12/10/2014

購物篇 :以為沒買太多

連續穿兩個星期黑衣服原來不容易,尤其是我這個喜歡五顏六色花花世界的人。

可能因為轉季及之前Labor Day大減價,過去兩個月又拼了不少回來。

先是兩件Ann Taylor上班服,藍恤衫質地好靚,灰線衫是偶爾在舖頭見到實物覺得好才買下的。



永不減價的Anthropologie買了兩件,都是花花,第二件我襯過芥辣黃的牛仔褲不俗不俗。



今年仍然興sweatshirtJ Crew減價時買了兩件,一件鑲釘一件印花,如果有其他顏色我是不會兩件都買灰色的。



Mod Cloth買了幾件,又一件灰的長袖T恤。黑背心前胸腰側背脊都是lace,沒有暴露什麼之餘又行性感。以前出入蘭桂芳可派用場,現在買了都不知何時何日會穿。紫色的薄冷裙現在的天氣適合。




之後是外套及褸。我已有不少外套,現在買都是貪其顏色特別才買。藍色皮褸White House Black Market。卡其乾濕褸我已一件來自Brooks Brothers,買這件Ann Taylor的純粹因為配上假皮的設計,而且比之前一件較薄較短初秋剛好。



J Crew的絨褸我向大家推薦,因為以一般連鎖店來說,它的絨褸質地好又保暖,我幾年前買了一件卡其色孖襟修腰的斯文款好耐用。今次買了較悠閒款的粉紅,主要都是因為被顏色吸引。J Crew的絨褸每年都會出不同的顏色,總會有一年遇到合心水的。原價約四百美元,但每年都會有775折,我在75折時以三百元買下,現在在香港也不只這個價錢。(今個週末全店7折!)



最後是褲,我每年都會買幾條名牌牛仔褲(當然是趁勁減時才買),在Neiman Marcus Last Call買了一條7 for All Mankind的花花款及J Brandsupper skinnyJ Brand那條由$213減到$70,不買有點過意不去。



另兩條來自White House Black MarketAnn Taylor,算在沉悶的長中來點變化。




原來一對鞋也沒買,近年我都好少買鞋,因為好多買回來的未穿過。不過我想買多對Stuart Weitzman ,但我看中的短靴要五百幾美元有點不捨得,如果買了可能全冬季都不再買鞋了。



13 則留言:

  1. Ceci:
    ~你知唔知, 你買啲衫褲, 通常我都好喜歡, 啲style 又係鐘意!!
    ~突然間想做你個妹, 長流不息, 去接收你唔要啲衫!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘅style啱你嗎?但係我見你好多衫都係淨色,我啲衫花碌碌好多。

      其實我都想搵人接我啲衫架,不過我唔識得同我同size嘅人。

      刪除
  2. 七折咁正,仲有無再出擊呀?

    買啦,買啦! "早買早享受"嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 75折想買嗰啲都買哂喇,其實仲係退貨期我可以攞去舖頭全部退哂再以7折買翻,我計過慳60幾美金架,不過啲衫我都掛起哂厭麻煩唔攪咁多喇。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,兩件襯埋一齊著都OK架。

      刪除
  4. 好彩有你時常買靚衫支持經濟。
    我個衣櫃啲衫黑麻麻,就算有第二啲色都係得過擺字,好少著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要搵兩個星期黑色衫(全黑又唔重複)好難呀,今日開始無著黑色喇。

      刪除
  5. I like your colorful clothes.

    I don't think I can pull it off personally.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係全身花碌碌架,通常半身花半身淨色。

      至於顏色,我比較喜歡嘅鮮色來來去去都係幾隻,黃/紅/綠......好似交通燈咁。

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. ANTHROPOLOGY實在太貴了!只好齋行齋試。

      刪除
    2. 係呀,差不多件件過百,而且非常少減價,又或者減價貨斷碼。但係啲款真係特別好多,我依家都係一季買三兩件。

      刪除