌倒,佢哋噗噗吓就自然會去到廁所,大部份狗狗都好鍾意喺雪地玩同跑架。

      不過今次有冰好難放,因為有啲踏得穿有啲唔得,隻腳唔識點用力,又成日好似差錯腳咁,隻狗會驚,我今日都好驚Blaze會扭親腳。

      刪除
    2. 梁生梁太養的是八哥仔, 同我一樣. 我家小狗一直打冷顫, 可憐又可笑.

      刪除
    3. 好在Blaze係double-coat,唔怕凍。八哥應該要著衫喇。

      刪除
  8. This year has been crazy. Snow, ice, freezing rain. Rinse and repeat since last Nov.

    Do you have rock salt? It should melt the ice/snow.

    I am so ready for spring!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋南方人唔會買rock salt架,因為一年先落一兩次,唔會攪咁多嘢,亦無咁多設備,所以同係嗰十吋八吋雪,南方會亂哂,北方就慣哂。

      刪除
  9. Blaza 會吾會去雪到玩架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好想架,但今次有冰喺面太危險玩唔到喇,下篇post個video俾你睇你就知道。

      刪除
  10. 好彩你有花園, 如果唔係住house果d人响呢d環境都唔知點放狗喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果淨落雪係放到架,因為雪踏得穿嘛,我剷雪時都見到有人放大狗,不過真係見到佢哋跣跣吓好危險囉。

      刪除
  11. 妳老公返到嚟未呀?希望妳唔洗一個人鏟雪啦!最緊要唔好整親腰骨/感冒。
    睇妳形容NC情況似Vancouver,唔常落雪所以無咁多配套,不過落冰雨就算有咩裝備都無用,唔停電,樹唔斷已經係最好嘅情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公最後唔等星期六班機,自己租車星期五揸八個鐘返屋企。

      我條腰仲痛緊,兩個knees都瘀哂(因為唔夠力要對膝頭幫手推)..... 真係散哂。

      無停電,真係超感恩!

      刪除
  12. Blaze都算好合作, 冇過份欺負你這位奴隸啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算乖, 雖然平時唔肯到後園poo poo,但係今次見到周圍都係雪都係喺後園行一陣就去大大喇.

      刪除