4/10/2014

和平佔中 (三) - 更新


以下就是過去一星期我在FB的幾次更新。

香港時間9282:49 pm – 當時警察仍未放催淚彈,但開始在金鐘周圍封路阻止支援的市民

「今日佔金鐘,聽日佔中環,後日尖沙咀。佔係長期抗爭,如果今日被拉、被水砲驅趕、被警察封路不能支援參與嘅,唔好氣餒,今晚再嚟過,聽日再嚟過,最好警察封咗香港十八區,咁佔中目的就成功!要有後繼力,可以休息時休息,不要太緊張,要為長期抗爭準備。

香港時間9294:19 am – 警察使用催淚彈後,同時佔中環/佔銅鑼灣展開

「大家不要因為警察鎮壓的武力程度驚訝或意外,更強力嘅鎮壓陸續有來。佔中嘅要求比任何一次民主抗爭更澈底,並唔係一條法例(公安法)、一個政策(國民教育)、又或者一兩個特首上台落台咁簡單咁小事咁容易妥協,講真狼振英落台好小事。如果中央對佔中有任何讓步,就係直接喪失香港管治權,所以即使更武力更血腥,中央都一定唔會妥協。(當然我希望我估錯)

要有心理準備「遍地開花」癱瘓全城後,警方因人力不足會要求解放軍協助嘅可能性會高,鎮壓力度亦會愈來愈大,但我唔係叫大家因為怕失敗而唔好上街,相反,我只希望大家更做好心理準備。

有組織嘅公民抗命又好,零零星星嘅公民不合作又好,希望大家一定要持久戰,要返工返學嘅可以得閒夜晚出嚟阻吓街,又或者有意識地開展「不合作」生活,即使耗盡我哋餘生,都要繼續落去,只有咁做,至會有朝一日,有朝一代革命成功,大家千祈唔好氣餒或者咁快放棄。」

香港時間9299:09 pm – 國慶前一晚,更多市民學生佔各區,我見到一些FB留言段有感而發。

「唔好因為集會嘅主要係學生年輕人,又或者佢哋有說有笑,嘻嘻哈哈好似O Camp咁,就質疑佢哋唔知做緊乜。漫漫長夜日復一日嘅持久戰,我都唔知幾希望佢哋會用輕鬆心情面對。到將來有朝一日見成效時,大家記得多謝呢班你矮化睇唔起嘅細路。」

香港時間10311:50 pm – 旺角佔中被有組織暴徒襲擊

「話佢哋係黑社會好似侮辱咗黑社會,香港傳統黑社會好少騷擾普通香港人,亦未必會為三幾百蚊打人。我睇啲相,佢哋衣著年紀都唔似黑社會呀。」

(有做突發新聞的朋友回應:查實黑社會組織架構都幾嚴密,真係唔係咁易入到真正嘅黑社會,呢班人或者我們可以稱他們為流氓,比黑社會會員更低層次,最慘係佢哋以為自己係黑社會,可惜其實連黑社會都不如,所以會為幾舊水都唔出奇。)

香港時間1049:18 am – 旺角暴徒襲擊市民學生後的星期六早上

「雖然時間係緊迫啲,但我覺得係時候嚟個向全球傳媒公佈嘅show hand,佔中/學聯可以考慮聽日下午嚟個全民大靜坐(遊行太攰,老人家小朋友辛苦,又易俾政府亂估人數)。港島區由金鐘向兩邊坐開去,九龍區由旺角彌敦道兩邊坐開去。

即使無六四時嘅一百萬,就算只有三五十萬,對連日堅持佔領嘅學生/市民同埋好多出錢出力嘅市民都係一個鼓勵(佢哋已經好攰,好需要一啲精神支持強心針),個運動要持續就要有momentum。」

8 則留言:

  1. 旺角那班是暴徒,用黑社會來形容佢地就好像比多佢。 黑不食黑,黑的也會講義氣和道義。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過亦都有可以香港黑社會已經變咗質,好多搵錢嘅源頭都已經轉移返大陸或者澳門,以前食大茶飯嘅日子或者已經唔存在。今日蘋果話都有原居民鄉親。大部份都有成五十歲又個個一頭黑髮著得又老土..... 係鄉親或者新移民都唔奇。

      刪除
  2. 一直有睇你個blog, 呢一刻覺得無力感好重。
    警察公然老屈學生,好似宣佈香港死亡了。
    有低智商商家話希望香港佔中完結後追返落後左的,驚因為佔中令香港被邊緣化....
    香港無普選先會被邊緣化,佔中一星期都未夠,影響邊有咁深遠?
    Ally

    回覆刪除
    回覆
    1. 無力感?我又唔會喎,可能我一直對狼振英政府(包括警察)無任何期望,更壞更差嘅佢都做得出,佢唔怕做壞人,中央一定會好好利用佢呢個強項。

      不過今次國際報導都好正確正常,今日我哋美國NBC新聞已經報政府與暴徒合作...... 所有國際有份量嘅傳媒角度都好一致,都算係一件好事。

      刪除
  3. Ceci嘅FB更新好鬼高層次,完全無需要提及unfriend/unfollow等字眼(自我苦中作樂中)!

    係咪黑社會都唔重要,一般稱自己要眼見才相信的人,在這情況下只會選擇看"是是旦旦"台新聞,然後就順理成章話"佔中"人仕有多離譜,連警賊上演嘅大龍鳳,錯嘅都係佔中人仕,這是我今日游FB的"得著"!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係高層次,只係我FB嘅friends都係我真朋友,我唔會亂add人,得百三個friends同屋企人,佢哋個個同我層次差唔多。都有一個長輩好保守好保皇不停post反佔中,但我唔會unfriend佢,當敬老又好,當尊重佢有表達意見自由都好。

      刪除
  4. As this point, CY Leung gave out the ultimatum, something will be done by Monday. I pray that things will turn out ok at the end.

    I do think at this point, things aren't desperate enough for original HK people to put everything they have on the line for this movement.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不在香港生活嘅我哋,好難體會香港係咪desperate enough,就正如今次佔中大家都有啲意外年輕人嘅參與度同堅持度,因為佢哋都係回歸後出世或者成長嘅一代。

      刪除