21/10/2014

雜談 – 加自我介紹

今日呢篇用廣東話寫傳神啲。

返工無聊時睇翻以前嘅blog2008年到依家原來已經有6年多,唔覺唔覺原來都咁長年間。

頭三兩年認識嘅blog友,大部份都因為生活忙碌/熱情已過而唔再寫,當中有啲啱嘴型嘅變咗真朋友,偶爾會見到面,亦有啲突然間消失咗。

今日睇吓我個blog嘅來客資料,頭三地區係香港、美國、加拿大,好正常;但之後發現原來我都有啲隱形讀者,因為有來看台灣、澳門、澳洲、英國、馬來西亞、韓國同埋德國嘅來客,其中台灣、澳洲、馬來西亞仲有韓國令我覺得好神奇。(噢,可能我平時唔用廣東話,令國語人都可以看懂一點吧,今次呢一篇抱歉)

今日自大狂賣大包,向各位blog友及隱型讀者介紹吓自己。

下年一月就43歲嘅中年女人,來自香港,廿幾年前高中時喺美國做過一年交換生,之後每隔幾年都會返嚟美國探寄住家庭,有時一住幾個月。2006年嗰次認識咗現在嘅老公,遙距交往一年多之後,2007年年尾再結婚移民美國鄉下地方。

再結婚因為曾是失婚人士,21歲至26歲曾有一段連家人朋友都不知道嘅婚姻,純粹因為當年仲讀緊大學,唔想向其他人交待解釋。反而離婚後有同家人朋友講,因為已成過去易講好多,亦無人敢多問!

高中時去廟街行街,貪得意睇相,當時最想知道仲有無機會出國讀書,點知個相士用好長時間同我講我有桃花命(),叫我一定唔好早婚。哈哈,我當時讀女校都未正式拍過拖,外貌亦一啲都唔吸引,而且我本身唔迷信,所以當然無理會佢。但可能我屬遲熟派,入大學之後就無停過談拍拖/結婚/離婚/再拍拖/再結婚,廿幾年來完全單身嘅時間非常少。可能我係一個大膽無乜傳統顧忌嘅人,所以接受/拒絕戀情都唔難,而且我發覺,同不同人戀愛後,會認識自己同自己嘅要求/底線有好大幫助,對之後嘅關係有益無害。

不過我可以咁做,可能因為我可以從情傷中自我痊癒。我用嘅方法有啲人會覺得極端,因為我通常會離開香港到第二個地方流浪或者住一排,幾個月又好,一年又好。將自己放喺另一個世界生活,就更容易分心,不再沉淪喺自己嘅悲哀之中,這個方法我暫時用過兩次,比食抗抑鬱藥物有效好多。

當然,可以咁做,平時生活上要減少自己嘅負擔,所以喺香港時,我都只係租屋住,喜歡小動物亦無養過,亦唔會同男朋友同居。我無乜擔心過再搵工搵家嘅問題,一來我覺得當務之急係心靈情緒治療,太著重身外物就本末倒置,二來我好運,回港後通常三兩個月就會找到工作,住嘅地方甚至生活費,都有啲多年嘅良師益友臨時幫忙,不用幾個月就可以回復原狀(除咗無哂啲儲蓄外)

我係一個非常容易將生命/生活上嘅選擇,集中喺一啲「核心價值」上嘅人,所以成日會做出啲其他人覺得極端嘅行為。大家都知道我購物狂,但對我嚟講,身外物同金錢我係可以隨時捨棄嘅。

常人認為更重要嘅,例如自己嘅生命,我其實都覺得唔係太重要。我一個非常尊敬嘅大學教授,患癌多年,死前有同學(依家好紅嘅周保松)訪問佢對死亡嘅睇法,佢話喺大學校園見到一花一草,感受到宇宙萬物都有來有去,之前一季嘅花草不凋謝,今年就唔會見到新開嘅,人嘅生命亦一樣,無死亡,就唔可以承傳新生命嘅誕生同存在,所以人一定要接受死亡。我好認同,亦覺得現代人對於「個人」實在放得太大。命長而過得混沌,一啲意義都無。可能我哋呢啲讀哲學嘅人,諗嘢都奇怪啲,不過我讀大學前已經係咁樣。

另外俾啲八卦資料俾大家

同我性格有啲相反,我滴酒不沾,唔單只係唔鍾意個味道,更嚴重嘅係我對酒精有感敏,唔係出疹易醉咁簡單,而係飲一兩啖,完全未去到醉嘅階段,已經會昏迷不省人事。其實係非常危險嘅,因為唔知自己暈咗嘅話都幾麻煩。我試過飲兩小啖被誤放酒嘅virgin pina colarda,即刻離場飛的返屋企,趕及入到屋先暈,醒來已經係兩小時之後。因為咁樣,我試過自己喺屋企試飲紅酒希望練一點點酒量,但係唔成功。其實就算食醉雞,如果濃的話我都會好暈,係咪好弱雞呢!

我雖然好大膽,唔怕黑唔怕鬼唔怕蛇蟲鼠蟻,但係怕落樓梯,如果多過幾級,就一定要隻手扶住欄杆/牆邊至行到。

我試過有焦慮症,但只有身體上嘅病徵(靜止心跳非常高、易喘氣、容易發惡夢),食咗幾年藥之後無事。

我大部份伴侶,都係網上認識嘅,包括依家老公。同大家直覺可能有出入,我拍過拖/約會過最差嘅男人,反而唔係網上識嘅。網絡只係一個渠道,會帶眼識人嘅,乜渠道都一樣。

我對性行為的態度,基本上同一個男人嘅睇法一樣,因為我不需要「先有愛才有性」,一夜情可以,有性行為嘅純友誼亦可以,有愛無愛我都唔抗拒亦一樣享受(雖然感覺係會唔一樣)。我成日覺得,現代人俾太多宗教同無客觀理據嘅倫理捆綁住,將「性」忌諱化、邊緣化、童話化。講咁多男女平等,如果連自己身體都主宰唔到,其他真係免談。點解成日要話女仔蝕底呢?大部份性行為男生付出嘅體力多,定因為大部份女性都唔懂得享受性?

工作又好,生活又好,我行事非常快,所以一日24小時對於我嚟講係好多,空閒嘅時間多,自己又八卦,所以會睇埋好多無聊資訊。腦轉得快,先天當然有影響(我假假地都係門薩會會員),但我絕對相信後天訓練都有幫助,任何人都可以訓練增加自己效率嘅方法。

先自吹自擂到此,都歡迎blog友八卦提問,或隱形blog友歡迎打招呼!




42 則留言:

  1. You say you welcome questions. So, how do you know your husband is the one when you only dated him for one year and long-distance ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,首先,我係無"the one"嘅諗法嘅,男女關係好講機緣同timing,如果我同其他前男友timing遇得啱,又只係或者遇到問題時咬緊牙關過咗佢,可能我已經嫁咗好多次。其實符合我條件做得我男朋友,個個我都嫁得架。任何關係,包括婚姻,都係要不斷努力,亦都係無保證嘅。婚姻,對於我嚟講,唔係一個「結局」,只係一個過程。

      至於我依家老公,我哋其實唔係純粹遙拒關係。我喺美國短住嘅時間認識佢,同佢拍咗兩三個拖,連佢父母女都見過,我至返香港開始遙拒,之後一年多我哋都有互相探訪。當然,對於好多人嚟講,咁都係太短相處時間,但我唔係一般人嘛,我第一次婚姻拍咗半年拖就結喇。

      刪除
  2. 睇完又真係幾滿足喎! 謝謝! 終於知道原來妳同老公係喺美國認識。

    韓國讀者確係有趣,尤其妳咁啱近大半年對韓國文化咁有興趣。

    焦慮症嗰幾年,係喺美國定香港發現架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家用google blogger,我真係唔知啲blog係點樣被搜尋出嚟架,所以我成日以為只係我幾個常客會睇我個blog。韓國讀者...... 應該係韓國住嘅中國人/台灣人?

      焦慮症係香港發現,我情緒上無恐慌嘅感覺,只係身體機能受影響,食咗幾年Xanax之後無事。

      刪除
    2. 我估可能用中文keywords search時開始留意到妳個blog,更大可能係睇開人哋個blog留意到妳留言"吸引"/喺其他bloggers's reading lists開始注意妳嘅人。

      有時候見妳提到以前喺香港嘅生活很不平凡而後再講到跟依家嘅對比,可能有讀者(包括我)都"誤"以為妳嫌現在生活過於平淡,想有新挑戰囉! ^^"

      雖然妳話妳"懶",但睇妳對於喜歡事情嘅追求、研究(如韓劇、韓潮+文化),真係好難將妳同懶聯繫一齊架。

      刪除
    3. 如果係香港人,我估都係靠其他blogger reading list或者留言搵到我,但係台灣/韓國...唔知佢哋點搵,keywords search好似難啲喎。

      係咪嫌生活平淡....我估某程度上係有,不過主要係因為生活上嘅選擇(娛樂/飲食之類),就算搵份有挑戰性嘅工,都唔會改變到呢個事實,解決嘅方法只有返香港。但係你叫我依家返香港,要再做一份養得起自己嘅工,工作壓力亦都唔會少,我依家40幾歲人,懶慣,仲想唔想咁做呢?簡單講句,如果我中六合彩,就一定會返香港。

      我真係"懶"架。無聊興趣八八卦卦嘅我可以花時間去了解,但係你要我進一步付出(例如將佢變成事業),我會話啋你都傻。我只係對學識無聊資訊有興趣。

      刪除
  3. 咁我想問點解當日會無拉拉去養狗呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都好想養貓狗,但係喺香港一個人住,返工長時間又成日出國旅行,對寵物唔太好。我依家嚟到美國生活,就等於退休一樣,而且唔係單身,生活狀況適合養寵物多好多,而且有老公,又有老爺奶奶幫手,真係大吉利是講句,就算我死咗,或是離婚離開美國,Blaze都會有人照顧唔會受太大影響。

      刪除
  4. it really gives us a better understanding of you, thank you.

    回覆刪除
  5. 看過介紹,更加了解你了。一直感覺你是非常獨立的女性。
    謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企啲細路個個都好細個就獨立。

      刪除
  6. What I found interesting is that you are willing to be stuck in a small (?) town given 工作又好,生活又好,我行事非常快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以依家幫公司攪搬屋,有想死嘅感覺,我加州個無聊老細最近打電話俾我,叫我唔好咁aggressive催其他同事,就算唔準時搬都無所謂!哈哈,我第一次俾老細批評做嘢太快對其他人做成壓力。

      我好享受悠閒架,無所事事就最好喇。

      刪除
  7. 平日有睇開你的 Blog, 今次是第一次留言。看過你這篇 Blog,了解了你更多。以前你在香港做過不同的工作,現在你在美國做什麼的工作呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,歡迎歡迎,多謝留言。

      我依家都係做辦公室行政,不過個office好細,不夠30人,如果唔係要搬,其實都無乜嘢做。

      刪除
    2. 辦公室行政都不錯呀!我都想轉行去搵這類型工作。不過我沒有太多辦公室行政這方面的經驗,要由低做起,人工肯定 Cut 一大截!

      刪除
  8. Hi, I ran into this blog randomly by other blogger links, fun piece to read!

    Keep up the good work~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你隻狗狗,多謝到訪。

      刪除
  9. 好高興再次認識CECI!
    睇得出CECI係個好快樂的人。
    怕落樓梯,笑死我喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我快樂嗎?我又唔覺喎,其實我係一個悲觀多過樂觀嘅人,只不過一般人有嘅煩惱我唔覺得係啲乜,我嘅煩好多都係較existential。

      怕落樓梯,對我嚟講一啲都唔好笑架。

      刪除
  10. 哈哈,我地都有幾點相似喎。
    我都怕落樓梯架,在屋企上上落落都會撞疼,夜晚上落會靠牆行添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺屋企上落一定會扶住rail,如果唔係腳震哂都落唔到。

      刪除
  11. Sorry, I post it, and cancel it. Because something goes weird here.
    I missed the day which we always see each other online. I don't have so much things to post but you do. Love to read your stuff, but I can't believe you couldn't drink....
    Me too, I don't scare dark, or being alone, even the staircase, but roach.

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,真係好耐無見。祝安好。

      其實我全家人都唔係好飲酒,其他會飲嘅可以一兩杯啤酒或者紅酒已經好夠。

      刪除
  12. Does your hubby want to learn little bit Cantonese? Or play MJ game? One of my friend who is American, but he can play and read MJ game as well.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公係對任何亞洲文化事物,都無乜興趣嘅。佢唔係因為我係亞洲人至同我一齊,我玩吓手比西人更西化。

      刪除
  13. 咁你有冇諗過轉份challenging d嘅工去挑戰自己,唔好浪費你的能力呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你哋成日會提議我去搵份有挑選性嘅工,又或者搵嘢學?

      其實我都講過好多次,我本身係一個好懶嘅人,並且非常享受悠閒(即係無嘢做無無聊聊)。一般人覺得嘅悶,對於我嚟講無問題架。

      人聰明,或者做嘢快,唔等於一定要cher行哂,我可能自信心爆棚,由細到大從來都唔需要啲乜嘢成績/成果,去令自己滿足或者開心,又或者向自己或其他人證明啲乜嘢,我亦唔覺得浪費啲乜。

      都係嗰句,一般人認同/重視/渴求嘅嘢,大部份我都唔太重視。

      刪除
  14. 好難得你唔介意咁open 介紹自己。留言一定比平日多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我一向都好open,無乜係唔可以對人講嘅。呢啲內容有部份喺以前嘅blog都出過,不過我發覺轉咗去google blogger之後啲讀者換咗好多,叫做再介紹吓咁啦。 其實我最想啲隱形讀者出嚟打聲招呼,等我多謝佢哋來訪。

      刪除
  15. 身細大公開就証明妳是大情大性之人啦, 重楂棘cooper仔, 又是膽正命平之仕, 記得妳第一段婚姻老公也是EO, 是不是因火星x地球而玩完, 又或者他太愛工作陪妳玩的時間不合妳意, 又他好似DD的太愛他父毋, 妳在電台工作時巳是急先鋒人馬, 可惜每份工都不能令妳長留, 是否因為一上軌道妳便冇引no chellenge, 便再出去遊山玩水, 返來再榅工又來過, 好像是有些藝高人膽大的心理, 所以妳不怕上楼梯但落便腳震, 說明妳是唔loss得, 到現在登4後有了honey及大地在妳腳下, 妳可真的享受妳的人生了, 講真在美國生活, 每年去一處旅行, 好多年才能玩哂, 係敢先期恃下集謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你成日有太多assumptions,而且啲assumptions都好傾向一面性,我估就算我寫幾多關於自己嘅嘢,你都未必會了解到我。

      刪除
    2. 給妳說對了,年龄差太多及又是男生,又沒有看妳以前的大作,由lala處才拜讀妳的作品,所以有時說話估估下,請勿見怪,
      剛找到因勿人到訪妳的blog原來是google 把我地的文章題目放上了google search,全世界都可睇到,例如===
      雜談– 加自我介紹今日呢篇用廣東話寫傳神啲。 返工無聊時睇翻以前嘅blog , 2008 年到依家原來已經有6 年多,唔覺唔覺原來都咁長年間。 頭三兩年認識嘅blog 友, ...
      • Ceci Blog: 雜談– 加自我介紹
      ceci080.blogspot.com/2014/10/blog-post_20.html?showComment...

      2 天前 - 雜談– 加自我介紹. 今日呢篇用廣東話寫傳神啲。 返工無聊時睇翻以前嘅blog,2008年到依家原來已經有6年多,唔覺唔覺原來都咁長年間。 頭三兩年 ...
      • 雜談– 加自我介紹今日呢篇用廣東話寫傳神啲。 返工無聊時睇 ...
      https://plus.google.com/.../posts/4Q4Fk8MU8ny

      Ceci Chan
      2 天前 - 雜談– 加自我介紹今日呢篇用廣東話寫傳神啲。 返工無聊時睇翻以前嘅blog , 2008 年到依家原來已經有6 年多,唔覺唔覺原來都咁長年間。 頭三兩年認識嘅blog 友,大 ...

      刪除
  16. Ceci:
    ~係邊樹可以見到人哋view 自己個blog?? 我都唔知有咩人view 到我個blog!!
    ~喜歡你坦白, 同你做朋友好舒服!! 其實, 我都有依個念頭, 寫篇blog 係介紹自己, 但到而家, 都未實行!! 一來自己懶, 成日都好想休息, 二來 我真係一個無咩特別嘅人.
    ~酒量, 唔好免強, 每個人身體結構唔同. 唔好特登練酒量,會有生命危險!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去自己blog個dashboard度有一欄叫「統計資料」>>「觀眾」,就會見到訪客來源地嘅一啲統計,但只會列出國家名。

      我一向都幾「事無不可對人言」,其實有乜咁大不了?優點我有,缺點亦非常多,做人要做得舒服,認識自己同接受自己好重要。其他人愈了解真正嘅你,唔啱key嘅自然識趣自動消失,我雖然空閒時間多的是,但一定唔會浪費喺啲唔對嘴嘅人身上。

      練酒量.... 我諗你誤會咗我寫嘅。我要練,唔係因為我想飲/或者想開始飲,而係唔想喺一啲「誤飲」嘅情況下周街暈倒,咁樣仲危險。

      刪除
  17. LingLing 來打個招呼啦。

    現代人對性行為的態度,基本上認識一日就有喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝來訪留言。

      如果真係咁,咁男女就愈來愈平等喇。

      刪除
  18. 嘩~~~ 好多冇遊BLOG.. 一入黎睇見呢篇~!!! 好鍾意光明正大OPEN的人~~~~ !!!

    你地同BLAZE幾好嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze好好呀,都係食玩瞓咁啦。

      我一向都係一個事無不可對人言嘅人,其實好多嘢睇開啲,唔好覺得咁大不了,生活就會舒服啲。

      刪除
  19. 你個BLOG 幾好睇!

    回覆刪除